Achzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet als ie op vakantie isen in Amerika spreken we elkaar eigenlijk ook niet zo vaak. De afgelopen dagen heb ik vooral contact gehad met mn ma, die ook bij m is.
Ik durf met enige zekerheid te beweren dat dat wel zal meevallenquote:gos heb net verschoond wat wel de grootste poepluier uit de menselijke geschiedenis moet zijn
jij maakt ze groter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Achzo
[..]
Ik durf met enige zekerheid te beweren dat dat wel zal meevallen
De concurrentie zal zeker hevig zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te beweren dat dat wel zal meevallen
ik vlieg vrijdagochtend hééél vroeg richting Nice, waar mn parentes me oppikken, dan rijden we naar ons favoriete hotel net over de grens van italie en dan ga ik zondag weer terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef iamredleader het volgende:
PS, wat ga je met je verjaardag doen?
De meningen zijn er over verdeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I choose the latter.
Is te veel melk eigenlijk slecht voor je?
Meer hierquote:Melk, gezond of ongezond?!
De consumptie van melk en melkproducten wordt steeds vaker in verband gebracht met klachten zoals migraine, huidproblemen, astma, bronchitis, voorhoofdsholte-ontsteking, chronische verkoudheid, allergieën en artritis.
Amerikaanse onderzoekers hebben twaalf jaar lang de melk consumptie van 77 duizend verpleegsters tussen de 34 en 59 jaar bijgehouden. De vrouwen die twee glazen melk of meer dronken liepen 45% meer kans op een gebroken heup in vergelijking met vrouwen die één glas of minder dronken.
Als je op het web zoekt dan vindt je over melk tegenstrijdige berichten. Als je echter de wetenschappelijk informatie bestudeert kan je maar één conclusie trekken: melk is niet erg gezond maar wel erg goed voor de Nederlandse economie.
Dat klinkt erg leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vlieg vrijdagochtend hééél vroeg richting Nice, waar mn parentes me oppikken, dan rijden we naar ons favoriete hotel net over de grens van italie en dan ga ik zondag weer terug
Huzzah, m'n geheime PS-volg-dienst heeft weer succesquote:Ze beginnen buiten spontaan lang zal ze leven te zingen... creepy...
Ja, er wordt hier behoorlijk doorgepostquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef Soempie het volgende:
Ik kan het allemaal niet bijhouden.![]()
Leuke foto Diaan!
De quest heeft ooit eens een artikel gewijd aan melk en gezondheid. Daarin kwam melk er ook niet zo positief van af.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De meningen zijn er over verdeeld.
[..]
Meer hier
Tja, er is dan ook niet altijd 1 waarheid he...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
De quest heeft ooit eens een artikel gewijd aan melk en gezondheid. Daarin kwam melk er ook niet zo positief van af.
Maar of het allemaal waar is?? Ik vind het altijd een beetje vreemd dat wetenschappers elkaar tegenspreken.
Ik betaal mn ticket zelf hoor!quote:
De economische belangen zijn in deze discussie nogal groot. En het is zoals met veel dingen, zolang je het niet teveel gebruikt en je ben niet overgevoelig ervoor dan zal het allemaal wel loslopen (ik weet hier toevalig wel iets vanaf, noem het beroepsdefomatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
De quest heeft ooit eens een artikel gewijd aan melk en gezondheid. Daarin kwam melk er ook niet zo positief van af.
Maar of het allemaal waar is?? Ik vind het altijd een beetje vreemd dat wetenschappers elkaar tegenspreken.
Ik ben nogal naief dat ik denk dat wetenschappers objectief onderzoek doen...maar goed, de conclusie is dus eigenlijk dat je wetenschappers niet kunt vertrouwen, begrijp ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De economische belangen zijn in deze discussie nogal groot. En het is zoals met veel dingen, zolang je het niet teveel gebruikt en je ben niet overgevoelig ervoor dan zal het allemaal wel loslopen (ik weet hier toevalig wel iets vanaf, noem het beroepsdefomatie)
Wetenschappers waren het er ook best lang over eens dat sigaretten best tof waren voor je gezondheid...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De economische belangen zijn in deze discussie nogal groot. En het is zoals met veel dingen, zolang je het niet teveel gebruikt en je ben niet overgevoelig ervoor dan zal het allemaal wel loslopen (ik weet hier toevalig wel iets vanaf, noem het beroepsdefomatie)
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wetenschappers waren het er ook best lang over eens dat sigaretten best tof waren voor je gezondheid...
Oh, dat is al iets minder luxequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik betaal mn ticket zelf hoor!
Wel het goede merk Peace...quote:
ja tochquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is al iets minder luxe
Maar dan nog...leuke plek om je verjaardag te vieren toch?
Slechte surprise als je dat weet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik schijn ook weer een surprise verjaardag voor de boeg te hebben, ondanks mijn verzoeken er niets aan te doen...
Ik zie niet in hoe mensen op de verkeerde plek neerleggen met fraude te maken kan hebben. Kosten/baten veranderen hier toch niet mee? Tenzij er zerken overbodig geplaatst zijn waar niemand onder ligt.quote:Verkeerde namen op graven Arlington
Duizenden graven op Arlington National Cemetery hebben mogelijk een verkeerde naam op de grafsteen staan. Dat heeft een Amerikaanse senator gezegd die fraude met aanbestedingen op de militaire begraafplaats onderzoekt.
Intern onderzoek van het Pentagon had al 211 fouten aan het licht gebracht. Senator Claire McCaskill vermoedt nu dat het werkelijke aantal veel hoger ligt, omdat de krijgsmacht slechts een deel van Arlington heeft onderzocht. De fouten zijn gemaakt bij pogingen om het gravenregister te digitaliseren. McCaskill spreekt van "onkunde die je hart breekt", maar er zijn ook vermoedens van fraude.
Arlington wordt sinds de tweede helft van de 19e eeuw gebruikt als militaire begraafplaats. Naast militairen liggen er ook burgers begraven, zoals bijvoorbeeld de vermoorde president John F. Kennedy en diens broer Bobby.
Ik maak dat op uit het feit dat ik op een bepaalde dag geen afspraken mag maken, vlak na mijn verjaardag.quote:
Geen afspraken mogen maken, dat is wel erg doorzichtigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak dat op uit het feit dat ik op een bepaalde dag geen afspraken mag maken, vlak na mijn verjaardag.
Inhoudelijk weet ik niks, maar ik heb wel vermoedens...
Tja, WIJ hebben thuis geen ratten...quote:
Ik ben altijd erg argwanend rondom mijn verjaardag, dus meestal heb ik toch wel door dat er iets te gebeuren staat. En ze weten ook mijn reaktie als er wel iets gaat gebeuren, dus op die manier bereiden ze me ook al een beetje voor, denk ik...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen afspraken mogen maken, dat is wel erg doorzichtig. Ik heb binnenkort een vrijgezellenfeest met een gast waarmee ik regelmatig squash, dus ik heb gewoon een squashafspraak gemaakt voor die dag
.
Zoals de waard zijn gasten vertrouwt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben altijd erg argwanend rondom mijn verjaardag, dus meestal heb ik toch wel door dat er iets te gebeuren staat. En ze weten ook mijn reaktie als er wel iets gaat gebeuren, dus op die manier bereiden ze me ook al een beetje voor, denk ik...
Ja, het is geen slowchat maar fast-chat gewordenquote:
Tof dat je geholpen hebt... en ik heb nog een archief wat opgeschoond moet wordenquote:Heb een vriendin geholpen haar cd- en filmcollectie uit te zoeken, want zij en haar vriend gaan Groningen verlaten.... jammerMaar wel leuk dullig werk, ik zou echt goed in een archief kunnen werken
Ik woon in Amstelveenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Sja, woonde je in de buurt van Groningen, dan kwam ik ff langs
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft jouw werk ook een vestiging hier?
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Soempie het volgende:
LB, weet jij het antwoord niet op mijn vraag in de AKQ?
Nou, kun je daar niet een plekje voor me regelen danquote:
Ach ja, laat het dan maar gewoon over je heen komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg argwanend rondom mijn verjaardag, dus meestal heb ik toch wel door dat er iets te gebeuren staat. En ze weten ook mijn reaktie als er wel iets gaat gebeuren, dus op die manier bereiden ze me ook al een beetje voor, denk ik...
Misschien valt dat wel bij te leren, niet zo pessimistisch zijn over je eigen kansen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, kun je daar niet een plekje voor me regelen danik wil graag in een archief werken.
Ik ben alleen niet heel goed met cijfertjes
Precies, ik ken die leuk bedoelde surprise verjaardagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoals de waard zijn gasten vertrouwt...
Zie hierboven, dat gebeurt me dus soms iets te letterlijk...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, laat het dan maar gewoon over je heen komen.
Ik zal eens kijken of ons kantoor wat hulp kan gebruiken... maar ik beloof niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, kun je daar niet een plekje voor me regelen danik wil graag in een archief werken.
Ik ben alleen niet heel goed met cijfertjes
nog anderhalf uur.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan...
En heb je slechte herinneringen aan die dag? Volgens mij vind je het achteraf toch best leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hierboven, dat gebeurt me dus soms iets te letterlijk...
OMGWTFBBQquote:
hmmm geen idee. ben beetje in een slecht humeurquote:
Kusje van de baard van Jair?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm geen idee. ben beetje in een slecht humeur
Anders ben ik ook bereid wat klusjes te delegeren, mocht ik meer eten dan dat ik kan kauwen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ons kantoor wat hulp kan gebruiken... maar ik beloof niks
hmmmm ik heb ook een eigen lieve baby hier... helpt allemaal niksquote:
De eerste 3 jaar hoef je hem toch niet te laten keuren, of was dat met auto's?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Net ook even met Lennon naar cb geweest. Hij is voor het komende half jaar weer goed gekeurd
The IKEA experience?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga je naar ikea, zie je een leuke kast, is het model deur dat je uitkiest er niet in de gewenste hoogte
Mijn huidige én vorige werk ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft jouw werk ook een vestiging hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |