Ja duh! Ze hebben een hekel aan Turken tenslotte!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Waar ga jij heen TS? Mallorca? Ibiza? België?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.
Moeten ze toch zeker zelf weten?!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Terechte klacht. Tokkies zijn het, die all-in naar Turkije gaan om te zuipen en aan het strand te liggen. Totaal geen verstand.
Nee, Turkije is een heel mooi land maar zoek dan een niet-toeristische plek op.
Ah, we hebben er weer eenquote:
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoort erbij als je jong bent (als je op je 35e/met gezin nog gaat is het wel kansloos).
2 jaar geleden naar Alayna geweest, goede vakantie gehad.![]()
Komende zomer Portugal.
Lelijke autisten die nooit op zuipvakantie gaan/geweest zijn.
Geweldig, naar lokale sterren gaan die zelf moeten betalen om op te kunnen treden. Nou dat zal me een feest zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Lundegaard het volgende:
TS weet niet hoe gezellig die vakanties zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook altijd sneuquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Blijf dan thuis.![]()
Eens. Al word je in de stad wel ziek van die Turkse 'heee vriend hoe gat et?'-verkopers.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.
Wie is 'we' en wat bedoel je met 'een'.quote:
De intens treurige waardeloosheid straalt al van die posters af, kun je nagaan hoe die zogenaamde "feest"avonden zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Geweldig, naar lokale sterren gaan die zelf moeten betalen om op te kunnen treden. Nou dat zal me een feest zijn!
Ik ga ook naar TRquote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken he. Je gaat zeker ook all in.
Tegen jou durf ik niks te zeggen, dan krijg ik een ban.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga ook naar TR
2x per jaar
Fijn hè?
Ik pats er nooit meequote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik niks te zeggen, dan krijg ik een ban.
Als je niet op kansloze Wibravakanties in Turkije met zelfuitgeroepen D-artiesten gaat, ben je meteen een introvert mannetje?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef Ritmo het volgende:
Wie is er hier nou kansloos? Dat jij nou blijkbaar een introvert mannetje zonder veel behoefte aan vrienden/contact was/bent dat liever met een boek ergens rustig zat of de hele zomervakantie ging werken.
Gegronde klacht, lage mensen zijn dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan.
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt.![]()
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Mensen die op zulke vakanties gaan zijn dezelfde die op zaterdag "lekker gek" en "gezellie" de polonaise doen op de Hollandse Avond in discotheek 't Schuurke in Schubbekutterveen.
Mensen die op hun 16e op cultuurvakanties gaan of elke zomer thuis zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Mensen die op zulke vakanties gaan zijn dezelfde die op zaterdag "lekker gek" en "gezellie" de polonaise doen op de Hollandse Avond in discotheek 't Schuurke in Schubbekutterveen.
Mensen die vmbo doen en niks aan willen nemen en daarom stoicijns op het strand gaan zitten met de ontdekking van de hemel omdat het intellectueel zou staan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die op hun 16e op cultuurvakanties gaan of elke zomer thuis zitten.Rock luisterende buitenbeentjes met een kutjeugd.
Is dat er danquote:Op woensdag 28 april 2010 17:16 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
All in vakanties![]()
Tussen al die simpele zielen zitten en niks van het prachtige land willen zien
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Synthesist het volgende:
anderzijds komen er turken naar het prachtige Nederland met z'n rijke bossen en duingebieden en dan komen ze nooit verder dan hun portiekflat met schotel
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die vmbo doen en niks aan willen nemen en daarom stoicijns op het strand gaan zitten met de ontdekking van de hemel omdat het intellectueel zou staan.
Daarvoor ga je toch daarheen? Anders kan je net zo goed in centerparks aan het zwembad gaan liggen.quote:
Goeie.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Synthesist het volgende:
anderzijds komen er turken naar het prachtige Nederland met z'n rijke bossen en duingebieden en dan komen ze nooit verder dan hun portiekflat met schotel
De TS viert een heel ander soort vakantie, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:14 schreef dubidub het volgende:
Dan is nu de hamvraag: Wat doet TS als 'ie op vakantie gaat?
Gelukkig kom je die niet tegen in orange county:quote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja duh! Ze hebben een hekel aan Turken tenslotte!
Incl. rosse buurt met Turkse vrouwen?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Gelukkig kom je die niet tegen in orange county:
[ afbeelding ]
Vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 29 april 2010 11:32 schreef BereNDD het volgende:
..
kon jeniet nog meer
smileys
kwijt in de OP
Je kan verschillende kiezen slimpiequote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
godver wat een kutforum is dit ook, kunnen ze niet een keer een andere layout erin gooien?
Zuipvakantie is leuk ja, maar ik hoef niet naar die pauperplaatsen vol sjonnies en TMF-paupervolk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoort erbij als je jong bent (als je op je 35e/met gezin nog gaat is het wel kansloos).
2 jaar geleden naar Alayna geweest, goede vakantie gehad.![]()
Komende zomer Portugal.
Lelijke autisten die nooit op zuipvakantie gaan/geweest zijn.![]()
Maar dan kan je niet zeggen dat je in het buitenland bent geweest .En in Nederland kan je geen nep merkkleding kopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Turkije lijkt me trouwens best een mooi land. Maar ja, als mensen dat niet boeiend vinden, is dat hun eigen zaak.
Zuipvakanties kun je trouwens ook gewoon in Nederland houden.
Jij 5 voor 1 zin, ik 8 voor een heel verhaal. Kutkneus.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:32 schreef BereNDD het volgende:
..
kon jeniet nog meer
smileys
kwijt in de OP
8 voor 1 verhaal..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij 5 voor 1 zin, ik 8 voor een heel verhaal. Kutkneus.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Synthesist het volgende:
de vraag is, moet je dat willen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet zeggen dat je in het buitenland bent geweest .En in Nederland kan je geen nep merkkleding kopen.
Die reacties op die sitequote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef JuiceJuice het volgende:
http://www.vakantiereiswi(...)/delphin-palace-spa/
Midden Mei present
15 keerquote:Zeer goed hotel,met name de service en klantvriendelijkheid van het personeel.Wij zijn hier geweest van 3 april tot 12 april,prachtig weer gem 22 gr.Kregen een upgrate van een econemy room in Delfhin Diva naar Palace met zeezicht,prima,mochten van beide hotels 24 uur per dag gebruik maken,zijn 5 keer A la Carte wezen eten,uitstekend,het buffet is ook zeer uitgebreid,veel keus.Discotheek bijna elke avond goed gevuld,gezellig. Voor herhaling vatbaar,zijn al 15 keer in Turkije geweest maar dit is het beste hotel tot nog toe
Dat klopt, maar voor mij is het geen ideale vakantiequote:Op donderdag 29 april 2010 19:33 schreef jeroen25 het volgende:
Heet en achterlijk hoeft geen slechte combinatie te zijn.
Zuipvakantiesquote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.
Wtf? En dat bestaat nog echt ookquote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Gelukkig kom je die niet tegen in orange county:
[ afbeelding ]
Tsja, een paar keer leuk om mee te maken. (3x ofzo) Ben er tegenwoordig ook mee gestopt en ga in juni naar New York. Ik heb zeker geen hekel aan cultuur.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ZuipvakantiesHet meest trieste en tokkiewaardige ding dat er bestaat. Hele dag in coma op het strand liggen en snachts soa's oplopen en je lichaam kapot maken. gelukkig hoor ik niet bij die groep jongeren.
Eenschquote:Op donderdag 29 april 2010 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ZuipvakantiesHet meest trieste en tokkiewaardige ding dat er bestaat. Hele dag in coma op het strand liggen en snachts soa's oplopen en je lichaam kapot maken. gelukkig hoor ik niet bij die groep jongeren.
Dan kun je inderdaad beter een weekje naar campzone gaan om eindelijk je virtuele matties IRL te ontmoeten en lekker een hele week gamen!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Alleen, er is niks mis met mensen die op vakantie gaan naar Turkije. Maar wel de mensen die beschreven worden in de OP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:36 schreef ShevaJB het volgende:
TS is een flapdrol maar ben het dit keer wel met hem eens
Niet waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Toempf het volgende:
Normaal vind ik TS maar een verzuurde zeiksnor, maar ik moet je toch deze keer gelijk geven, wat een pauperland zeg
Je kan beter de sfeer proeven, wijntjes en olijfolie heb je in NL ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef JanJanJan het volgende:
Maar inderdaad, laat ze allemaal lekker, dan ga ik lekker in Italië wijntjes en olijfolie proeven
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:16 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
All in vakanties![]()
Tussen al die simpele zielen zitten en niks van het prachtige land willen zien
Het is maar net wat je wereldvakanties noemt. Zelf dan ik dan eerder aan bijvoorbeeld twee weken New York City.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:43 schreef Noisiv het volgende:
Ben nu 6 jaar achter elkaar op zuipvakantie geweest. Elke keer een ander land. Maar de vakantie naar Marmaris in Turkije vond ik toch wel het minste van allemaal. Vervelende mensen die Turken daar en ook nog eens onwijs duur (5 euro voor een flesje heineken).
Als je lekker wilt feesten in de zon met je vrienden binnen europa zou ik lekker naar Sunny Beach of Gran Canaria gaan. Dat waren echt wereld vakanties.
Het is allebei pauper. Tenminste, als je alleen naar Turkije gaat om klem te zuipen en niet verder komt dan het zwembad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:28 schreef Maikuuul het volgende:
Nerdjes in dit topic die afgeven op mensen die naar Turkije gaan terwijl ze zelf geen keus hebben en elk jaar mee moeten met de caravan met hun ouders
Istanbulquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef Genius-F het volgende:
Ik ga over 2 weken op stedentrip naar Istanbul, mag dat wel wijze man?
Daar spreken veel mensen over ja(klopt ook, ik ben er 2 jaar op vakantie geweest) maar niet iedereen gelooft dat dus die gaan er heen om te kijken of het zo is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:17 schreef henrydg het volgende:
In Turkije zijn de Turkse mensen ( jongeren ) veel beleefder dan hier.
Inderdaad, niks mis met all-in.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef gangstaboy het volgende:
[..]
Daar spreken veel mensen over ja(klopt ook, ik ben er 2 jaar op vakantie geweest) maar niet iedereen gelooft dat dus die gaan er heen om te kijken of het zo is.
En wat is er hatelijk aan mensen die naar all in vakanties in turkije gaan?
Heb ik ook gedaan,heerlijk,in antalya![]()
Lekker zwembad,je kan drinke hale als je wil,eten ook.
Zoiezo kanker ik niet op turken,ik kanker zoiezo niet,maar de turken in nederland zijn vaak ook aardig hoor.
Ik heb meer last van de marrokanen,ze zegeen daarvaN ook dat ze in marokko wel aardig zijn.
Mijn moeder gaat maandag naar marokko,dus ik hoor het welEn trouwens ,turks eten stinkt niet:p
Klopt. Het zijn meestal de probleemjongeren, maar die zijn er ook van Nederlandse afkomst.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:25 schreef gangstaboy het volgende:
Nee,juist niet![]()
Ik vind het turkse volk ook een gastvrij volk meestal.
Niks mis met turken(meestal)
Ik ga ook naar turkije woensdag, maar ik vind turken wel okayquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan.
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt.![]()
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest zijn de mensjes die dan ook nog all in gaan, want dan kunnen ze zo lekker zuipen.
Die vergeten voor het gemak dat het leven in Turkije niks kost en ze voor 100 euri met z'n 2-en zich helemaal lam kunnen vreten en zuipen in die weken dat ze er zijn. Maar nee, we moeten all in.
_!
Blijf dan thuis.![]()
Achja, ik zal me uitstekend vermaken als ik 19 juni languit op het privéstrand van mn 5* resort ligquote:Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Prima hondenbosauto.![]()
En verkocht voor 3 tientjes.
Dat is zo nu en dan als je afgewerkt bent wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:04 schreef DeTolk het volgende:
All-inn vakantie:
Afgebakend hotel
Bandje om je pols
Hele dag zuipen en vreten
SBS6 vakantie dus.
Als ik ben afgewerkt hoef ik niet direct op vakantie hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is zo nu en dan als je afgewerkt bent wel lekker hoor.
Boeken mee, zonnetje erbij. Heerlijk weekje weg!
Tegen de tijd dat het oktober is en m'n planning weer zorgt voor 60+ uren in de week, vind ik een weekje naar de zon wel heel lekker!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ik ben afgewerkt hoef ik niet direct op vakantie hoor.
het gaat mij om het woord AFGEWERKT.... Jij bedoelt uitgewerkt....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het oktober is en m'n planning weer zorgt voor 60+ uren in de week, vind ik een weekje naar de zon wel heel lekker!
Maar ik vind het fijn om te lezen dat jij hier het fort bewaakt...![]()
Nee, ik voel me dan echt afgewerkt, afgepeesd, uitgewoond en aan alle kanten genomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
het gaat mij om het woord AFGEWERKT.... Jij bedoelt uitgewerkt....
Ik word per uur verhuurd aan anderen. Daar rijd ik dan langs en doe mijn ding. Zodra het klaar is ga ik weer op weg naar huis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:43 schreef Mopst3r het volgende:
capricia wordt sexueel lastig gevallen door collega's
Jaquote:
Kijk das een reactie die ik kan waarderen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Autisten die opeens de natuur gaan verkennen op vakantie.Rot op, met je kutleven.
Ey sukkel ik weet niet of je het weet maar ik zit nu in turkie en als je dan naar et strand gaat zie je echt niemand dus je moeder je bek houwe@!@!@!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Hebben ze een sexmuseum in Turkijequote:
Op "vakantie" zijn en dan wireless internet pakken en fok bezoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Ey sukkel ik weet niet of je het weet maar ik zit nu in turkie en als je dan naar et strand gaat zie je echt niemand dus je moeder je bek houwe@!@!@!!!
Nou, ik vond een aantal Romeinse bouwwerken wel indrukwekkend. Troje bijv.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hebben ze een sexmuseum in Turkije![]()
Komop Yvonne, Turkije heeft toch helemaal geen geschiedenis die je zou willen zien, de enige oude stenen die je daar zult vinden zijn diegene waarmee mensen zijn gestenigd of stenen waar christenen vroeger een kerk mee probeerden te bouwen.
Turkije heeft vooral geschiedenis gemaakt in het terroriseren van echte beschavingen. Eigenlijk is het een schande dat we daar onze centjes in de vorm van een vakantie nog uitgeven.
Doe normaal man, barbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hebben ze een sexmuseum in Turkije![]()
Komop Yvonne, Turkije heeft toch helemaal geen geschiedenis die je zou willen zien, de enige oude stenen die je daar zult vinden zijn diegene waarmee mensen zijn gestenigd of stenen waar christenen vroeger een kerk mee probeerden te bouwen.
Turkije heeft vooral geschiedenis gemaakt in het terroriseren van echte beschavingen. Eigenlijk is het een schande dat we daar onze centjes in de vorm van een vakantie nog uitgeven.
Hem kennende is hij weer totaal overtuigd van zijn eigen gelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal man, barbaar
TR heeft een van de rijkste geschiedenissen en bewaard gebleven dinges ons werelddeel.
Dat wist je heus wel, toch?
Ik ga lekker ook turkije, waar? god mag het weten maakt me ook helemaal niks uit, ik zit in ieder geval all in en aan het strand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Leonidas82 het volgende:
En cultuurvakanties...zijn jullie autisten ofzo, cultuur kun je ook opzoeken in je eigen stad, ga oude huizen of kerken kijken ofzo. Op vakantie ga je relaxen en zuipen, daar is vakantie voor.
Jezus Christus, 5 weken als een walvis aan een zwembad in Turkije.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Leonidas82 het volgende:
vakantie is geboekt![]()
5 weken all-in 3 sterren in een mooi hotel in Alanya. Zwembad en zee bij de hand, alle biertjes en eten gratis, elke dag zon, WTF wil je nog meer.
En cultuurvakanties...zijn jullie autisten ofzo, cultuur kun je ook opzoeken in je eigen stad, ga oude huizen of kerken kijken ofzo. Op vakantie ga je relaxen en zuipen, daar is vakantie voor.
vooroordelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jezus Christus, 5 weken als een walvis aan een zwembad in Turkije.
En zeker elke dag stress door om 5 uur 's ochtends op te moeten staan om een handdoekje op een goede stoel te leggen.. Echt weer Nederland op zijn smalst.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jezus Christus, 5 weken als een walvis aan een zwembad in Turkije.
En zeker elke dag stress door om 5 uur 's ochtends op te moeten staan om een handdoekje op een goede stoel te leggen.. Echt weer Nederland op zijn smalst.
Hehe, vrienden van mij zijn 2 x overvallen, 1 x met pistool bedreigd. Andere kennis is neergestoken in turkije. Verder werden we gek van die kankergebeden elk zoveel uur uit de speakert.......quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:17 schreef henrydg het volgende:
In Turkije zijn de Turkse mensen ( jongeren ) veel beleefder dan hier.
TS heeft het hele jaar door vakantie en gaat straks op wereldreis (en doet daarbij geen turkije aanquote:
als je all-in gaat heb je daar dus geen last van. Tenminste, als je een hotel boekt incl winkeltjes, zwembad, disco en aan het strand. Dan kan je gewoon in je resort blijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hehe, vrienden van mij zijn 2 x overvallen, 1 x met pistool bedreigd. Andere kennis is neergestoken in turkije. Verder werden we gek van die kankergebeden elk zoveel uur uit de speakert.......
quote:
5 weken lang all in bier drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Leonidas82 het volgende:
vakantie is geboekt![]()
5 weken all-in 3 sterren in een mooi hotel in Alanya. Zwembad en zee bij de hand, alle biertjes en eten gratis, elke dag zon, WTF wil je nog meer.
ik ben idd wel benieuwd hoe hij eruit ziet na die 5 weken..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
5 weken lang all in bier drinken
Veel plezier met je lichaam vetzak
Trollquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
vooroordelen![]()
Er is heus wel meer te doen, dan alleen maar rondhangen bij het zwembad. Zo is er jeepsafari gepland, een uitstapje naar het oude deel van Alanya en gaan we in de 3e week naar een optreden van Jannes (hollandse avond). Nogmaals, ik ga op vakantie voor mijn rust, ik ben al het hele jaar actief, dus dan is die 5 weken in het jaar ff nietsen heerlijk!
En van die 5uur 's ochtends is ook onzin, strandbedden en stoelen zijn allang gereserveerd
Serieus, vertel me dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
als je all-in gaat heb je daar dus geen last van. Tenminste, als je een hotel boekt incl winkeltjes, zwembad, disco en aan het strand. Dan kan je gewoon in je resort blijven.
waarom zou ik trollen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Serieus, vertel me dat je aan het trollen bent.
Dat kan volgens mij ook aan het strand van Ameland of Scheveningen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
waarom zou ik trollen?
ten eerste ben ik vaker in Turkije geweest en ben, behalve het tokkievolk, best tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit. Het is niet duur en je kunt een goede vakantie hebben. Zoals ik al zei, niet iedereen is geïnteresseerd in verre reizen of cultuurvakanties. Een paar weken lekker niets doen en lui aan het strand is goed genoeg voor mij.
Lieve schat je beseft toch wel dat het allemaal schijnvertoning is he?? Het gaat om twee dingen, 1 je geld aftroggelen of 2 je neuken meer boeit ze echt niet hoor. Voel je je vooral niet speciaal ofzo als ze je groeten of whateverquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:10 schreef Mellebelleke het volgende:
Vind sommige reacties wat oppervlakkig, dingen zijn best te combineren in 2008 ben ik 2 weken naar Marmaris in Turkije geweest,een 5 sterren all in hotel en waarom een all in hotel omdat ik geen zin heb 2 weken ziek te zijn omdat het eten niet goed is.
Het eten is het hotel was prima, veel meer hebben we ook niet gedaan in het hotel, ja slapen natuurlijk maar we zijn vooral Marmaris en omgeving gaan ontdekken, excursies gemaakt, boottochten en af en toe een lekker lui dagje stand in combinatie met uitgaan.
Nu ben ik ook iemand die niet op de Turken in Nederland moppert , de bevolking daar is erg vriendelijk en netjes daar zouden ze hier in Nederland heel veel van kunnen leren, zeker het personeel in winkels en uitgaansgelegenheden, mensen herkennen je gewoon en groeten je als je een tweede keer langsloopt.
Nadeel van All In zijn wel de russen, wat een aso volk is dat, vaak blonde barbiepopjes die niet kunnen lachen ook niet groeten met een vent naast zich die 10 jaar ouder lijkt of is en net zo chagrijnig kijkt, halen schalen vol met eten en laten de helft staan
Even serieus, je gaat vijf weken tussen, zoals je zelf al zegt, tokkievolk zitten waarbij je bijna iedere dag hetzelfde doet en de uitstapjes al van tevoren zijn gepland. Niets mis met een paar dagen aan het strand liggen, maar ik zou me binnen een week doodvervelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
waarom zou ik trollen?
ten eerste ben ik vaker in Turkije geweest en ben, behalve het tokkievolk, best tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit. Het is niet duur en je kunt een goede vakantie hebben. Zoals ik al zei, niet iedereen is geïnteresseerd in verre reizen of cultuurvakanties. Een paar weken lekker niets doen en lui aan het strand is goed genoeg voor mij.
dat dus..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef kipknots het volgende:
[..]
Even serieus, je gaat vijf weken tussen, zoals je zelf al zegt, tokkievolk zitten waarbij je bijna iedere dag hetzelfde doet en de uitstapjes al van tevoren zijn gepland. Niets mis met een paar dagen aan het strand liggen, maar ik zou me binnen een week doodvervelen.
Ja want het weer hier in Nederland is in de zomer net zo lekker als in Turkije, dus dat kan bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ook aan het strand van Ameland of Scheveningen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lieve schat je beseft toch wel dat het allemaal schijnvertoning is he?? Het gaat om twee dingen, 1 je geld aftroggelen of 2 je neuken meer boeit ze echt niet hoor. Voel je je vooral niet speciaal ofzo als ze je groeten of whatever
Dat met schalen vol met eten heb je keihard voor betaald en waarschijnlijk ben je ermee genaaid ook. Want het eten wat ze serveren staat totaal niet in verhouding met wat je aan je vakantie kwijt bent.
Je zou voor de grap eens moeten vragen wat plaatselijke turken betalen voor DEZELFDE kamer in het hotel waar jij in verblijft__!
Nog een kleine EDIT: Nederlanders die zich "speciaal" voelen als ze op vakantie zijn in turkije omdat plaatselijke bevolking "oh zo aardig is" MEGA______________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Montelly het volgende:
Al dat tokkievolk dat massaal nepkleding inslaat om vervolgens in NL mee te pronken___!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je projecteert heel ergquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lieve schat je beseft toch wel dat het allemaal schijnvertoning is he?? Het gaat om twee dingen, 1 je geld aftroggelen of 2 je neuken meer boeit ze echt niet hoor. Voel je je vooral niet speciaal ofzo als ze je groeten of whatever
Dat met schalen vol met eten heb je keihard voor betaald en waarschijnlijk ben je ermee genaaid ook. Want het eten wat
ze serveren staat totaal niet in verhouding met wat je aan je vakantie kwijt bent.
Je zou voor de grap eens moeten vragen wat plaatselijke turken betalen voor DEZELFDE kamer in het hotel waar jij in verblijft__!
Nog een kleine EDIT: Nederlanders die zich "speciaal" voelen als ze op vakantie zijn in turkije omdat plaatselijke bevolking "oh zo aardig is" MEGA![]()
______________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is inderdaad ook wel intens treurig ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Montelly het volgende:
Al dat tokkievolk dat massaal nepkleding inslaat om vervolgens in NL mee te pronken___!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
istanbul is anders een verdomd leuke stad. Leuker dan NY bv.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik droomde vannacht dat onze vakantie omgezet was en dat we naar Turkije gingen. Serieus.
Ben er overigens nooit geweest en ben het ook niet van plan.
Dus een vliegticket naar Amerika kan ik me maar beter besparen, als ik al eens in Istanboel ben geweest?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
istanbul is anders een verdomd leuke stad. Leuker dan NY bv.
Ik denk dat ik het leuker had gevonden als het nog constantinopel heette.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo zullen er ook mensen zijn die vinden dat jij Nederland vervuilt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef TurksScheermes het volgende:
KankerAutiNederlanders, beetje mijn landvervuilen.
Gelukkig komen die neukfouten niet in het binnenland.
niet iedereen is een pauperkneusje in een flat zevenhoog, mijn allerbeste kameraad.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest zijn de mensjes die dan ook nog all in gaan, want dan kunnen ze zo lekker zuipen.
Die vergeten voor het gemak dat het leven in Turkije niks kost en ze voor 100 euri met z'n 2-en zich helemaal lam kunnen vreten en zuipen in die weken dat ze er zijn. Maar nee, we moeten all in.
_!
Blijf dan thuis.![]()
Ben je daar na een jaar al achter?!quote:
Want alleen als je vakantie viert zoals dat volgens jou moet doe je het goed zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Neppe happiness .. voor jou, wie geeft jou het recht daar over te oordelen? Maar over je andere opmerking allemachtig kijke niet kope... had ik in Marokko in Marrakech, mooi land ook maar de soek daar was een oorlogszone met kopen .. daar moest ik ff aan wennen:) Als ze me niet zo hadden aangevallen met kopen had ik ze leeggekocht .. maar ik kon het niet hebben dit was mijn eerste vakantie waar ik geld mee naar huis nam LOL.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:43 schreef Montelly het volgende:
Bistro Floyd___! als uber tokkie tres chique binnen zitten en naar andere mensen kijken.
Nederlanders:
"Hey Henk wat is dat voor raar brood?" "Ja Janneke dat moet eten is heel normaal hier"
Turken:
Where you from? Ooh Holland...allemachtig, kijke kijke niet kopeh...
en nog meer van dat soort neppe happiness
Pfff je hebt gelijk...dat opgewekte blijheid en dat constant amicaal zijn is speciaal voor jou. Omdat je zo bijzonder bent, you look so pretty...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Neppe happiness .. voor jou, wie geeft jou het recht daar over te oordelen? Maar over je andere opmerking allemachtig kijke niet kope... had ik in Marokko in Marrakech, mooi land ook maar de soek daar was een oorlogszone met kopen .. daar moest ik ff aan wennen:) Als ze me niet zo hadden aangevallen met kopen had ik ze leeggekocht .. maar ik kon het niet hebben dit was mijn eerste vakantie waar ik geld mee naar huis nam LOL.
Jij bent daar ook geweest, dat moet wel.:)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff je hebt gelijk...dat opgewekte blijheid en dat constant amicaal zijn is speciaal voor jou. Omdat je zo bijzonder bent, you look so pretty...
Standaardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Jij bent daar ook geweest, dat moet wel.:)
Ik snap niet zo goed wat er mis aan is, meiden die fun hebben .. man waar leef je .. ??quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Montelly het volgende:
Queens Garden
Waar Nederlands vrouwelijk(tokkie) schoon aandacht van mannen krijgt.
[ afbeelding ]
Roze luchtballon gevoel dat mensen hebben als ze op vakantie gaan naar Turkije. We hebben nu dus alleen over mainstream vakantiegangers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er mis aan is, meiden die fun hebben .. man waar leef je .. ??
Wat is daar mis mee, je gaat toch op vakantie zo als iemand het leuk vindt .. Wie ben jij of en of andere daar over te oordelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Roze luchtballon gevoel dat mensen hebben als ze op vakantie gaan naar Turkije. We hebben nu dus alleen over mainstream vakantiegangers.
Wat we die Turken wel allemaal niet aandoen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Montelly het volgende:
Queens Garden
Waar Nederlands vrouwelijk(tokkie) schoon aandacht van mannen krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |