Ja duh! Ze hebben een hekel aan Turken tenslotte!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Waar ga jij heen TS? Mallorca? Ibiza? België?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.
Moeten ze toch zeker zelf weten?!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Terechte klacht. Tokkies zijn het, die all-in naar Turkije gaan om te zuipen en aan het strand te liggen. Totaal geen verstand.
Nee, Turkije is een heel mooi land maar zoek dan een niet-toeristische plek op.
Ah, we hebben er weer eenquote:
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoort erbij als je jong bent (als je op je 35e/met gezin nog gaat is het wel kansloos).
2 jaar geleden naar Alayna geweest, goede vakantie gehad.![]()
Komende zomer Portugal.
Lelijke autisten die nooit op zuipvakantie gaan/geweest zijn.
Geweldig, naar lokale sterren gaan die zelf moeten betalen om op te kunnen treden. Nou dat zal me een feest zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Lundegaard het volgende:
TS weet niet hoe gezellig die vakanties zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook altijd sneuquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Blijf dan thuis.![]()
Eens. Al word je in de stad wel ziek van die Turkse 'heee vriend hoe gat et?'-verkopers.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zuipvakantie is idd leuk, maar alleen rond het hotel blijven hangen is ronduit treurig. Naar strand, door een stad lopen is leuker dan de hele dag aan het zwembad te hangen met alle topless tokkies.
Wie is 'we' en wat bedoel je met 'een'.quote:
De intens treurige waardeloosheid straalt al van die posters af, kun je nagaan hoe die zogenaamde "feest"avonden zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Geweldig, naar lokale sterren gaan die zelf moeten betalen om op te kunnen treden. Nou dat zal me een feest zijn!
Ik ga ook naar TRquote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken he. Je gaat zeker ook all in.
Tegen jou durf ik niks te zeggen, dan krijg ik een ban.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga ook naar TR
2x per jaar
Fijn hè?
Ik pats er nooit meequote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik niks te zeggen, dan krijg ik een ban.
Als je niet op kansloze Wibravakanties in Turkije met zelfuitgeroepen D-artiesten gaat, ben je meteen een introvert mannetje?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef Ritmo het volgende:
Wie is er hier nou kansloos? Dat jij nou blijkbaar een introvert mannetje zonder veel behoefte aan vrienden/contact was/bent dat liever met een boek ergens rustig zat of de hele zomervakantie ging werken.
Gegronde klacht, lage mensen zijn dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan.
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt.![]()
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Mensen die op zulke vakanties gaan zijn dezelfde die op zaterdag "lekker gek" en "gezellie" de polonaise doen op de Hollandse Avond in discotheek 't Schuurke in Schubbekutterveen.
Mensen die op hun 16e op cultuurvakanties gaan of elke zomer thuis zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Mensen die op zulke vakanties gaan zijn dezelfde die op zaterdag "lekker gek" en "gezellie" de polonaise doen op de Hollandse Avond in discotheek 't Schuurke in Schubbekutterveen.
Mensen die vmbo doen en niks aan willen nemen en daarom stoicijns op het strand gaan zitten met de ontdekking van de hemel omdat het intellectueel zou staan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die op hun 16e op cultuurvakanties gaan of elke zomer thuis zitten.Rock luisterende buitenbeentjes met een kutjeugd.
Is dat er danquote:Op woensdag 28 april 2010 17:16 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
All in vakanties![]()
Tussen al die simpele zielen zitten en niks van het prachtige land willen zien
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Synthesist het volgende:
anderzijds komen er turken naar het prachtige Nederland met z'n rijke bossen en duingebieden en dan komen ze nooit verder dan hun portiekflat met schotel
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die vmbo doen en niks aan willen nemen en daarom stoicijns op het strand gaan zitten met de ontdekking van de hemel omdat het intellectueel zou staan.
Daarvoor ga je toch daarheen? Anders kan je net zo goed in centerparks aan het zwembad gaan liggen.quote:
Goeie.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Synthesist het volgende:
anderzijds komen er turken naar het prachtige Nederland met z'n rijke bossen en duingebieden en dan komen ze nooit verder dan hun portiekflat met schotel
De TS viert een heel ander soort vakantie, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:14 schreef dubidub het volgende:
Dan is nu de hamvraag: Wat doet TS als 'ie op vakantie gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |