Serieus, vertel me dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
als je all-in gaat heb je daar dus geen last van. Tenminste, als je een hotel boekt incl winkeltjes, zwembad, disco en aan het strand. Dan kan je gewoon in je resort blijven.
waarom zou ik trollen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Serieus, vertel me dat je aan het trollen bent.
Dat kan volgens mij ook aan het strand van Ameland of Scheveningen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
waarom zou ik trollen?
ten eerste ben ik vaker in Turkije geweest en ben, behalve het tokkievolk, best tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit. Het is niet duur en je kunt een goede vakantie hebben. Zoals ik al zei, niet iedereen is geïnteresseerd in verre reizen of cultuurvakanties. Een paar weken lekker niets doen en lui aan het strand is goed genoeg voor mij.
Lieve schat je beseft toch wel dat het allemaal schijnvertoning is he?? Het gaat om twee dingen, 1 je geld aftroggelen of 2 je neuken meer boeit ze echt niet hoor. Voel je je vooral niet speciaal ofzo als ze je groeten of whateverquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:10 schreef Mellebelleke het volgende:
Vind sommige reacties wat oppervlakkig, dingen zijn best te combineren in 2008 ben ik 2 weken naar Marmaris in Turkije geweest,een 5 sterren all in hotel en waarom een all in hotel omdat ik geen zin heb 2 weken ziek te zijn omdat het eten niet goed is.
Het eten is het hotel was prima, veel meer hebben we ook niet gedaan in het hotel, ja slapen natuurlijk maar we zijn vooral Marmaris en omgeving gaan ontdekken, excursies gemaakt, boottochten en af en toe een lekker lui dagje stand in combinatie met uitgaan.
Nu ben ik ook iemand die niet op de Turken in Nederland moppert , de bevolking daar is erg vriendelijk en netjes daar zouden ze hier in Nederland heel veel van kunnen leren, zeker het personeel in winkels en uitgaansgelegenheden, mensen herkennen je gewoon en groeten je als je een tweede keer langsloopt.
Nadeel van All In zijn wel de russen, wat een aso volk is dat, vaak blonde barbiepopjes die niet kunnen lachen ook niet groeten met een vent naast zich die 10 jaar ouder lijkt of is en net zo chagrijnig kijkt, halen schalen vol met eten en laten de helft staan
Even serieus, je gaat vijf weken tussen, zoals je zelf al zegt, tokkievolk zitten waarbij je bijna iedere dag hetzelfde doet en de uitstapjes al van tevoren zijn gepland. Niets mis met een paar dagen aan het strand liggen, maar ik zou me binnen een week doodvervelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
waarom zou ik trollen?
ten eerste ben ik vaker in Turkije geweest en ben, behalve het tokkievolk, best tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit. Het is niet duur en je kunt een goede vakantie hebben. Zoals ik al zei, niet iedereen is geïnteresseerd in verre reizen of cultuurvakanties. Een paar weken lekker niets doen en lui aan het strand is goed genoeg voor mij.
dat dus..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef kipknots het volgende:
[..]
Even serieus, je gaat vijf weken tussen, zoals je zelf al zegt, tokkievolk zitten waarbij je bijna iedere dag hetzelfde doet en de uitstapjes al van tevoren zijn gepland. Niets mis met een paar dagen aan het strand liggen, maar ik zou me binnen een week doodvervelen.
Ja want het weer hier in Nederland is in de zomer net zo lekker als in Turkije, dus dat kan bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ook aan het strand van Ameland of Scheveningen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lieve schat je beseft toch wel dat het allemaal schijnvertoning is he?? Het gaat om twee dingen, 1 je geld aftroggelen of 2 je neuken meer boeit ze echt niet hoor. Voel je je vooral niet speciaal ofzo als ze je groeten of whatever
Dat met schalen vol met eten heb je keihard voor betaald en waarschijnlijk ben je ermee genaaid ook. Want het eten wat ze serveren staat totaal niet in verhouding met wat je aan je vakantie kwijt bent.
Je zou voor de grap eens moeten vragen wat plaatselijke turken betalen voor DEZELFDE kamer in het hotel waar jij in verblijft__!
Nog een kleine EDIT: Nederlanders die zich "speciaal" voelen als ze op vakantie zijn in turkije omdat plaatselijke bevolking "oh zo aardig is" MEGA______________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Montelly het volgende:
Al dat tokkievolk dat massaal nepkleding inslaat om vervolgens in NL mee te pronken___!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je projecteert heel ergquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lieve schat je beseft toch wel dat het allemaal schijnvertoning is he?? Het gaat om twee dingen, 1 je geld aftroggelen of 2 je neuken meer boeit ze echt niet hoor. Voel je je vooral niet speciaal ofzo als ze je groeten of whatever
Dat met schalen vol met eten heb je keihard voor betaald en waarschijnlijk ben je ermee genaaid ook. Want het eten wat
ze serveren staat totaal niet in verhouding met wat je aan je vakantie kwijt bent.
Je zou voor de grap eens moeten vragen wat plaatselijke turken betalen voor DEZELFDE kamer in het hotel waar jij in verblijft__!
Nog een kleine EDIT: Nederlanders die zich "speciaal" voelen als ze op vakantie zijn in turkije omdat plaatselijke bevolking "oh zo aardig is" MEGA![]()
______________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is inderdaad ook wel intens treurig ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Montelly het volgende:
Al dat tokkievolk dat massaal nepkleding inslaat om vervolgens in NL mee te pronken___!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
istanbul is anders een verdomd leuke stad. Leuker dan NY bv.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik droomde vannacht dat onze vakantie omgezet was en dat we naar Turkije gingen. Serieus.
Ben er overigens nooit geweest en ben het ook niet van plan.
Dus een vliegticket naar Amerika kan ik me maar beter besparen, als ik al eens in Istanboel ben geweest?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
istanbul is anders een verdomd leuke stad. Leuker dan NY bv.
Ik denk dat ik het leuker had gevonden als het nog constantinopel heette.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |