Ik heb zo'n Holiday Inn pass (die kan je krijgen als je incheckt) en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Holiday Inn is vaak helemaal niet zo goedkoop
Onze vorige Amerika-trip hebben we ook vrijwel alleen maar in motels geslapen. Prima te doen
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga zo op bed maar in het kort: het was nogal chaotisch waar we reden, wij moesten van rijbaan wisselen en zagen een vrachtwagen over het hoofd en hij ons. Caravan zat in de dode hoek, krijgt een tik aan de achterkant en nog een ergere aan de voorkant waardoor de lijst nu door midden is op dat punt. We reden langzaam anders was de caravan verwoest denk ik.
Chauffer was tof trouwens, dat scheelde. Ciao
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
Twee jaar geleden in Las Vegas waren we 10 jaar getrouwd en zoals je misschien weet, zijn we destijds ook in Las Vegas zelf getrouwd. Was dus ons 10-jarige huwelijksreisje en toen heb ik een lake view-suite gehuurd als verrassing.
Maar de komende trip slapen we ook in Holiday Inn's, Best Western's of één of ander vaag motel.
Als het er maar schoon is en de bedden goed, de rest interesseert me niet zo...
Nee dat is primaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Holiday Inn pass en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?
Hoewel jij het waarschijnlijk niet veel zal vinden, vind ik dat troebele van witbier ook altijd 'mooi'.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een heel klein beetje gist/neerslag. Dat is niet zo gek dus omdat het nog zo jong is.
Helemaal helder zal het nooit worden en dat vind ik helemaal niet erg. Er zit namelijk ook veel smaak in dat "stof" en ik vind het zelf altijd erg mooi
Ik ben het trouwens zelf niet die op de foto staat
$ 60 a $70 per nacht is inderdaad niet zo verkeerd. We betalen nu ¤ 123,= voor een nachtje in een caravan. Misschien komt het er wel van als Lennon wat ouder is. En Peace ook wil.. die wil vooralsnog liever naar andere landen geloof ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Holiday Inn pass (die kan je krijgen als je incheckt) en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?
Een camper huren is een tweede hypotheek nemen. Achterlijk duur. Enorm populairquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.
En ik wist idd dat jullie in LV getrouwd warenCool is dat!!
Kam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
9 horizontaal: voor haan en haar.
Ik kan echt maar 1 ding bedenken maar dat zal vast niet
Ik vind dat *juist* mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel jij het waarschijnlijk niet veel zal vinden, vind ik dat troebele van witbier ook altijd 'mooi'.
Heeft iets mysterieus...
En wat is een kam in relatie tot een haan?quote:
lamaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat is prima
Trouwens, mijn crypto vanuit de trein.
9 horizontaal: voor haan en haar.
Ik kan echt maar 1 ding bedenken maar dat zal vast niet
[ afbeelding ]
quote:
hanekam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is een kam in relatie tot een haan?
Mooi, maar niet praktisch.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.
Vooral makkelijk en, bijkomstig, goedkoop...quote:En ik wist idd dat jullie in LV getrouwd warenCool is dat!!
Ja nee, dat snap ikquote:
Dan moet je even het vorige topic nog snel checken, laatste paar postsquote:
Dat wel, maar je bent dan wel vrij om te gaan en te staan...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, maar niet praktisch.
Je zit altijd met dat grote ding bij je en je betaaldt je scheel.
[..]
quote:Vooral makkelijk en, bijkomstig, goedkoop...
Hanekam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is een kam in relatie tot een haan?
En omdat het een crypto is, dacht ik "voor haan en haar" dat het woordje ervoor moest passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |