Geef je kat maar eens een gewone olijf en zie wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:00 schreef Bart het volgende:
[..]![]()
Dat hebben wij nooit gehad want wij hebben nooit olijven met pitten, maar ik zie van ons er ook wel toe in staat.
Ga ik doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef je kat maar eens een gewone olijf en zie wat er gebeurt.
Filmcamera wel gereed houden dan...
PS is een soort Tippi Wan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Begrijp ik nu dat PS een soort au pair is? En van wie zijn die katten nou, niet van haarzelf toch?
quote:
nah ik ben niet meer zo weg van Starbucks. We hebben dat ook niet in The Burg. Geef mij maar kaldi'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Starbucks FTWB&B is net iets minder, imho
sprekend het beestje wat ik vanochtend van de vloer geschraapt hebquote:
Ah, dank, dan kan ik me scherenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Ik heb eeb kadootjes voor je meegenomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee, ieder z'n voorkeurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah ik ben niet meer zo weg van Starbucks. We hebben dat ook niet in The Burg. Geef mij maar kaldi'sohnee, dat heet... wat was het nou... ik geloof de Beanhive tegenwoordig.
Oppas, drie à 4 dagen per week in het huis waar ik nu zit, katten zijn/waren van mijn tante die twee weken in België zit. Daarom pas ik op haar huis en kat(ten, in het begin)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Begrijp ik nu dat PS een soort au pair is? En van wie zijn die katten nou, niet van haarzelf toch?
spuitjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, er was er eentje ziek he, dat kreeg ik nog wel mee. Heb je hem een spuitje laten geven of heeft ie zelf de strijd opgegeven? Bah
Goed oefenenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Heb laatst ook een hele dag op mn oppasdreumes gepast, zó gezellig!
Eén voordeel. Aan het eind van de dag kun je het mormel weer inleveren bij de rechtmatige eigenaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en dat oppasbaantje is natuurlijk ideaal
ja al zijn het soms wel laaaange dagenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en dat oppasbaantje is natuurlijk ideaal
Voordeel? Altijd weer jammerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel. Aan het eind van de dag kun je het mormel weer inleveren bij de rechtmatige eigenaar.
Mijn moeder vindt het wel een voordeel..quote:
Hoe vers wil je ze hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh het gaat me prima af hoormaar eigenlijk ben ik nog beter met verse baby's
Tijdens de meet zei je ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah ik ben niet meer zo weg van Starbucks. We hebben dat ook niet in The Burg. Geef mij maar kaldi'sohnee, dat heet... wat was het nou... ik geloof de Beanhive tegenwoordig.
quote:
Fat Old Bastard!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Baby's zijn het lekkerst als ze vers op de barbeque gaan, met een knoflook-tijm sausje
Mag een honing-mosterd sausje ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Baby's zijn het lekkerst als ze vers op de barbeque gaan, met een knoflook-tijm sausje
Vers van de persquote:
The other white meat.quote:
ik ook, als ze stinken gaan ze terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het wel een voordeel..Die heeft het na 1 dag met de kinderen wel gehad..
Ik had laatst dus de hele dag opgepast, en 's avonds was er een surpriseparty voor de vader van de dreumes. Dus ik had iedereen binnengelaten en dacht: 'kunnen zij mooi even op het kind letten, en dan zet ik wat hapjes klaar' maar dat ging mooi niet doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Typische mooi-weer opa's en oma's
Het heeft wel gevolgen: mijn papa is een mooi-weer-opa voor Jair. Maar het gevolg is wel dat Jair veel meer met m'n moeder heeft dan met m'n vader. Heel frappant
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg etc, ben je al wakker? Was blij om een update te lezen, maar hoe is het verder nu???
Jair heeft dat ook wel eens... heel klef knuffelen, en echt kusjes gevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst dus de hele dag opgepast, en 's avonds was er een surpriseparty voor de vader van de dreumes. Dus ik had iedereen binnengelaten en dacht: 'kunnen zij mooi even op het kind letten, en dan zet ik wat hapjes klaar' maar dat ging mooi niet doorhuilen en zn armpjes naar me uitstrekken!
tot zn vader en moeder thuiskwamen zat ie echt aan me vastgeplakt
![]()
hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg etc, ben je al wakker? Was blij om een update te lezen, maar hoe is het verder nu???
Jij dacht dat je een dreumes ongestraft los kan laten bij een groep onbekende mensenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had laatst dus de hele dag opgepast, en 's avonds was er een surpriseparty voor de vader van de dreumes. Dus ik had iedereen binnengelaten en dacht: 'kunnen zij mooi even op het kind letten, en dan zet ik wat hapjes klaar' maar dat ging mooi niet doorhuilen en zn armpjes naar me uitstrekken!
tot zn vader en moeder thuiskwamen zat ie echt aan me vastgeplakt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |