Goedemorgen Bart.quote:
Hoe ging het vorig jaar dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:ja we zijn ook vooral benieuwd hoe het gaat. Vorig jaar maar 1 weekje met 2 kinderen weg geweest in Nederland. Nu wat langer in het buitenland en op een camping. Wel een luxe camping trouwens.
We hebben een caravan gehuurd. Ik wil wel kamperen, maar dan wel een beetje "luxe".quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben een caravan gehuurd. Ik wil wel kamperen, maar dan wel een beetje luxe.
Vorig jaar hadden we een huisje en op 2 uur rijden. Het ging toen wel erg goed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe ging het vorig jaar dan?
Trouwens, morgen is een heel spannende dag voor ons. Sven heeft een tweede sollicitatiegesprek. Als hij de baan krijgt, dan kunnen we nog wel lekker even weg. Heb echt zin om er met de tent op uit te trekken.
Ik heb vanaf mn 4e tot aan mn 18e ofzo altijd gekampeerd, mn ouders hadden een stacaravan op een camping hier in de buurt. Toen ik daarna zelf op vakantie ging, was het altijd in hotels, lekker halfpension, nergens naar omkijken, maar met kinderen is dat toch wat minder leuk. Dan is camping of huisje leuker. 3 jaar geleden zijn we ook nog met alleen Twan naar een hotel geweest, maar dat was toch wel minder leuk voor hem.quote:
Dit jaar komt het vast ook wel goed. Denk dat de kinderen de tijd van hun leven hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een huisje en op 2 uur rijden. Het ging toen wel erg goed.
Lennon zeker wel denk ik. Twan heeft soms wat meer moeite om zich te vermaken en is graag in onze aanwezigheid. Iets te graag wat ons betreft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit jaar komt het vast ook wel goed. Denk dat de kinderen de tijd van hun leven hebben.
Op fietsvakantie??quote:M'n nichtjes gingen al mee op fietsvakantie toen ze nog in het kinderzitje op de fiets zaten. Is ook altijd goed gegaan. Later zou ik dat ook wel zo willen.
Met kinderen moet je inderdaad echt kamperen, dat is gewoon het leukstequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mn 4e tot aan mn 18e ofzo altijd gekampeerd, mn ouders hadden een stacaravan op een camping hier in de buurt. Toen ik daarna zelf op vakantie ging, was het altijd in hotels, lekker halfpension, nergens naar omkijken, maar met kinderen is dat toch wat minder leuk. Dan is camping of huisje leuker. 3 jaar geleden zijn we ook nog met alleen Twan naar een hotel geweest, maar dat was toch wel minder leuk voor hem.
quote:
Wij zijn toen vanuit Nederland via Bergen op Zoom (niet Breda - Antwerpen doen, dat is momenteel niet echt prettig) via Lille en Amiens richting Le Havre gereden en zo Normandië in gereden...quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM jullie zijn in het voorjaar naar Normandië geweest, toch? Welke route hebben jullie gereden? Wij willen via Bergen op Zoom en dan richting Calais (in ieder geval proberen Lille te omzeilen). Heb jij nog tips?
Ik ben niet over Brussel gegaan, maar via Gent en dan bij Lille de grens over...quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Drie jaar geleden ben ik ook die kant op gereden, wij gingen via Brussel/Amiens/Le Havre, was goed te doen.
Ja, met de tent, rondtrekken.quote:
Kan ook, zal elkaar niet zoveel schelen denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet over Brussel gegaan, maar via Gent en dan bij Lille de grens over...
Jij hebt zeker nog nooit een motorvakantie gedaan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:27 schreef Soempie het volgende:
Zijn echt de meest toffe vakanties ooit.
Vanuit België wordt je op de heenweg door de borden via Gent naar Lille gestuurd, vanuit Frankrijk terug naar Nederland via Brussel. Het is geloof ik 12 kilometer meer als je over Brussel rijdt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ook, zal elkaar niet zoveel schelen denk ik.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een motorvakantie gedaan?
Ik wil ook nog door Schotland op de motor, dat moet echt supervet zijn! Nu twee keer naar de Franse Alpen op de motor, dat is ook briljant met al die haarspeldbochten in bergpassenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar we hebben het er wel over gehad. Ik heb wel achterop gezeten bij vrienden en dat is ook ontzettend leuk. Verder ook mensen tegen gekomen in Schotland, die op motorvakantie waren en dat is wel zo'n beetje hetzelfde he: rondtrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geef mij maar all inclusive TurkijeOok lekker op z'n tijd, maar niet te lang. Tijdje terug twee weken gedaan, maar toen had ik het ook echt wel gehad, je gaat je zo vervelen op zo'n resort... In het najaar ga ik misschien nog een weekje naar TunesieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
geef mij maar all inclusive TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hadden het er laatst met een vriend van ons over: over ideale vakanties. Hij vindt onze manier van vakantie vieren maar niks. Hij wil gewoon met z'n ballen in het zand zitten, terwijl er regelmatig drankjes worden gebracht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb zo'n vakantie gedaan met een vriendin van me. Man, ik heb me echt doodverveeld. Ze wilde alleen maar zonnen en winkelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook lekker op z'n tijd, maar niet te lang. Tijdje terug twee weken gedaan, maar toen had ik het ook echt wel gehad, je gaat je zo vervelen op zo'n resort... In het najaar ga ik misschien nog een weekje naar Tunesie.
Erg is dat he, als ik hier op het strand lig verveel ik me ook al na 10 minutenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vakantie gedaan met een vriendin van me. Man, ik heb me echt doodverveeld. Ze wilde alleen maar zonnen en winkelen.
Ja da's echt niets. Twee weken Turkije die we deden hadden we om de dag een excursie gepland, dat was dan wel goed te doen. Maar als je echt alleen maar in zo'n hotel zit, dan word je echt gekquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vakantie gedaan met een vriendin van me. Man, ik heb me echt doodverveeld. Ze wilde alleen maar zonnen en winkelen.
Voor het laatste moet je dan even contact opnemen met een vriend van me: http://www.rte66.nl .quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil ook nog door Schotland op de motor, dat moet echt supervet zijn! Nu twee keer naar de Franse Alpen op de motor, dat is ook briljant met al die haarspeldbochten in bergpassen. En ik moet natuurlijk ook een keer naar de VS en daar op een Goldwing het hele land doortrekken
.
Hoezo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
Tunesienachtmerries krijg ik er weer van.
Hoezo is dat decadent kamperen? Kamperen in een tent is toch per definitie niet decadentquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nog nooit in een resort geweest, ik zou me er denk ik héél ongemakkelijk voelen
Met kinderen zou ik ook het liefst gewoon gaan kamperen, of een huisje inderdaad. En dan ga ik de eerste jaren maar niet zo ver weg, met kleintjes in een vliegtuig lijkt me verschrikkelijk![]()
Heb ook vreselijk veel zin in decadent kamperen, met een tafel en stoelen mee, en ook ruimte om daarmee in de tent te zitten mocht het weer minder zijn. Spelletjes mee, boeken mee, zin in!!!
geef mij maar all inclusive TurkijeMensen die naar Turkije op vakantie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed topic. Vooral deze gozer zegt zinnige dingen.
Ja maar ik ga niet nuquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het laatste moet je dan even contact opnemen met een vriend van me: http://www.rte66.nl .
Hij zit er nu ook met een gezelschap...
Ik zal jullie de rampspoed- en ellende-details besparen, maar na 3 dagen Turkije (Side) waren we er helemaal klaar mee en wilden we simpelweg naar huis. Vanaf dat moment, never ever again naar een moslim/arabisch land...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja da's echt niets. Twee weken Turkije die we deden hadden we om de dag een excursie gepland, dat was dan wel goed te doen. Maar als je echt alleen maar in zo'n hotel zit, dan word je echt gek. Weekje is nog leuk, beetje zwemmen en lezen, stadje in enz. Maar langer moet het echt niet duren...
Oh? Geen problemen mee gehad, vond het islamgehalte in Turkije eigenlijk wel meevallen... Wat kwam je dan allemaal tegen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal jullie de rampspoed- en ellende-details besparen, maar na 3 dagen Turkije (Side) waren we er helemaal klaar mee en wilden we simpelweg naar huis. Vanaf dat moment, never ever again naar een moslim/arabisch land...
Ik ook. Op een gegeven ogenblik heb ik het echt wel gezien met m'n boek. Ik had een volleybal mee, van die tennisdingen en een bal voor in het water, maar ze wilde echt alleen maar liggen en bakken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Erg is dat he, als ik hier op het strand lig verveel ik me ook al na 10 minuten
Zodra je niet je tent in moet tijgeren is het decadent.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
Hoezo is dat decadent kamperen? Kamperen in een tent is toch per definitie niet decadent.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:50 schreef Soempie het volgende:
Ik stond elke keer buiten naast allemaal mannen die op hun vrouw aan het wachten waren.
Via Breda-Antwerpen wilden we zoiezosowiesoquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn toen vanuit Nederland via Bergen op Zoom (niet Breda - Antwerpen doen, dat is momenteel niet echt prettig) via Lille en Amiens richting Le Havre gereden en zo Normandië in gereden...
Via Calais kan ook, is iets langer, maar waarschijnlijk iets rustiger (en mooier)...
Welnee joh, niet decadent is als je helemaal geen tent hebt en alleen slaapt in een slaapzak zonder matje eronder, heb je meer dan is het decadentquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zodra je niet je tent in moet tijgeren is het decadent.
De afgelopen jaren had ik een kruiptentje in mn backpack en ging ik met een goedkope vlucht ergens heen. Vergeleken daarbij is een VW Passat volgeladen met een grote tent en tafel+stoelen best decadentquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
Hoezo is dat decadent kamperen? Kamperen in een tent is toch per definitie niet decadent.
- Slechte accomodatiequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Geen problemen mee gehad, vond het islamgehalte in Turkije eigenlijk wel meevallen... Wat kwam je dan allemaal tegen?
Welnee, tent en stoelen+tafel mee vind ik echt nog niet decadent, je zit nog aardig onderaan de voedselketen als je het vergelijk met een caravan/camper/hotel/vliegvakantiequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De afgelopen jaren had ik een kruiptentje in mn backpack en ging ik met een goedkope vlucht ergens heen. Vergeleken daarbij is een VW Passat volgeladen met een grote tent en tafel+stoelen best decadent
Kamperen in een caravan hoeft voor mij nietvroeger hebben we die van mn oom geleend, maar ik vind een tent echt oneindig veel fijner. Tenzij het echt koud of nat is natuurlijk.
Je kan toch een alternatieve route kiezen of bepaalde wegen uitsluiten van de te volgen route?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Via Breda-Antwerpen wilden we zoiezosowiesoniet doen... en Peace wil eigenlijk proberen Lille te vermijden... maar dan is het wel een beetje de route die wij bedacht hadden. Nu nog zien of ons navigatiesysteem dat kan volgen. Soms zo irritant dat je maar 1 route te zien krijgt.
Dat klinkt wel ff minder jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Slechte accomodatie
- Faciliteiten die niet beschikbaar waren
- Geboekte excursies die gecancelled werden
- Excursies die wel doorgingen met bussen die hier niet eens de weg op mogen
- Irritante verkopers
- Asociale verkopers
- Irritante/asociale bedelaars
- Voedselvergiftiging
- Geen warm water, want op zonneenergie en zon was er niet veel
- Slecht eten
- Stinkende dolmus busjes
- Stinkende mensen
- Mafkezen op het postkantoor die je geen geld wilden verstrekken tegen inlevering van betaalkaart
- Continue aangesproken worden op straat
En zo kan ik nog wel even verder gaan...
Ik ben het niet helemaal met je eens. Als je een caravan huurt, kun je wel doorrijden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, tent en stoelen+tafel mee vind ik echt nog niet decadent, je zit nog aardig onderaan de voedselketen als je het vergelijk met een caravan/camper/hotel/vliegvakantie.
Caravan heeft maar één voordeel: comfort. Voor de rest is het niets, minder contact, je kan niet doorrijden, is duurder...
Barcelona is inderdaad zo'n leuke stad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geef mij maar een appartementje in de stad, of inderdaad een wintersport/golfsurf vakantie. En de vakanties trekkend met mijn ouders door de States waren ook vakantie.
barcelona was ideaal, want dat had cultuur (musea, aquarium), some sort of natuur, winkels en strand. Alles in één, maar niet op de all-inclusive Turkije manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |