Ja duh! Ze hebben een hekel aan Turken tenslotte!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Waar ga jij heen TS? Mallorca? Ibiza? België?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.
Moeten ze toch zeker zelf weten?!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Terechte klacht. Tokkies zijn het, die all-in naar Turkije gaan om te zuipen en aan het strand te liggen. Totaal geen verstand.
Nee, Turkije is een heel mooi land maar zoek dan een niet-toeristische plek op.
Ah, we hebben er weer eenquote:
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoort erbij als je jong bent (als je op je 35e/met gezin nog gaat is het wel kansloos).
2 jaar geleden naar Alayna geweest, goede vakantie gehad.![]()
Komende zomer Portugal.
Lelijke autisten die nooit op zuipvakantie gaan/geweest zijn.
Geweldig, naar lokale sterren gaan die zelf moeten betalen om op te kunnen treden. Nou dat zal me een feest zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Lundegaard het volgende:
TS weet niet hoe gezellig die vakanties zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook altijd sneuquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Blijf dan thuis.![]()
Eens. Al word je in de stad wel ziek van die Turkse 'heee vriend hoe gat et?'-verkopers.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.
Wie is 'we' en wat bedoel je met 'een'.quote:
De intens treurige waardeloosheid straalt al van die posters af, kun je nagaan hoe die zogenaamde "feest"avonden zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Geweldig, naar lokale sterren gaan die zelf moeten betalen om op te kunnen treden. Nou dat zal me een feest zijn!
Ik ga ook naar TRquote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken he. Je gaat zeker ook all in.
Tegen jou durf ik niks te zeggen, dan krijg ik een ban.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga ook naar TR
2x per jaar
Fijn hè?
Ik pats er nooit meequote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik niks te zeggen, dan krijg ik een ban.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |