Ervaring, PR?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Jij dacht dat je een dreumes ongestraft los kan laten bij een groep onbekende mensen![]()
![]()
![]()
Eli kun je niet eens loslaten in een groep bekende mensen(behalve opa's en oma's dan)
Ja, dat begreep ik ook. Maar de verwarring is grootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarschijnlijk afkorting van Jubileum Jamboree
Ik dacht dat een voormalige club de sponsor was geworden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook. Maar de verwarring is groot
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef iamredleader het volgende:
O wacht.... Jamjub kan ook als jabjum worden geschreven
Ik snap hem nu pas
Mijn ouders zijn geen mooi-weer opa en oma. Ze passen elke week 2 dagen op Twan en Lennon.. en dan ook nog elke week 1 dag op mn neefjes 4 en 2 jaar . de kinderen zijn dan bij mn ouders thuis Daarnaast werkt mn moeder ook nog 2 halve dagen per week. Dat is dus best wel druk voor ze. Mn moeder heeft nu ook nog de zorg voor mn oma erbij... dus ik snap het wel hoor dat ze soms weer blij zijn als ze aan het einde van de dag weer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Typische mooi-weer opa's en oma's
Het heeft wel gevolgen: mijn papa is een mooi-weer-opa voor Jair. Maar het gevolg is wel dat Jair veel meer met m'n moeder heeft dan met m'n vader. Heel frappant
Sommige kinderen hebben zo'n karakter. Twan heeft dat ook... als we ergens op visite gaan, zelfs bij mensen die hij (goed) kent, wil hij even een paar minuten bij mij zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Het waren niet eens onbekende mensenhij kent ze allemaal best goed, en we waren ook 2 dagen daarvoor allemaal nog daar geweest
Maar hij plakt gewoon aan de meest bekende vast jaen ik pas wekelijks op, dus dat ben ik dan
Moet je dat niet eruit proberen te werken? Lijkt me voor later wel handig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben zo'n karakter. Twan heeft dat ook... als we ergens op visite gaan, zelfs bij mensen die hij (goed) kent, wil hij even een paar minuten bij mij zitten.
Is dit dan geen goed moment om je ouders minder te belasten met oppassen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geen mooi-weer opa en oma. Ze passen elke week 2 dagen op Twan en Lennon.. en dan ook nog elke week 1 dag op mn neefjes 4 en 2 jaar . de kinderen zijn dan bij mn ouders thuis Daarnaast werkt mn moeder ook nog 2 halve dagen per week. Dat is dus best wel druk voor ze. Mn moeder heeft nu ook nog de zorg voor mn oma erbij... dus ik snap het wel hoor dat ze soms weer blij zijn als ze aan het einde van de dag weer naar huis gaan.
Zijn we ook mee bezig hoor... hij mag nu max. 5 minuten bij me zitten vanaf het moment dat hij bij me komt zitten. Gaat hij eerder weg, maar hij niet meer terugkomen... die 5 minuten gaan we afbouwen. Al denk (en hoop) ik dat hij dat over een tijdje niet meer doet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je dat niet eruit proberen te werken? Lijkt me voor later wel handig.
Ze hoeven nu bijna 2 maand niet op Twan te passen.. en voor Lennon een ruime maand niet. Pas weer eind augustus. Met Twan krijgen ze minder te doen omdat hij op de dagen dat hij er is, tot 15:00 uur naar school gaat. Lennon gaat de ene week 1 en de andere week 2 dagen. Ik wil binnenkort idd even overleggen of ze het fijner vinden als hij elke week maar 1 dag komt. Ik laat de keus aan hen. Mn moeder vindt het trouwens wel heel erg leuk dat ze komen, dus dat willen ze dan ook niet missen. Mn vader gaat vaak met Lennon fietsen en met Twan naar voetbaltraining enz.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dit dan geen goed moment om je ouders minder te belasten met oppassen?
Maar de keus is toch ook aan jou (en Peaceman)? Vooral omdat je zelf al aangeeft dat het druk voor hen is en je moeder ook de zorg voor je oma heeft?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hoeven nu bijna 2 maand niet op Twan te passen.. en voor Lennon een ruime maand niet. Pas weer eind augustus. Met Twan krijgen ze minder te doen omdat hij op de dagen dat hij er is, tot 15:00 uur naar school gaat. Lennon gaat de ene week 1 en de andere week 2 dagen. Ik wil binnenkort idd even overleggen of ze het fijner vinden als hij elke week maar 1 dag komt. Ik laat de keus aan hen. Mn moeder vindt het trouwens wel heel erg leuk dat ze komen, dus dat willen ze dan ook niet missen. Mn vader gaat vaak met Lennon fietsen en met Twan naar voetbaltraining enz.
Valt nog mee, als je bedenkt dat de VS al $ 286 miljard heeft uitgegeven in Afghanistan.quote:620 miljoen subsidie Afghanistan
Nederland heeft de afgelopen acht jaar ruim 620 miljoen euro aan hulp in Afghanistan gestoken. Daarvan ging ruim 485 miljoen naar landelijke programma's, bijna 129 miljoen naar de provincie Uruzgan en ruim 6 miljoen naar Baghlan in het noorden van het land. Dat blijkt uit opgevraagde cijfers van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De kosten van vier jaar militaire inzet in Afghanistan bedragen zoals bekend 1,4 miljard euro. Dat komt uit de HGIS, een pot waaraan meerdere ministeries bijdragen. Met dit geld is het militaire verblijf en de operaties betaald. In totaal is er dus 2,1 miljard euro Nederlands geld opgegaan aan Afghanistan. De komende vier jaar is nog eens ruim 169 miljoen ontwikkelingsgeld toegezegd. De Nederlandse kosten zullen dan tot en met 2014 nog verder oplopen tot 2,3 miljard euro.
Investeringen
Met het hulpgeld is onder meer geïnvesteerd in veiligheidsprogramma's en de opbouw van en hervormingen in het openbaar bestuur en justitie. Ook zijn er waterprojecten, zorgprogramma's en de aanleg van wegen en bruggen mee betaald. De komende vier jaar gaat het meeste ontwikkelingsgeld naar programma's voor de agrarische sector, de ontwikkeling van het platteland en de private sector.
Dat is voor een gemiddelde Afghaan 50 jaarsalarissenquote:Afghanistan is een arm land, het merendeel van de economische activiteit is akkerbouw en veeteelt. Er wordt ook lapis lazuli gevonden. Van deze intens blauwe halfedelsteen is het land de leverancier van de hoogste kwaliteit steen. Het BNP per hoofd is slechts ca. 150-180$ per jaar (IMF-schatting voor 2000).
de dichtsbijzijndste is 49 miles wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de meet zei je ook zoiets.
Als je terug bent moet je eens kijken of je een Cracker Barrel kan vinden in de buurt.
Niet voor de koffie, maar voor het eten, al moet je de gravy daar laten voor wat het is. Wat een gruwel is dat...![]()
Dit "soort" rekensommen kan ik inderdaad niet waarderen. Vanwege dit soort "feiten":quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
C4: ik weet dat je de volgende rekensommetjes niet echt kan waarderen, maar:
[..]
Ik wil niet graag voor andere mensen denken... ik denk dat het misschien wat druk voor ze is, maar misschien vinden ze het juist wel een leuke afleiding... maar na de vakantie ga ik het wel bespreken. Het moet ook mogelijk zijn bij kdv...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de keus is toch ook aan jou (en Peaceman)? Vooral omdat je zelf al aangeeft dat het druk voor hen is en je moeder ook de zorg voor je oma heeft?
Die jongste is nog heel jong toch, vorige week geboren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh dat had je ook al dus gevonden.
Net met de kids naar het park geweest waar 'mijn' kroost met dat van Winston Gerstanovitz heeft gespeeld. Dat krijg je er van als je naar het vondelpark gaat...
En wat deden de "ouders"?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net met de kids naar het park geweest waar 'mijn' kroost met dat van Winston Gerstanovitz heeft gespeeld. Dat krijg je er van als je naar het vondelpark gaat...
Voor anderen denken niet. Maar mee denken kan denk ik geen kwaad?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil niet graag voor andere mensen denken... ik denk dat het misschien wat druk voor ze is, maar misschien vinden ze het juist wel een leuke afleiding... maar na de vakantie ga ik het wel bespreken. Het moet ook mogelijk zijn bij kdv...
quote:Twan belde net, hij is weer terug uit Spanjeen komt straks even langs.
oh ja? hij zag er ook wat pafferig uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die jongste is nog heel jong toch, vorige week geboren.
wat ik deed bedoel je? want de ouders die werken gewoon, daarom ben ik erquote:
Nee, dat zeker niet. Als mn moeder het echt niet meer zou redden, is ze ook wel mondig genoeg om te zeggen... maar we gaan het zeker nog wel bespreken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor anderen denken niet. Maar mee denken kan denk ik geen kwaad?
Ik bedoel dit echt niet slecht hoor!
[..]
Wie loopt er nou in de USA?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de dichtsbijzijndste is 49 miles wegdat loop je niet zomaar even zeg maar
wehe daar heb ik geen oppaskinderen voor nodigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef peaceman het volgende:
Zozo PS, zo'n leenkind loont of niet?
Beetje kennis maken met BN-ers...
Ons kent ons, natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat dus...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die jongste is nog heel jong toch, vorige week geboren.
Femke telt niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wehe daar heb ik geen oppaskinderen voor nodig
haha nog steeds. er zijn meerdere redenen waarom ik laats zo weinig online wasquote:
Nou, biecht op of zwijg voor altijd hier over...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nog steeds. er zijn meerdere redenen waarom ik laats zo weinig online was
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat ik deed bedoel je? want de ouders die werken gewoon, daarom ben ik er
I choose the latter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, biecht op of zwijg voor altijd hier over...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nog steeds. er zijn meerdere redenen waarom ik laats zo weinig online was
Voor jou niet. Voor een baby wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I choose the latter.
Is te veel melk eigenlijk slecht voor je?
Ik gaf de baby eten, probeerde wat te lezen, bemiddelde tussen twee twee-jarigen en bakte twee zandtaarten met vis.quote:
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Te veel: ja
Is melk slecht voor je? Daar discussieert men nog steeds over. Dus er zal niemand een eenduidig ja/nee op kunnen geven.
Halfvol? Heb je dat echt liever dan volle melk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvol
ik vind het lekkerder ja geloof ik wel. En het is minder vet. En het is hier in huis.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Halfvol? Heb je dat echt liever dan volle melk?
Zo'n periode heb ik ook gehad. Het schijnt vooral vooral voor vrouwen op latere leeftijd slecht te zijn. Maar ik zou me er niet al te druk over maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvol
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik gaf de baby eten, probeerde wat te lezen, bemiddelde tussen twee twee-jarigen en bakte twee zandtaarten met vis.
Jammer, kun je na maanden eindelijk weer echte melk drinken, pak je halfvol.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het lekkerder ja geloof ik wel. En het is minder vet. En het is hier in huis.
alles beter dan de magere troep die ik daar krijg sowiesoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, kun je na maanden eindelijk weer echte melk drinken, pak je halfvol.
Extra calcium voor oudere vrouwen kan toch geen kwaad? Gezien de broze botten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n periode heb ik ook gehad. Het schijnt vooral vooral voor vrouwen op latere leeftijd slecht te zijn. Maar ik zou me er niet al te druk over maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |