En toen had ik er ook één geopend met vrijwel dezelfde titel...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en sorry dat het even duurde... ik had niet in de gaten dat ik de lapo was... en ik was in gesprek met een collega.![]()
Spelletjes: check (pc's en een Wii) ik heb een boek bij me en ik ben daarin niet de enige.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ook vreselijk veel zin in decadent kamperen, met een tafel en stoelen mee, en ook ruimte om daarmee in de tent te zitten mocht het weer minder zijn. Spelletjes mee, boeken mee, zin in!!!
Als je op zo een Westers resort zit zal het idd wel meevallen. Net zoals je weinig last hebt van Spanjaarden in Lloret de Mar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ff minder ja. Maar dat hangt dus enorm van de locatie af, want daar hadden wij echt totaal geen last van...
Doen jullie ook nog aan oldskool gamen daar eigenlijk (bordspelletjes dus, kolonisten van catan, monopoly, klaverjassen) ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Spelletjes: check (pc's en een Wii) ik heb een boek bij me en ik ben daarin niet de enige.
Tafels: check. Stoelen: check. Ruimte om in de tent te zitten: check - want luifel.
Ja, Campzone is wel decadent kamperen
Ik heb ook continue het idee gehad dat je onvrijwillig genaaid wordt daar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ff minder ja. Maar dat hangt dus enorm van de locatie af, want daar hadden wij echt totaal geen last van...
Er is een pokerset mee maar dat is het wel bij ons geloof ik. Maar er is ook een keer een zelfgemaakte twistermat meegegaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doen jullie ook nog aan oldskool gamen daar eigenlijk (bordspelletjes dus, kolonisten van catan, monopoly, klaverjassen) ?
Nee oke, niets is ook een groot woord. En ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet over meepraten, maar kan me goed voorstellen dat je dan wel meer contact hebtquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Als je een caravan huurt, kun je wel doorrijden.En contacten maken hoor. In 2003 hebben we ook gekampeerd en contacten gemaakt. Contact maak je ook bij het zwembad, helemaal als je kinderen hebt.
Niets vind ik een groot woord.
QFTquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Waar waren we gebleven...
Hier:
[..]
Ik heb ook continue het idee gehad dat je onvrijwillig genaaid wordt daar.
Excursie naar de watervallen van Manavgat klinkt leuk.
Totdat je er aankomt en er 2 waterplensjes zijn met een hoogteverschil van wel 50 cm.
Of kruiden kopen op de markt voor bedrag X en dan een Turk naast je ongeveer hetzelfde zien kopen voor de helft van het geld...
Of kijken bij een marktkraam en dan weer doorlopen, waarna de verkoper voor je springt, boos is dat je niks gekocht hebt en je een tik tegen je cap geeft. Die lag dus al snel tussen z'n eigen waar (tot ongenoegen van mw. MM die dacht me al in een Turkse cel te moeten opzoeken...)...
Dat soort dingen dus.
En ik heb hier genoeg Turken en Marokkanen om me heen in Amsterdam, dus ik hoef ze niet eens op te zoeken...
Ach en soms is het ook weleens lekker om geen contacten te hebben. Een oud-collega van mij wil dat dus absoluut niet op vakantie. Gewoon met eigen gezin...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee oke, niets is ook een groot woord. En ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet over meepraten, maar kan me goed voorstellen dat je dan wel meer contact hebt.
Echt geen last van gehad, dat genaaid worden. Dat afdingen op de markt is gewoon een sport, mooi manquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Waar waren we gebleven...
Hier:
[..]
Ik heb ook continue het idee gehad dat je onvrijwillig genaaid wordt daar.
Excursie naar de watervallen van Manavgat klinkt leuk.
Totdat je er aankomt en er 2 waterplensjes zijn met een hoogteverschil van wel 50 cm.
Of kruiden kopen op de markt voor bedrag X en dan een Turk naast je ongeveer hetzelfde zien kopen voor de helft van het geld...
Of kijken bij een marktkraam en dan weer doorlopen, waarna de verkoper voor je springt, boos is dat je niks gekocht hebt en je een tik tegen je cap geeft. Die lag dus al snel tussen z'n eigen waar (tot ongenoegen van mw. MM die dacht me al in een Turkse cel te moeten opzoeken...)...
Dat soort dingen dus.
En ik heb hier genoeg Turken en Marokkanen om me heen in Amsterdam, dus ik hoef ze niet eens op te zoeken...
Ik wil gewoon bij voorbaat de goede prijs betalen en er niet een half uur over hoeven zeuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt geen last van gehad, dat genaaid worden. Dat afdingen op de markt is gewoon een sport, mooi man. Gewoon tot het naadje gaan bij die lui, en niet toegeven. Ik wilde twee badhanddoeken kopen, voor een bepaalde prijs. Die gast vroeg 2x zoveel. Uiteindelijk wilde hij niet lager dan 12 euro, terwijl ik er 10 voor over had. Dus ik zeg: dan niet, en loop weg. Beetje opzichtig blijven staan bij een kraampje verderop, komt ie met die handdoeken in een tasje naar me toe: oke 10 is ook goed
.
En de excursies die we deden waren ook echt de moeite waard, naar Efese en Pamukkale enzo.
Je moet er denk ik van houden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt geen last van gehad, dat genaaid worden. Dat afdingen op de markt is gewoon een sport, mooi man. Gewoon tot het naadje gaan bij die lui, en niet toegeven. Ik wilde twee badhanddoeken kopen, voor een bepaalde prijs. Die gast vroeg 2x zoveel. Uiteindelijk wilde hij niet lager dan 12 euro, terwijl ik er 10 voor over had. Dus ik zeg: dan niet, en loop weg. Beetje opzichtig blijven staan bij een kraampje verderop, komt ie met die handdoeken in een tasje naar me toe: oke 10 is ook goed
.
En de excursies die we deden waren ook echt de moeite waard, naar Efese enzo.
wat doe je?quote:
Als ik ajax was had ik die mafkees al lang de deur gewezen. Het is graag of helemaal nietquote:Mounir El Hamdaoui domineert de Nederlandse sportkranten van de afgelopen dagen. De aanvaller van AZ gaf reeds zijn jawoord aan Ajax, maar kwam op het laatste moment met nieuwe details, waardoor de overgang nog altijd niet is afgerond. Volgens AD/Sportwereld wil El Hamdaoui gecompenseerd worden voor zijn eigen sportzaak.
De Rotterdammer heeft in zijn geboortestad een eigen sportwinkel, maar vreest dat het slechter zal gaan met zijn zaak wanneer hij voor Ajax tekent. El Hamdaoui wil daarvoor een compensatie ontvangen, maar vooralsnog heeft Ajax daar niet welwillig op gereageerd. Martin Jol houdt vertrouwen in een goede afloop, maar weet dat hij de Marokkaan zeker niet kan opstellen tegen PAOK Saloniki.
Precies... wat een malloot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik ajax was had ik die mafkees al lang de deur gewezen. Het is graag of helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |