abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:15:20 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84581486

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

_________________________________________________________________________________

Bij Koninklijk Besluit is het kabinet van de AKQ SC als volgt ingedeeld:

Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It's-JoJo-4you
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules

_________________________________________________________________________________

De voorgaande delen t/m 899 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden - sinds kort is FOK! Wiki alleen bewerkbaar als je er bent aangemeld.

900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911

De privileges voor de SCenioren (ouder dan 35 jaar):

Als jullie oversteken bij het stoplicht, dan wachten we netjes tot jullie met rollator en al zijn doorgehobbeld. Zonder te toeteren.

Bij een bbq krijgen de SCenioren altijd het meest doorgebakken stukje vlees

In het slowchattopic mogen ze vaker een nieuw topic openen.

Verjaardagen
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Ofyles - ???

[ Bericht 49% gewijzigd door Diaan73 op 28-07-2010 13:46:40 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:15:47 #2
114177 Diaan73
pi_84581501
Ow en sorry dat het even duurde... ik had niet in de gaten dat ik de lapo was... en ik was in gesprek met een collega. :@ :@
Make love, not war ☮
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:17:14 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_84581552
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en sorry dat het even duurde... ik had niet in de gaten dat ik de lapo was... en ik was in gesprek met een collega. :@ :@
En toen had ik er ook één geopend met vrijwel dezelfde titel... _O-

Die laat ik wel dicht gooien...
  Redactie Frontpage woensdag 28 juli 2010 @ 11:18:46 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84581600
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:41 schreef LadyBlack het volgende:

Heb ook vreselijk veel zin in decadent kamperen, met een tafel en stoelen mee, en ook ruimte om daarmee in de tent te zitten mocht het weer minder zijn. Spelletjes mee, boeken mee, zin in!!!
Spelletjes: check (pc's en een Wii) ik heb een boek bij me en ik ben daarin niet de enige.
Tafels: check. Stoelen: check. Ruimte om in de tent te zitten: check - want luifel.

Ja, Campzone is wel decadent kamperen :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:18:48 #5
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84581602
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ff minder ja :{. Maar dat hangt dus enorm van de locatie af, want daar hadden wij echt totaal geen last van...
Als je op zo een Westers resort zit zal het idd wel meevallen. Net zoals je weinig last hebt van Spanjaarden in Lloret de Mar.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Spelletjes: check (pc's en een Wii) ik heb een boek bij me en ik ben daarin niet de enige.
Tafels: check. Stoelen: check. Ruimte om in de tent te zitten: check - want luifel.

Ja, Campzone is wel decadent kamperen :+
Doen jullie ook nog aan oldskool gamen daar eigenlijk (bordspelletjes dus, kolonisten van catan, monopoly, klaverjassen) ?
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:19:31 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84581622
Twee nagenoeg dezelfde TT's! :D _O_
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:20:07 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_84581642
Waar waren we gebleven...
Hier:

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ff minder ja :{. Maar dat hangt dus enorm van de locatie af, want daar hadden wij echt totaal geen last van...
Ik heb ook continue het idee gehad dat je onvrijwillig genaaid wordt daar.
Excursie naar de watervallen van Manavgat klinkt leuk.
Totdat je er aankomt en er 2 waterplensjes zijn met een hoogteverschil van wel 50 cm.

Of kruiden kopen op de markt voor bedrag X en dan een Turk naast je ongeveer hetzelfde zien kopen voor de helft van het geld...

Of kijken bij een marktkraam en dan weer doorlopen, waarna de verkoper voor je springt, boos is dat je niks gekocht hebt en je een tik tegen je cap geeft. Die lag dus al snel tussen z'n eigen waar (tot ongenoegen van mw. MM die dacht me al in een Turkse cel te moeten opzoeken...)...

Dat soort dingen dus.
En ik heb hier genoeg Turken en Marokkanen om me heen in Amsterdam, dus ik hoef ze niet eens op te zoeken...
  Redactie Frontpage woensdag 28 juli 2010 @ 11:20:54 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84581667
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Doen jullie ook nog aan oldskool gamen daar eigenlijk (bordspelletjes dus, kolonisten van catan, monopoly, klaverjassen) ?
Er is een pokerset mee maar dat is het wel bij ons geloof ik. Maar er is ook een keer een zelfgemaakte twistermat meegegaan :)
With four other people
And aliens
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:24:50 #9
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_84581803
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Als je een caravan huurt, kun je wel doorrijden. :P En contacten maken hoor. In 2003 hebben we ook gekampeerd en contacten gemaakt. Contact maak je ook bij het zwembad, helemaal als je kinderen hebt.

Niets vind ik een groot woord.
Nee oke, niets is ook een groot woord. En ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet over meepraten, maar kan me goed voorstellen dat je dan wel meer contact hebt :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_84581854
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Hier:
[..]

Totdat je er aankomt en er 2 waterplensjes zijn met een hoogteverschil van wel 50 cm.

Of kruiden kopen op de markt voor bedrag X en dan een Turk naast je ongeveer hetzelfde zien kopen voor de helft van het geld...

Of kijken bij een marktkraam en dan weer doorlopen, waarna de verkoper voor je springt, boos is dat je niks gekocht hebt en je een tik tegen je cap geeft. Die lag dus al snel tussen z'n eigen waar (tot ongenoegen van mw. MM die dacht me al in een Turkse cel te moeten opzoeken...)...

Dat soort dingen dus.
En ik heb hier genoeg Turken en Marokkanen om me heen in Amsterdam, dus ik hoef ze niet eens op te zoeken...
QFT _O_

1 keer naar tunesie en 1 keer naar turkije geweest. Daar krijg je me dus echt niet meer heen :r
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:26:32 #11
114177 Diaan73
pi_84581859
Er gaat iets niet goed met de OP.... en internet lag er net uit hier.. :(
Make love, not war ☮
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:27:27 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84581889
:D da's wel een heel lange link ja!
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:28:27 #13
114177 Diaan73
pi_84581927
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee oke, niets is ook een groot woord. En ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet over meepraten, maar kan me goed voorstellen dat je dan wel meer contact hebt :).
Ach en soms is het ook weleens lekker om geen contacten te hebben. Een oud-collega van mij wil dat dus absoluut niet op vakantie. Gewoon met eigen gezin... :D Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar gebeurt dat niet, is dat ook goed.
Make love, not war ☮
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:29:30 #14
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_84581960
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Hier:
[..]

Dat soort dingen dus.
Echt geen last van gehad, dat genaaid worden. Dat afdingen op de markt is gewoon een sport, mooi man :D. Gewoon tot het naadje gaan bij die lui, en niet toegeven. Ik wilde twee badhanddoeken kopen, voor een bepaalde prijs. Die gast vroeg 2x zoveel. Uiteindelijk wilde hij niet lager dan 12 euro, terwijl ik er 10 voor over had. Dus ik zeg: dan niet, en loop weg. Beetje opzichtig blijven staan bij een kraampje verderop, komt ie met die handdoeken in een tasje naar me toe: oke 10 is ook goed _O-.

En de excursies die we deden waren ook echt de moeite waard, naar Efeze en Pamukkale enzo.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:31:35 #15
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84582025
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Echt geen last van gehad, dat genaaid worden. Dat afdingen op de markt is gewoon een sport, mooi man :D. Gewoon tot het naadje gaan bij die lui, en niet toegeven. Ik wilde twee badhanddoeken kopen, voor een bepaalde prijs. Die gast vroeg 2x zoveel. Uiteindelijk wilde hij niet lager dan 12 euro, terwijl ik er 10 voor over had. Dus ik zeg: dan niet, en loop weg. Beetje opzichtig blijven staan bij een kraampje verderop, komt ie met die handdoeken in een tasje naar me toe: oke 10 is ook goed _O-.

En de excursies die we deden waren ook echt de moeite waard, naar Efese en Pamukkale enzo.
Ik wil gewoon bij voorbaat de goede prijs betalen en er niet een half uur over hoeven zeuren.
Zoals je in elk normaal land doet dus.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:32:34 #16
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_84582067
ik ontken alles
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_84582093
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef Bart het volgende:

[..]

En de excursies die we deden waren ook echt de moeite waard, naar Efese enzo.
Je moet er denk ik van houden.

Ik vind het afdingen verschikkelijk, de manier waarop je wordt aangesproken enzo. En als ik een euro kreeg voor elke keer dat ze in tunesia aan mij vroegen "hasj cocaine marihoana", was ik rijk :Y

Wel grappig is dat ze mijn originele puma shirt wilde ruilen tegen 3 fakes van hun :')
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 28 juli 2010 @ 11:33:36 #18
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_84582104
Mogguh :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_84582121
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ontken alles
wat doe je?
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:39:07 #20
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84582328
quote:
Mounir El Hamdaoui domineert de Nederlandse sportkranten van de afgelopen dagen. De aanvaller van AZ gaf reeds zijn jawoord aan Ajax, maar kwam op het laatste moment met nieuwe details, waardoor de overgang nog altijd niet is afgerond. Volgens AD/Sportwereld wil El Hamdaoui gecompenseerd worden voor zijn eigen sportzaak.

De Rotterdammer heeft in zijn geboortestad een eigen sportwinkel, maar vreest dat het slechter zal gaan met zijn zaak wanneer hij voor Ajax tekent. El Hamdaoui wil daarvoor een compensatie ontvangen, maar vooralsnog heeft Ajax daar niet welwillig op gereageerd. Martin Jol houdt vertrouwen in een goede afloop, maar weet dat hij de Marokkaan zeker niet kan opstellen tegen PAOK Saloniki.
Als ik ajax was had ik die mafkees al lang de deur gewezen. Het is graag of helemaal niet :{w
pi_84582565
ik was al op zoek naar dit topic
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_84582775
:W
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:51:38 #23
114177 Diaan73
pi_84582805
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Als ik ajax was had ik die mafkees al lang de deur gewezen. Het is graag of helemaal niet :{w
Precies... wat een malloot.

En ik vind afdingen ook verschrikkelijk... :{w

:W :W
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage woensdag 28 juli 2010 @ 11:56:12 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84582986
En de beamer hangt nu ook, zowaar nog voordat Campzone begonnen is :o :P
With four other people