Daar spreken veel mensen over ja(klopt ook, ik ben er 2 jaar op vakantie geweest) maar niet iedereen gelooft dat dus die gaan er heen om te kijken of het zo is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:17 schreef henrydg het volgende:
In Turkije zijn de Turkse mensen ( jongeren ) veel beleefder dan hier.
Inderdaad, niks mis met all-in.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef gangstaboy het volgende:
[..]
Daar spreken veel mensen over ja(klopt ook, ik ben er 2 jaar op vakantie geweest) maar niet iedereen gelooft dat dus die gaan er heen om te kijken of het zo is.
En wat is er hatelijk aan mensen die naar all in vakanties in turkije gaan?
Heb ik ook gedaan,heerlijk,in antalya![]()
Lekker zwembad,je kan drinke hale als je wil,eten ook.
Zoiezo kanker ik niet op turken,ik kanker zoiezo niet,maar de turken in nederland zijn vaak ook aardig hoor.
Ik heb meer last van de marrokanen,ze zegeen daarvaN ook dat ze in marokko wel aardig zijn.
Mijn moeder gaat maandag naar marokko,dus ik hoor het welEn trouwens ,turks eten stinkt niet:p
Klopt. Het zijn meestal de probleemjongeren, maar die zijn er ook van Nederlandse afkomst.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:25 schreef gangstaboy het volgende:
Nee,juist niet![]()
Ik vind het turkse volk ook een gastvrij volk meestal.
Niks mis met turken(meestal)
Ik ga ook naar turkije woensdag, maar ik vind turken wel okayquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan.
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt.![]()
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest zijn de mensjes die dan ook nog all in gaan, want dan kunnen ze zo lekker zuipen.
Die vergeten voor het gemak dat het leven in Turkije niks kost en ze voor 100 euri met z'n 2-en zich helemaal lam kunnen vreten en zuipen in die weken dat ze er zijn. Maar nee, we moeten all in.
_!
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Blijf dan thuis.![]()
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.
Achja, ik zal me uitstekend vermaken als ik 19 juni languit op het privéstrand van mn 5* resort ligquote:Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Prima hondenbosauto.![]()
En verkocht voor 3 tientjes.
Dat is zo nu en dan als je afgewerkt bent wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:04 schreef DeTolk het volgende:
All-inn vakantie:
Afgebakend hotel
Bandje om je pols
Hele dag zuipen en vreten
SBS6 vakantie dus.
Als ik ben afgewerkt hoef ik niet direct op vakantie hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is zo nu en dan als je afgewerkt bent wel lekker hoor.
Boeken mee, zonnetje erbij. Heerlijk weekje weg!
Tegen de tijd dat het oktober is en m'n planning weer zorgt voor 60+ uren in de week, vind ik een weekje naar de zon wel heel lekker!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ik ben afgewerkt hoef ik niet direct op vakantie hoor.
het gaat mij om het woord AFGEWERKT.... Jij bedoelt uitgewerkt....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het oktober is en m'n planning weer zorgt voor 60+ uren in de week, vind ik een weekje naar de zon wel heel lekker!
Maar ik vind het fijn om te lezen dat jij hier het fort bewaakt...![]()
Nee, ik voel me dan echt afgewerkt, afgepeesd, uitgewoond en aan alle kanten genomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
het gaat mij om het woord AFGEWERKT.... Jij bedoelt uitgewerkt....
Ik word per uur verhuurd aan anderen. Daar rijd ik dan langs en doe mijn ding. Zodra het klaar is ga ik weer op weg naar huis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:43 schreef Mopst3r het volgende:
capricia wordt sexueel lastig gevallen door collega's
Jaquote:
Kijk das een reactie die ik kan waarderen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Autisten die opeens de natuur gaan verkennen op vakantie.Rot op, met je kutleven.
Ey sukkel ik weet niet of je het weet maar ik zit nu in turkie en als je dan naar et strand gaat zie je echt niemand dus je moeder je bek houwe@!@!@!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |