quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:01 schreef Etcetera het volgende:
Ken je die types die na 1 ontmoeting meteen hun volledige levensverhaal moeten vertellen en denken dat je hun vriend/vriendin bent?
Ik nu wel
pssst:quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:05 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nusport.nl/vid(...)punt-in-ijsland.html![]()
Ben je ook bijna vermoord, vorig jaar half aangerand, is er op een andere lan aan je kont gezeten, heb je een auto ongeluk gehad in een auto van 1 dag oud, gestalkt, van school gegaan, terug op school gegaan omdat een andere school vol zat en ben je net 16?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef zebaz het volgende:
Etcetera, het feit dat je in hetzelfde topic post als ik geeft mij al het warme gevoel je beste vriend te zijn, daar is helemaal geen gesprek voor nodig!
Dat is een persoon waar je echt HEEL snel vandaan moet gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je ook bijna vermoord, vorig jaar half aangerand, is er op een andere lan aan je kont gezeten, heb je een auto ongeluk gehad in een auto van 1 dag oud, gestalkt, van school gegaan, terug op school gegaan omdat een andere school vol zat en ben je net 16?
Ik ben geloof ik ook nog de helft vergetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een persoon waar je echt HEEL snel vandaan moet gaan
Ik ben geen emo meisje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je ook bijna vermoord, vorig jaar half aangerand, is er op een andere lan aan je kont gezeten, heb je een auto ongeluk gehad in een auto van 1 dag oud, gestalkt, van school gegaan, terug op school gegaan omdat een andere school vol zat en ben je net 16?
.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat valt wel te rochelen regelen denk ik, zal m'n best doen komende dagenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ook nog de helft vergetenEn ik zoek haar niet op, maar telkens als ze bij onze tent in de buurt is en mij ziet komt ze naar me toe en brult in m'n oor: HOOOOI!!!!
En dan was er ook nog even sprake van dat ze in ons radioprogramma zou komen. Dat dácht ik niet
Ik heb al gemeld dat als zij erin komt, ik het bijltje erbij neergooi.quote:
Sommige mensen zouden echt tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al gemeld dat als zij erin komt, ik het bijltje erbij neergooi.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat valt wel te rochelen regelen denk ik, zal m'n best doen komende dagen
3600 watt delen met zn vijven...quote:- Er staan 35 eindgroepen opgesteld op de velden.
- Je krijgt 1 stroomgroep (16A / 3600Watt) die je moet delen met 5 personen (onder voorbehoud; FieldAdmins maken de uiteindelijke beslissing. Indien je FieldAdmin vind dat 6 personen op 1 groep moeten, dan dient dit opgevolgd te worden).
- FieldAdmins sluiten stroom aan op verdeelkasten, ingestoken stekkers door deelnemers zullen verwijdert worden c.q. onbruikbaar gemaakt worden!
- Je dient zelf te zorgen voor voldoende verlengkabel van en naar de stroomkasten.
- De maximale lengte die je nodig hebt bedraagt 50 meter.
- Gebruik KEMA goedgekeurde kabels met een dikte van 2,5mm2 i.v.m. je eigen veiligheid!
Dat koffiezetapparaat is een lachertje hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben overigens tot nu toe wel tevreden met de nieuwe google image search. Op zoek naar dit plaatje kwam deze immers ook naar voren
[..]
3600 watt delen met zn vijven...
1800 watt voor de grill
[ afbeelding ]
900 watt voor de koffie
[ afbeelding ]
mogen jullie wel zuinige pc's meenemen
Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naarquote:
Zei ik tochquote:
Ik krijg spontaan inspiratie voor een nieuw MEN spelletjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik nieste en -hup- de televisie ging aan!bizar
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red heeft speciaal voor jou een spel gemaakt voor het geval dit zou gebeuren
En alle reacties die daarna kwamen:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dan ga je uitnodigingen voor je verjaardag schrijven. Daar moet dan opstaan dat je je zwemkleding mee moet nemen en dat je wordt thuisgebracht.
Pfew, blij voor jullie dat het net goed is afgelopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorSchrik zat er goed in, maar we hebben domweg enorm veel mazzel gehad. De achterkant van de caravan heeft ook een tikje gekregen, zit een deuk in de lijst daar. Als dat tikje een halve centimeter naar binnen had gezeten en we reden wat harder, dan hadden we nu waarschijnlijk geen caravan meer gehad
Het lekt nog niet naar binnen - handig, die regen - maar we moeten nog wel met ducktape aan de slag.
Jawel!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan was er ook nog even sprake van dat ze in ons radioprogramma zou komen. Dat dácht ik niet
Niets?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoiets hebben we hier staan:
[ afbeelding ]
Ah, de koffie komt vanzelf uit de hemel neergedaald bij etc. Tof.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De URL zegt genoeg:
http://jezusismijnverlosser.punt.nl/upload/bravilor_B5HW.jpg
Bestaat er een domeinextensie .uit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, de koffie komt vanzelf uit de hemel neergedaald bij etc. Tof.
Nu nog hopen dat het geen drie dagen oude koffie is die weer tot leven is gebracht...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_topleveldomeinen_op_het_internetquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat er een domeinextensie .uit?
http://jezusismijnverlosser.punt.uit of http://jezusismijnverlosser.uit lijkt me wel wat...
Lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag mn laatste dag werken en dan 3,5 week vakantie![]()
Yeps..quote:
Oei, vakantiestress... Hou ik nooit zo van, ik probeer het altijd zo te doen dat ik nog een paar dagen vrij heb voordat ik vertrekquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps..we vertrekken vrijdag naar Normandië. En ik moet alles nog inpakken
en nog dingen kopen. Morgen wordt een drukke dag...
Drie jaar geleden ben ik ook die kant op gereden, wij gingen via Brussel/Amiens/Le Havre, was goed te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
MM jullie zijn in het voorjaar naar Normandië geweest, toch? Welke route hebben jullie gereden? Wij willen via Bergen op Zoom en dan richting Calais (in ieder geval proberen Lille te omzeilen). Heb jij nog tips?
Leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps..we vertrekken naar Normandië. En ik moet alles nog inpakken
en nog dingen kopen. Morgen wordt een drukke dag...
MM jullie zijn in het voorjaar naar Normandië geweest, toch? Welke route hebben jullie gereden? Wij willen via Bergen op Zoom en dan richting Calais (in ieder geval proberen Lille te omzeilen). Heb jij nog tips?
Ik ben altijd van het laatste moment met inpakken. Komt goed. Plantechnisch kon het dit jaar niet anders... peace heeft al wel een week vrij. En ik werk niet fulltime, dus dat is wel te doen. Ik heb als we terug zijn nog 1,5 week vakantie...quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Oei, vakantiestress... Hou ik nooit zo van, ik probeer het altijd zo te doen dat ik nog een paar dagen vrij heb voordat ik vertrek. Maar Normandië is mooi, sowieso is Frankrijk goed! Enige nadeel is het volk dat daar woont
.
Die optie ga ik nog even bekijken!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Drie jaar geleden ben ik ook die kant op gereden, wij gingen via Brussel/Amiens/Le Havre, was goed te doen.
True. Maar mn schoonouders verblijven die dagen bij ons in huis.... ik zal het zekerheidshalve nog wel even wijzigen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Leuk
Misschien alleen niet verstandig om dat zo duidelijk op internet te zetten, je wilt geen inbrekers op je spoor hebben
Oh daarna nog vrij, da's ook altijd wel lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben altijd van het laatste moment met inpakken. Komt goed. Plantechnisch kon het dit jaar niet anders... peace heeft al wel een week vrij. En ik werk niet fulltime, dus dat is wel te doen. Ik heb als we terug zijn nog 1,5 week vakantie...
Soempiequote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh daarna nog vrij, da's ook altijd wel lekker.
quote:
Ga je met de tent of een caravan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
even de kinderen weer in het ritme krijgen voordat het reguliere leventje weer begint.
[..]ja we zijn ook vooral benieuwd hoe het gaat. Vorig jaar maar 1 weekje met 2 kinderen weg geweest in Nederland. Nu wat langer in het buitenland en op een camping. Wel een luxe camping trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |