Zo zullen er ook mensen zijn die vinden dat jij Nederland vervuilt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef TurksScheermes het volgende:
KankerAutiNederlanders, beetje mijn landvervuilen.
Gelukkig komen die neukfouten niet in het binnenland.
niet iedereen is een pauperkneusje in een flat zevenhoog, mijn allerbeste kameraad.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan.
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt.![]()
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest zijn de mensjes die dan ook nog all in gaan, want dan kunnen ze zo lekker zuipen.
Die vergeten voor het gemak dat het leven in Turkije niks kost en ze voor 100 euri met z'n 2-en zich helemaal lam kunnen vreten en zuipen in die weken dat ze er zijn. Maar nee, we moeten all in.
_!
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Blijf dan thuis.![]()
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.
Ben je daar na een jaar al achter?!quote:
Want alleen als je vakantie viert zoals dat volgens jou moet doe je het goed zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.
Neppe happiness .. voor jou, wie geeft jou het recht daar over te oordelen? Maar over je andere opmerking allemachtig kijke niet kope... had ik in Marokko in Marrakech, mooi land ook maar de soek daar was een oorlogszone met kopen .. daar moest ik ff aan wennen:) Als ze me niet zo hadden aangevallen met kopen had ik ze leeggekocht .. maar ik kon het niet hebben dit was mijn eerste vakantie waar ik geld mee naar huis nam LOL.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:43 schreef Montelly het volgende:
Bistro Floyd___! als uber tokkie tres chique binnen zitten en naar andere mensen kijken.
Nederlanders:
"Hey Henk wat is dat voor raar brood?" "Ja Janneke dat moet eten is heel normaal hier"
Turken:
Where you from? Ooh Holland...allemachtig, kijke kijke niet kopeh...
en nog meer van dat soort neppe happiness
Pfff je hebt gelijk...dat opgewekte blijheid en dat constant amicaal zijn is speciaal voor jou. Omdat je zo bijzonder bent, you look so pretty...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Neppe happiness .. voor jou, wie geeft jou het recht daar over te oordelen? Maar over je andere opmerking allemachtig kijke niet kope... had ik in Marokko in Marrakech, mooi land ook maar de soek daar was een oorlogszone met kopen .. daar moest ik ff aan wennen:) Als ze me niet zo hadden aangevallen met kopen had ik ze leeggekocht .. maar ik kon het niet hebben dit was mijn eerste vakantie waar ik geld mee naar huis nam LOL.
Jij bent daar ook geweest, dat moet wel.:)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff je hebt gelijk...dat opgewekte blijheid en dat constant amicaal zijn is speciaal voor jou. Omdat je zo bijzonder bent, you look so pretty...
Standaardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Jij bent daar ook geweest, dat moet wel.:)
Ik snap niet zo goed wat er mis aan is, meiden die fun hebben .. man waar leef je .. ??quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Montelly het volgende:
Queens Garden
Waar Nederlands vrouwelijk(tokkie) schoon aandacht van mannen krijgt.
[ afbeelding ]
Roze luchtballon gevoel dat mensen hebben als ze op vakantie gaan naar Turkije. We hebben nu dus alleen over mainstream vakantiegangers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er mis aan is, meiden die fun hebben .. man waar leef je .. ??
Wat is daar mis mee, je gaat toch op vakantie zo als iemand het leuk vindt .. Wie ben jij of en of andere daar over te oordelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Roze luchtballon gevoel dat mensen hebben als ze op vakantie gaan naar Turkije. We hebben nu dus alleen over mainstream vakantiegangers.
Wat we die Turken wel allemaal niet aandoen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Montelly het volgende:
Queens Garden
Waar Nederlands vrouwelijk(tokkie) schoon aandacht van mannen krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |