abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97707635
Al die blije tokkietoeristen die denken dat ze goed zijn in afdingen en niet beseffen dat ze alsnog genaaid zijn :') overigens zijn veelal de cheapasses die naar die All-inclusive hotels en shit gaan..
pi_97707857
ik dacht dat all inclusive zo fucking duur was.. dat als je elke minuut wat zou drinken, je het nog niet uit de prijs zou halen..

opeens gaan alle tokkies met een uitkering naar turkije met all-in? hoe kan dat?
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:25:16 #178
339585 TurksScheermes
UFO-Piloot van Aexis
pi_97708263
KankerAutiNederlanders, beetje mijn landvervuilen.

Gelukkig komen die neukfouten niet in het binnenland.
pi_97708311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef TurksScheermes het volgende:
KankerAutiNederlanders, beetje mijn landvervuilen.

Gelukkig komen die neukfouten niet in het binnenland.
Zo zullen er ook mensen zijn die vinden dat jij Nederland vervuilt?

Waarom zijn veel Turken altijd zo nationalistisch en dom?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:32:39 #180
327374 EvilElitist
aspirant wereldleider
pi_97708568
quote:
15s.gif Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan. :')
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt. :')

En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije! :') Helemaal triest zijn de mensjes die dan ook nog all in gaan, want dan kunnen ze zo lekker zuipen. :') Die vergeten voor het gemak dat het leven in Turkije niks kost en ze voor 100 euri met z'n 2-en zich helemaal lam kunnen vreten en zuipen in die weken dat ze er zijn. Maar nee, we moeten all in. :')_!

En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen! :') _!
Blijf dan thuis. :{w

Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren. :{w
niet iedereen is een pauperkneusje in een flat zevenhoog, mijn allerbeste kameraad.
thee ftw
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:37:21 #181
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_97708741
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef Disposable het volgende:
Terechte klacht
Ben je daar na een jaar al achter?!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_97712153
Turkije!

Ik ben daar op vakantie geweest in 2009. Aan de kust, maar in een ouderwets boerendorpje (dus ik heb niet de lompe toerist uitgehangen)

Wel kwam ik in een toeristenstadje van die mensen tegen die toch nog konden ontsnappen uit hun resort: Snel even wat nep-nikes kopen op de prulmarkt, terug naar het resort om aan te schuiven aan het patatbuffet en 's avonds luisteren naar het concert van Corry Konings oid :')

En als ze terug thuis zijn zeggen dat ze heel veel culturele dingen hebben gedaan :') :') :') :')
pi_97712316
Ga dan naar Libië ofso!
fijn
pi_97712521
Ik ga regelmatig naar Turkije, mooi land gastvrij en ja ik zuip lees en vier vakantie... Heeeeeeerlijk .. je kan de boom in met je klacht:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_97713213
quote:
15s.gif Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:

Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren. :{w
Want alleen als je vakantie viert zoals dat volgens jou moet doe je het goed zeker? :')
Een heer met stijl
pi_97715015
Turkije is geweldig!

Vorig jaar 5 weken in de zomer geweest en ook dit najaar weer 3 weken naar de Turkse riviera. We gaan altijd elk jaar naar hetzelfde hotel in Alanya. Aardig personeel, all-in en idd, misschien niet het meest snuggere deel van de Nederlandse bevolking wat er verblijft, maar toch is het iedere avond super gezellig!

Ben ook wel eens in een 5sterren hotel in Frankrijk geweest, allemaal kak, kille sfeer, echt geen reet te beleven. In die Turkse weet je zeker dat je sowieso tussen het gezellige volk komt te zitten.

ff wat foto's ter impressie:

Het hotel waar ik de afgelopen 3x ben geweest. Niet over de topluks, maar vriendelijk personeel, entertainment etc.

Het dagelijks buffet, ook dit was prima verzorgd:

Maar na 3 dagen al, ben je al helemaal klaar met dat Turkse eten, dus ook aardig wat van dit spul gegeten :P

Paar x naar de hollandse avond geweest, voor de nodige gezelligheid :)

Hier zaten wij bijna iedere avond :Y

Topvakantie gehad :Y ^O^
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:43:11 #187
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_97715532
Bistro Floyd :') ___! als uber tokkie tres chique binnen zitten en naar andere mensen kijken.

Nederlanders:
"Hey Henk wat is dat voor raar brood?" "Ja Janneke dat moet eten is heel normaal hier"

Turken:
Where you from? Ooh Holland :D ...allemachtig, kijke kijke niet kopeh...

en nog meer van dat soort neppe happiness
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_97716003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:43 schreef Montelly het volgende:
Bistro Floyd :') ___! als uber tokkie tres chique binnen zitten en naar andere mensen kijken.

Nederlanders:
"Hey Henk wat is dat voor raar brood?" "Ja Janneke dat moet eten is heel normaal hier"

Turken:
Where you from? Ooh Holland :D ...allemachtig, kijke kijke niet kopeh...

en nog meer van dat soort neppe happiness
Neppe happiness .. voor jou, wie geeft jou het recht daar over te oordelen? Maar over je andere opmerking allemachtig kijke niet kope... had ik in Marokko in Marrakech, mooi land ook maar de soek daar was een oorlogszone met kopen .. daar moest ik ff aan wennen:) Als ze me niet zo hadden aangevallen met kopen had ik ze leeggekocht .. maar ik kon het niet hebben dit was mijn eerste vakantie waar ik geld mee naar huis nam LOL.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:59:31 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_97716520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Neppe happiness .. voor jou, wie geeft jou het recht daar over te oordelen? Maar over je andere opmerking allemachtig kijke niet kope... had ik in Marokko in Marrakech, mooi land ook maar de soek daar was een oorlogszone met kopen .. daar moest ik ff aan wennen:) Als ze me niet zo hadden aangevallen met kopen had ik ze leeggekocht .. maar ik kon het niet hebben dit was mijn eerste vakantie waar ik geld mee naar huis nam LOL.
Pfff je hebt gelijk...dat opgewekte blijheid en dat constant amicaal zijn is speciaal voor jou. Omdat je zo bijzonder bent, you look so pretty...
pi_97716694
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Montelly het volgende:

[..]

Pfff je hebt gelijk...dat opgewekte blijheid en dat constant amicaal zijn is speciaal voor jou. Omdat je zo bijzonder bent, you look so pretty...
Jij bent daar ook geweest, dat moet wel.:)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:03:23 #191
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_97716765
Queens Garden

Waar Nederlands vrouwelijk(tokkie) schoon aandacht van mannen krijgt.

zaterdag 4 juni 2011 @ 23:04:26 #192
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_97716837
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Jij bent daar ook geweest, dat moet wel.:)
Standaard
pi_97716871
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Montelly het volgende:
Queens Garden

[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed wat er mis aan is, meiden die fun hebben .. man waar leef je .. ??
pi_97716898
TS is zeker een Toerkie Toerkie?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:07:02 #195
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_97717022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat er mis aan is, meiden die fun hebben .. man waar leef je .. ??
Roze luchtballon gevoel dat mensen hebben als ze op vakantie gaan naar Turkije. We hebben nu dus alleen over mainstream vakantiegangers.
pi_97717169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

Roze luchtballon gevoel dat mensen hebben als ze op vakantie gaan naar Turkije. We hebben nu dus alleen over mainstream vakantiegangers.
Wat is daar mis mee, je gaat toch op vakantie zo als iemand het leuk vindt .. Wie ben jij of en of andere daar over te oordelen.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:51:08 #197
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_97722216
Jammer dat het er in de zomer zo belachelijk bloedheet is.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:35:58 #198
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_97723778
ja turkije is een mooi land maar door invloeden van toeristen enz. net als nederlanders word het wel verpest daar
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
pi_97725357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Montelly het volgende:
Queens Garden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat we die Turken wel allemaal niet aandoen..
pi_97725382
Als je je niet als een Hollandse mongool gedraagt is Turkije best ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')