Misschien valt dat wel bij te leren, niet zo pessimistisch zijn over je eigen kansen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, kun je daar niet een plekje voor me regelen danik wil graag in een archief werken.
Ik ben alleen niet heel goed met cijfertjes
Precies, ik ken die leuk bedoelde surprise verjaardagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoals de waard zijn gasten vertrouwt...
Zie hierboven, dat gebeurt me dus soms iets te letterlijk...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, laat het dan maar gewoon over je heen komen.
Ik zal eens kijken of ons kantoor wat hulp kan gebruiken... maar ik beloof niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, kun je daar niet een plekje voor me regelen danik wil graag in een archief werken.
Ik ben alleen niet heel goed met cijfertjes
nog anderhalf uur.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan...
En heb je slechte herinneringen aan die dag? Volgens mij vind je het achteraf toch best leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hierboven, dat gebeurt me dus soms iets te letterlijk...
OMGWTFBBQquote:
hmmm geen idee. ben beetje in een slecht humeurquote:
Kusje van de baard van Jair?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm geen idee. ben beetje in een slecht humeur
Anders ben ik ook bereid wat klusjes te delegeren, mocht ik meer eten dan dat ik kan kauwen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ons kantoor wat hulp kan gebruiken... maar ik beloof niks
hmmmm ik heb ook een eigen lieve baby hier... helpt allemaal niksquote:
De eerste 3 jaar hoef je hem toch niet te laten keuren, of was dat met auto's?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Net ook even met Lennon naar cb geweest. Hij is voor het komende half jaar weer goed gekeurd
The IKEA experience?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga je naar ikea, zie je een leuke kast, is het model deur dat je uitkiest er niet in de gewenste hoogte
Mijn huidige én vorige werk ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft jouw werk ook een vestiging hier?
Ik ben wel eens een keer écht op zaterdagmiddag om half drie bij Ikea geweest. Was met name bij de draaideur bij de ingang erg druk, allerlei Groningers die de beveiliging niet snaptenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Zoiets, het was wel lekker rustig trouwens
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Een programma met Sybrand Niessen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik nieste en -hup- de televisie ging aan!bizar
Dat was met auto's. Met babies moet je in het begin bijna elke maand komen, nu 1x per half jaar. En vanaf hij 2 jaar nog maar jaarlijks totdat hij 4 jaar is....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste 3 jaar hoef je hem toch niet te laten keuren, of was dat met auto's?
Welke had je? Ik heb ze ook wel eens en die dingen blijf je lang ruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en Majo, die bruisbal was echt FANTASTISCH. heeft mijn hele avond goed gemaakt
iets tegen stressquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke had je? Ik heb ze ook wel eens en die dingen blijf je lang ruiken
Als je een keer weet dat je tot de volgende dag niet kan douchen, dan moet je zo'n ding nemen. Die blijven erg lang hangen
Kabouter Wesley hoeft alleen maar 'TURBO! TURBO!' te roepen om iemand of iets in de fik steken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik nieste en -hup- de televisie ging aan!bizar
You're welcomequote:
DE PIJN IS ONDRAAGLIJK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Haha, die vliegt zomaar in brand, die
Oh dat klinkt wel lekker. Heb je in ieder geval een excuus om er nog 1 te halenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iets tegen stressik denk met lavendel of rozemarijn... en hd ik het geweten, dan had ik t donderdag pas gedaan. kan wel douchen dan maar moet ook vliegen enzow
ja ik ben ook bijna jarig heeeequote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lekker. Heb je in ieder geval een excuus om er nog 1 te halen
Dan moet je toch juist mensen in je omgeving vertellen wie/wat/waar/wanneerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben ook bijna jarig heeee
ja dat was ik aan het doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist mensen in je omgeving vertellen wie/wat/waar/wanneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |