Hebben ze een sexmuseum in Turkijequote:
Op "vakantie" zijn en dan wireless internet pakken en fok bezoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Ey sukkel ik weet niet of je het weet maar ik zit nu in turkie en als je dan naar et strand gaat zie je echt niemand dus je moeder je bek houwe@!@!@!!!
Nou, ik vond een aantal Romeinse bouwwerken wel indrukwekkend. Troje bijv.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hebben ze een sexmuseum in Turkije![]()
Komop Yvonne, Turkije heeft toch helemaal geen geschiedenis die je zou willen zien, de enige oude stenen die je daar zult vinden zijn diegene waarmee mensen zijn gestenigd of stenen waar christenen vroeger een kerk mee probeerden te bouwen.
Turkije heeft vooral geschiedenis gemaakt in het terroriseren van echte beschavingen. Eigenlijk is het een schande dat we daar onze centjes in de vorm van een vakantie nog uitgeven.
Doe normaal man, barbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hebben ze een sexmuseum in Turkije![]()
Komop Yvonne, Turkije heeft toch helemaal geen geschiedenis die je zou willen zien, de enige oude stenen die je daar zult vinden zijn diegene waarmee mensen zijn gestenigd of stenen waar christenen vroeger een kerk mee probeerden te bouwen.
Turkije heeft vooral geschiedenis gemaakt in het terroriseren van echte beschavingen. Eigenlijk is het een schande dat we daar onze centjes in de vorm van een vakantie nog uitgeven.
Hem kennende is hij weer totaal overtuigd van zijn eigen gelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal man, barbaar
TR heeft een van de rijkste geschiedenissen en bewaard gebleven dinges ons werelddeel.
Dat wist je heus wel, toch?
Ik ga lekker ook turkije, waar? god mag het weten maakt me ook helemaal niks uit, ik zit in ieder geval all in en aan het strand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Leonidas82 het volgende:
En cultuurvakanties...zijn jullie autisten ofzo, cultuur kun je ook opzoeken in je eigen stad, ga oude huizen of kerken kijken ofzo. Op vakantie ga je relaxen en zuipen, daar is vakantie voor.
Jezus Christus, 5 weken als een walvis aan een zwembad in Turkije.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Leonidas82 het volgende:
vakantie is geboekt![]()
5 weken all-in 3 sterren in een mooi hotel in Alanya. Zwembad en zee bij de hand, alle biertjes en eten gratis, elke dag zon, WTF wil je nog meer.
En cultuurvakanties...zijn jullie autisten ofzo, cultuur kun je ook opzoeken in je eigen stad, ga oude huizen of kerken kijken ofzo. Op vakantie ga je relaxen en zuipen, daar is vakantie voor.
vooroordelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jezus Christus, 5 weken als een walvis aan een zwembad in Turkije.
En zeker elke dag stress door om 5 uur 's ochtends op te moeten staan om een handdoekje op een goede stoel te leggen.. Echt weer Nederland op zijn smalst.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jezus Christus, 5 weken als een walvis aan een zwembad in Turkije.
En zeker elke dag stress door om 5 uur 's ochtends op te moeten staan om een handdoekje op een goede stoel te leggen.. Echt weer Nederland op zijn smalst.
Hehe, vrienden van mij zijn 2 x overvallen, 1 x met pistool bedreigd. Andere kennis is neergestoken in turkije. Verder werden we gek van die kankergebeden elk zoveel uur uit de speakert.......quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:17 schreef henrydg het volgende:
In Turkije zijn de Turkse mensen ( jongeren ) veel beleefder dan hier.
TS heeft het hele jaar door vakantie en gaat straks op wereldreis (en doet daarbij geen turkije aanquote:
als je all-in gaat heb je daar dus geen last van. Tenminste, als je een hotel boekt incl winkeltjes, zwembad, disco en aan het strand. Dan kan je gewoon in je resort blijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hehe, vrienden van mij zijn 2 x overvallen, 1 x met pistool bedreigd. Andere kennis is neergestoken in turkije. Verder werden we gek van die kankergebeden elk zoveel uur uit de speakert.......
quote:
5 weken lang all in bier drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Leonidas82 het volgende:
vakantie is geboekt![]()
5 weken all-in 3 sterren in een mooi hotel in Alanya. Zwembad en zee bij de hand, alle biertjes en eten gratis, elke dag zon, WTF wil je nog meer.
ik ben idd wel benieuwd hoe hij eruit ziet na die 5 weken..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
5 weken lang all in bier drinken
Veel plezier met je lichaam vetzak
Trollquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
vooroordelen![]()
Er is heus wel meer te doen, dan alleen maar rondhangen bij het zwembad. Zo is er jeepsafari gepland, een uitstapje naar het oude deel van Alanya en gaan we in de 3e week naar een optreden van Jannes (hollandse avond). Nogmaals, ik ga op vakantie voor mijn rust, ik ben al het hele jaar actief, dus dan is die 5 weken in het jaar ff nietsen heerlijk!
En van die 5uur 's ochtends is ook onzin, strandbedden en stoelen zijn allang gereserveerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |