Ik heb zo'n Holiday Inn pass (die kan je krijgen als je incheckt) en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Holiday Inn is vaak helemaal niet zo goedkoop
Onze vorige Amerika-trip hebben we ook vrijwel alleen maar in motels geslapen. Prima te doen
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga zo op bed maar in het kort: het was nogal chaotisch waar we reden, wij moesten van rijbaan wisselen en zagen een vrachtwagen over het hoofd en hij ons. Caravan zat in de dode hoek, krijgt een tik aan de achterkant en nog een ergere aan de voorkant waardoor de lijst nu door midden is op dat punt. We reden langzaam anders was de caravan verwoest denk ik.
Chauffer was tof trouwens, dat scheelde. Ciao
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
Twee jaar geleden in Las Vegas waren we 10 jaar getrouwd en zoals je misschien weet, zijn we destijds ook in Las Vegas zelf getrouwd. Was dus ons 10-jarige huwelijksreisje en toen heb ik een lake view-suite gehuurd als verrassing.
Maar de komende trip slapen we ook in Holiday Inn's, Best Western's of één of ander vaag motel.
Als het er maar schoon is en de bedden goed, de rest interesseert me niet zo...
Nee dat is primaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Holiday Inn pass en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?
Hoewel jij het waarschijnlijk niet veel zal vinden, vind ik dat troebele van witbier ook altijd 'mooi'.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een heel klein beetje gist/neerslag. Dat is niet zo gek dus omdat het nog zo jong is.
Helemaal helder zal het nooit worden en dat vind ik helemaal niet erg. Er zit namelijk ook veel smaak in dat "stof" en ik vind het zelf altijd erg mooi
Ik ben het trouwens zelf niet die op de foto staat
$ 60 a $70 per nacht is inderdaad niet zo verkeerd. We betalen nu ¤ 123,= voor een nachtje in een caravan. Misschien komt het er wel van als Lennon wat ouder is. En Peace ook wil.. die wil vooralsnog liever naar andere landen geloof ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Holiday Inn pass (die kan je krijgen als je incheckt) en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?
Een camper huren is een tweede hypotheek nemen. Achterlijk duur. Enorm populairquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.
En ik wist idd dat jullie in LV getrouwd warenCool is dat!!
Kam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
9 horizontaal: voor haan en haar.
Ik kan echt maar 1 ding bedenken maar dat zal vast niet
Ik vind dat *juist* mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel jij het waarschijnlijk niet veel zal vinden, vind ik dat troebele van witbier ook altijd 'mooi'.
Heeft iets mysterieus...
En wat is een kam in relatie tot een haan?quote:
lamaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat is prima
Trouwens, mijn crypto vanuit de trein.
9 horizontaal: voor haan en haar.
Ik kan echt maar 1 ding bedenken maar dat zal vast niet
[ afbeelding ]
quote:
hanekam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is een kam in relatie tot een haan?
Mooi, maar niet praktisch.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.
Vooral makkelijk en, bijkomstig, goedkoop...quote:En ik wist idd dat jullie in LV getrouwd warenCool is dat!!
Ja nee, dat snap ikquote:
Dan moet je even het vorige topic nog snel checken, laatste paar postsquote:
Dat wel, maar je bent dan wel vrij om te gaan en te staan...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, maar niet praktisch.
Je zit altijd met dat grote ding bij je en je betaaldt je scheel.
[..]
quote:Vooral makkelijk en, bijkomstig, goedkoop...
Hanekam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is een kam in relatie tot een haan?
En omdat het een crypto is, dacht ik "voor haan en haar" dat het woordje ervoor moest passen.
Hanekam is ook enkelvoud.. toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nee, dat snap ik
Maar leek me niet logisch omdat er staat "haan", niet "hanen".
Maar het zal wel goed zijn
Echt geluk gehad. Dat had naar af kunnen lopen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Voorlaatste post in vorig topic, update van Etcie:
[..]
Huur dan voor $300 à $400 een grote bak, kan je gaan en staan waar je wilt.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel, maar je bent dan wel vrij om te gaan en te staan...
Als ik de reis niet meereken, we gingen sowieso al naar de USA toen, waren we nog geen $200 kwijt...quote:onze trouwerij was ook niet duur
Kat = Tutu...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Soempie het volgende:
MM, had even de schuifpui gemist. Ziet er goed uit! En die kat is cute.![]()
Nem, ziet er lekker uit!
Dat is idd ook wel een optie... maar niet zo lang de kinderen nog "klein" zijn en Twan een hekel heeft aan autorijden en vliegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huur dan voor $300 à $400 een grote bak, kan je gaan en staan waar je wilt.
Ik boek alleen tickets, een auto en eventuele voorkeurshotels, de rest zie ik wel als ik in de USA ben...
[..]
Dat is inderdaad niet duur...quote:Als ik de reis niet meereken, we gingen sowieso al naar de USA toen, waren we nog geen $200 kwijt...
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer werken en ik ga maar eens vroeg mijn mandje in...
Het smaakt nog vee lekkerderquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Soempie het volgende:
MM, had even de schuifpui gemist. Ziet er goed uit! En die kat is cute.![]()
Nem, ziet er lekker uit!
Weltrusten.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer werken en ik ga maar eens vroeg mijn mandje in...
WTF?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nem, een of andere gast probeert me meermaals toe te voegen op facebook. Jij bent onze enige gemeenschppelijke vriend. Hij heet S.... Chamberlain. Ik heb hem al eerder genegeerd
Weltrusten Diaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat zijn op zich wel mooie foto's....
Ik ga maar eens slapen... welterusten
quote:
Hoiquote:
Hoe is het daar?quote:
Hier rustig. Bijna lunch tijd.quote:
Ik ga zo lekker tukken, morgen weer aan het werk. Wat ik morgenavond doe zie ik dan wel weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier rustig. Bijna lunch tijd.
En hoe is het daar?
De kroeg in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker tukken, morgen weer aan het werk. Wat ik morgenavond doe zie ik dan wel weer
Ik werk morgen nog een dagje dan ben ik woensdag en donderdag vrij. Woensdag een avondje pokeren in de planning staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Laatste nachtdienst. Dinsdag en woensdag lekker vrij.
Ik ben van plan in elk geval tot en met vrijdag geen alcohol te drinken. Vind dat ik dat al genoeg doe de laatste tijd, dus nu maar even rustig aan.quote:
Trustequote:
Vraag Peaceman mee. Dan heeft Diaan ook weer een rustige avond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk morgen nog een dagje dan ben ik woensdag en donderdag vrij. Woensdag een avondje pokeren in de planning staan
ziet er goed uit! Klinkt als een goed biertje Nem. Was er binnenkort een proeverij?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even het vorige topic nog snel checken, laatste paar posts
waarschijnlijk afkorting van Jubileum Jamboreequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL kopje: "Duizenden scouts bij Jubjam100"
Wie verzint zo'n naam?
thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Lekker blijven negeren die hap.
Ik spreek 'm zo wel even aan.
Hij verzameld gewoon mensen, totaal onschuldig. Maar vervelend is het wel
Mensen die een beetje wereldvreemd zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL kopje: "Duizenden scouts bij Jubjam100"
Wie verzint zo'n naam?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
, we zijn er weer...
Geen frutstuk van C4 hier vandaag?
Je mag die van PS vast wel hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god. het cadeautje van de ochtend is een muis. this ruins my day
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gisteren een glazenwasser, nu een huismuis.....
what's next?
da's het risico van katten, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimen
buitenmuis is wel binnengebracht door poezebeest. Maar heb er maar weer een tasje overheen gesmeten en van buiten naar binnen dan zo gevouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Gewoon in de zon laten liggen, worden ze al een stuk kleiner van na een dag!
O heerlijk, dat is een fijne wake-up callquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god. het cadeautje van de ochtend is een muis. this ruins my day
Niet als je ze binnenhoudt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's het risico van katten, toch?
Starbucks FTWquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
buitenmuis is wel binnengebracht door poezebeest. Maar heb er maar weer een tasje overheen gesmeten en van buiten naar binnen dan zo gevouwen.
Pluspunt van de dag is dat de bagels & beans al open is voor ik moet werken, dus ik ga even een koffie, bagel en misschien wel een sapje halen om mee te nemen naar het oppassen
Maar als katten zo'n kado voor je achterlaten vinden ze je wel lief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimen
Of de plakjes kaas van je brood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar. Dan komen ze niet verder dan wat vliegen/ insecten vangen
Of de olijfolie van waar je dat ook hebt.quote:
Ik geloof dat ik het niet wil weten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Of de olijfolie van waar je dat ook hebt.
Nou ja, een van onze katten is echt helemaal lijp van olijfolie. Dus je smeert het ergens op, en het wordt er als een bezetene vanaf gelikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet wil weten...![]()
Ik ga een paar uur werken.
Het Kat en Muis Spel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, PS haar dagelijkse avonturen zijn inspiratie voor nieuwe MEN topics
Bij deze dan gefeliciteerd met 19/K postsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie net dat ik op 19003 zat. Net gemist dus
nog 996 voor het volgende jubileum
Hé, dat herken ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, een van onze katten is echt helemaal lijp van olijfolie. Dus je smeert het ergens op, en het wordt er als een bezetene vanaf gelikt.
Kattenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Hé, dat herken ik.
In den beginne, als we olijven hadden gegeten en de pitten in de asbak hadden gegooid, vonden we de volgende dag de pitten overal terug op de grond en lag onze kat er overheen te rollen.
Nog wat testjes met hele olijven en olijfolie gedaan en hetzelfde gedrag.
Die sukkel haalde 's nachts dus de pitten uit de asbak en ging zich er vervolgens mee insmeren...![]()
Sindsdien geen olijfpitten meer laten staan tot de volgende dag...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat herken ik.
In den beginne, als we olijven hadden gegeten en de pitten in de asbak hadden gegooid, vonden we de volgende dag de pitten overal terug op de grond en lag onze kat er overheen te rollen.
Nog wat testjes met hele olijven en olijfolie gedaan en hetzelfde gedrag.
Die sukkel haalde 's nachts dus de pitten uit de asbak en ging zich er vervolgens mee insmeren...![]()
Sindsdien geen olijfpitten meer laten staan tot de volgende dag...
Geef je kat maar eens een gewone olijf en zie wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:00 schreef Bart het volgende:
[..]![]()
Dat hebben wij nooit gehad want wij hebben nooit olijven met pitten, maar ik zie van ons er ook wel toe in staat.
Ga ik doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef je kat maar eens een gewone olijf en zie wat er gebeurt.
Filmcamera wel gereed houden dan...
PS is een soort Tippi Wan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Begrijp ik nu dat PS een soort au pair is? En van wie zijn die katten nou, niet van haarzelf toch?
quote:
nah ik ben niet meer zo weg van Starbucks. We hebben dat ook niet in The Burg. Geef mij maar kaldi'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Starbucks FTWB&B is net iets minder, imho
sprekend het beestje wat ik vanochtend van de vloer geschraapt hebquote:
Ah, dank, dan kan ik me scherenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Ik heb eeb kadootjes voor je meegenomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee, ieder z'n voorkeurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah ik ben niet meer zo weg van Starbucks. We hebben dat ook niet in The Burg. Geef mij maar kaldi'sohnee, dat heet... wat was het nou... ik geloof de Beanhive tegenwoordig.
Oppas, drie à 4 dagen per week in het huis waar ik nu zit, katten zijn/waren van mijn tante die twee weken in België zit. Daarom pas ik op haar huis en kat(ten, in het begin)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Begrijp ik nu dat PS een soort au pair is? En van wie zijn die katten nou, niet van haarzelf toch?
spuitjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, er was er eentje ziek he, dat kreeg ik nog wel mee. Heb je hem een spuitje laten geven of heeft ie zelf de strijd opgegeven? Bah
Goed oefenenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Heb laatst ook een hele dag op mn oppasdreumes gepast, zó gezellig!
Eén voordeel. Aan het eind van de dag kun je het mormel weer inleveren bij de rechtmatige eigenaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en dat oppasbaantje is natuurlijk ideaal
ja al zijn het soms wel laaaange dagenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en dat oppasbaantje is natuurlijk ideaal
Voordeel? Altijd weer jammerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel. Aan het eind van de dag kun je het mormel weer inleveren bij de rechtmatige eigenaar.
Mijn moeder vindt het wel een voordeel..quote:
Hoe vers wil je ze hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh het gaat me prima af hoormaar eigenlijk ben ik nog beter met verse baby's
Tijdens de meet zei je ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah ik ben niet meer zo weg van Starbucks. We hebben dat ook niet in The Burg. Geef mij maar kaldi'sohnee, dat heet... wat was het nou... ik geloof de Beanhive tegenwoordig.
quote:
Fat Old Bastard!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Baby's zijn het lekkerst als ze vers op de barbeque gaan, met een knoflook-tijm sausje
Mag een honing-mosterd sausje ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Baby's zijn het lekkerst als ze vers op de barbeque gaan, met een knoflook-tijm sausje
Vers van de persquote:
The other white meat.quote:
ik ook, als ze stinken gaan ze terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het wel een voordeel..Die heeft het na 1 dag met de kinderen wel gehad..
Ik had laatst dus de hele dag opgepast, en 's avonds was er een surpriseparty voor de vader van de dreumes. Dus ik had iedereen binnengelaten en dacht: 'kunnen zij mooi even op het kind letten, en dan zet ik wat hapjes klaar' maar dat ging mooi niet doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Typische mooi-weer opa's en oma's
Het heeft wel gevolgen: mijn papa is een mooi-weer-opa voor Jair. Maar het gevolg is wel dat Jair veel meer met m'n moeder heeft dan met m'n vader. Heel frappant
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg etc, ben je al wakker? Was blij om een update te lezen, maar hoe is het verder nu???
Jair heeft dat ook wel eens... heel klef knuffelen, en echt kusjes gevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst dus de hele dag opgepast, en 's avonds was er een surpriseparty voor de vader van de dreumes. Dus ik had iedereen binnengelaten en dacht: 'kunnen zij mooi even op het kind letten, en dan zet ik wat hapjes klaar' maar dat ging mooi niet doorhuilen en zn armpjes naar me uitstrekken!
tot zn vader en moeder thuiskwamen zat ie echt aan me vastgeplakt
![]()
hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg etc, ben je al wakker? Was blij om een update te lezen, maar hoe is het verder nu???
Jij dacht dat je een dreumes ongestraft los kan laten bij een groep onbekende mensenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had laatst dus de hele dag opgepast, en 's avonds was er een surpriseparty voor de vader van de dreumes. Dus ik had iedereen binnengelaten en dacht: 'kunnen zij mooi even op het kind letten, en dan zet ik wat hapjes klaar' maar dat ging mooi niet doorhuilen en zn armpjes naar me uitstrekken!
tot zn vader en moeder thuiskwamen zat ie echt aan me vastgeplakt
![]()
Ervaring, PR?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Jij dacht dat je een dreumes ongestraft los kan laten bij een groep onbekende mensen![]()
![]()
![]()
Eli kun je niet eens loslaten in een groep bekende mensen(behalve opa's en oma's dan)
Ja, dat begreep ik ook. Maar de verwarring is grootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarschijnlijk afkorting van Jubileum Jamboree
Ik dacht dat een voormalige club de sponsor was geworden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook. Maar de verwarring is groot
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef iamredleader het volgende:
O wacht.... Jamjub kan ook als jabjum worden geschreven
Ik snap hem nu pas
Mijn ouders zijn geen mooi-weer opa en oma. Ze passen elke week 2 dagen op Twan en Lennon.. en dan ook nog elke week 1 dag op mn neefjes 4 en 2 jaar . de kinderen zijn dan bij mn ouders thuis Daarnaast werkt mn moeder ook nog 2 halve dagen per week. Dat is dus best wel druk voor ze. Mn moeder heeft nu ook nog de zorg voor mn oma erbij... dus ik snap het wel hoor dat ze soms weer blij zijn als ze aan het einde van de dag weer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Typische mooi-weer opa's en oma's
Het heeft wel gevolgen: mijn papa is een mooi-weer-opa voor Jair. Maar het gevolg is wel dat Jair veel meer met m'n moeder heeft dan met m'n vader. Heel frappant
Sommige kinderen hebben zo'n karakter. Twan heeft dat ook... als we ergens op visite gaan, zelfs bij mensen die hij (goed) kent, wil hij even een paar minuten bij mij zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Het waren niet eens onbekende mensenhij kent ze allemaal best goed, en we waren ook 2 dagen daarvoor allemaal nog daar geweest
Maar hij plakt gewoon aan de meest bekende vast jaen ik pas wekelijks op, dus dat ben ik dan
Moet je dat niet eruit proberen te werken? Lijkt me voor later wel handig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben zo'n karakter. Twan heeft dat ook... als we ergens op visite gaan, zelfs bij mensen die hij (goed) kent, wil hij even een paar minuten bij mij zitten.
Is dit dan geen goed moment om je ouders minder te belasten met oppassen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geen mooi-weer opa en oma. Ze passen elke week 2 dagen op Twan en Lennon.. en dan ook nog elke week 1 dag op mn neefjes 4 en 2 jaar . de kinderen zijn dan bij mn ouders thuis Daarnaast werkt mn moeder ook nog 2 halve dagen per week. Dat is dus best wel druk voor ze. Mn moeder heeft nu ook nog de zorg voor mn oma erbij... dus ik snap het wel hoor dat ze soms weer blij zijn als ze aan het einde van de dag weer naar huis gaan.
Zijn we ook mee bezig hoor... hij mag nu max. 5 minuten bij me zitten vanaf het moment dat hij bij me komt zitten. Gaat hij eerder weg, maar hij niet meer terugkomen... die 5 minuten gaan we afbouwen. Al denk (en hoop) ik dat hij dat over een tijdje niet meer doet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je dat niet eruit proberen te werken? Lijkt me voor later wel handig.
Ze hoeven nu bijna 2 maand niet op Twan te passen.. en voor Lennon een ruime maand niet. Pas weer eind augustus. Met Twan krijgen ze minder te doen omdat hij op de dagen dat hij er is, tot 15:00 uur naar school gaat. Lennon gaat de ene week 1 en de andere week 2 dagen. Ik wil binnenkort idd even overleggen of ze het fijner vinden als hij elke week maar 1 dag komt. Ik laat de keus aan hen. Mn moeder vindt het trouwens wel heel erg leuk dat ze komen, dus dat willen ze dan ook niet missen. Mn vader gaat vaak met Lennon fietsen en met Twan naar voetbaltraining enz.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dit dan geen goed moment om je ouders minder te belasten met oppassen?
Maar de keus is toch ook aan jou (en Peaceman)? Vooral omdat je zelf al aangeeft dat het druk voor hen is en je moeder ook de zorg voor je oma heeft?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hoeven nu bijna 2 maand niet op Twan te passen.. en voor Lennon een ruime maand niet. Pas weer eind augustus. Met Twan krijgen ze minder te doen omdat hij op de dagen dat hij er is, tot 15:00 uur naar school gaat. Lennon gaat de ene week 1 en de andere week 2 dagen. Ik wil binnenkort idd even overleggen of ze het fijner vinden als hij elke week maar 1 dag komt. Ik laat de keus aan hen. Mn moeder vindt het trouwens wel heel erg leuk dat ze komen, dus dat willen ze dan ook niet missen. Mn vader gaat vaak met Lennon fietsen en met Twan naar voetbaltraining enz.
Valt nog mee, als je bedenkt dat de VS al $ 286 miljard heeft uitgegeven in Afghanistan.quote:620 miljoen subsidie Afghanistan
Nederland heeft de afgelopen acht jaar ruim 620 miljoen euro aan hulp in Afghanistan gestoken. Daarvan ging ruim 485 miljoen naar landelijke programma's, bijna 129 miljoen naar de provincie Uruzgan en ruim 6 miljoen naar Baghlan in het noorden van het land. Dat blijkt uit opgevraagde cijfers van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De kosten van vier jaar militaire inzet in Afghanistan bedragen zoals bekend 1,4 miljard euro. Dat komt uit de HGIS, een pot waaraan meerdere ministeries bijdragen. Met dit geld is het militaire verblijf en de operaties betaald. In totaal is er dus 2,1 miljard euro Nederlands geld opgegaan aan Afghanistan. De komende vier jaar is nog eens ruim 169 miljoen ontwikkelingsgeld toegezegd. De Nederlandse kosten zullen dan tot en met 2014 nog verder oplopen tot 2,3 miljard euro.
Investeringen
Met het hulpgeld is onder meer geïnvesteerd in veiligheidsprogramma's en de opbouw van en hervormingen in het openbaar bestuur en justitie. Ook zijn er waterprojecten, zorgprogramma's en de aanleg van wegen en bruggen mee betaald. De komende vier jaar gaat het meeste ontwikkelingsgeld naar programma's voor de agrarische sector, de ontwikkeling van het platteland en de private sector.
Dat is voor een gemiddelde Afghaan 50 jaarsalarissenquote:Afghanistan is een arm land, het merendeel van de economische activiteit is akkerbouw en veeteelt. Er wordt ook lapis lazuli gevonden. Van deze intens blauwe halfedelsteen is het land de leverancier van de hoogste kwaliteit steen. Het BNP per hoofd is slechts ca. 150-180$ per jaar (IMF-schatting voor 2000).
de dichtsbijzijndste is 49 miles wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de meet zei je ook zoiets.
Als je terug bent moet je eens kijken of je een Cracker Barrel kan vinden in de buurt.
Niet voor de koffie, maar voor het eten, al moet je de gravy daar laten voor wat het is. Wat een gruwel is dat...![]()
Dit "soort" rekensommen kan ik inderdaad niet waarderen. Vanwege dit soort "feiten":quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
C4: ik weet dat je de volgende rekensommetjes niet echt kan waarderen, maar:
[..]
Ik wil niet graag voor andere mensen denken... ik denk dat het misschien wat druk voor ze is, maar misschien vinden ze het juist wel een leuke afleiding... maar na de vakantie ga ik het wel bespreken. Het moet ook mogelijk zijn bij kdv...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de keus is toch ook aan jou (en Peaceman)? Vooral omdat je zelf al aangeeft dat het druk voor hen is en je moeder ook de zorg voor je oma heeft?
Die jongste is nog heel jong toch, vorige week geboren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh dat had je ook al dus gevonden.
Net met de kids naar het park geweest waar 'mijn' kroost met dat van Winston Gerstanovitz heeft gespeeld. Dat krijg je er van als je naar het vondelpark gaat...
En wat deden de "ouders"?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net met de kids naar het park geweest waar 'mijn' kroost met dat van Winston Gerstanovitz heeft gespeeld. Dat krijg je er van als je naar het vondelpark gaat...
Voor anderen denken niet. Maar mee denken kan denk ik geen kwaad?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil niet graag voor andere mensen denken... ik denk dat het misschien wat druk voor ze is, maar misschien vinden ze het juist wel een leuke afleiding... maar na de vakantie ga ik het wel bespreken. Het moet ook mogelijk zijn bij kdv...
quote:Twan belde net, hij is weer terug uit Spanjeen komt straks even langs.
oh ja? hij zag er ook wat pafferig uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die jongste is nog heel jong toch, vorige week geboren.
wat ik deed bedoel je? want de ouders die werken gewoon, daarom ben ik erquote:
Nee, dat zeker niet. Als mn moeder het echt niet meer zou redden, is ze ook wel mondig genoeg om te zeggen... maar we gaan het zeker nog wel bespreken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor anderen denken niet. Maar mee denken kan denk ik geen kwaad?
Ik bedoel dit echt niet slecht hoor!
[..]
Wie loopt er nou in de USA?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de dichtsbijzijndste is 49 miles wegdat loop je niet zomaar even zeg maar
wehe daar heb ik geen oppaskinderen voor nodigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef peaceman het volgende:
Zozo PS, zo'n leenkind loont of niet?
Beetje kennis maken met BN-ers...
Ons kent ons, natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat dus...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die jongste is nog heel jong toch, vorige week geboren.
Femke telt niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wehe daar heb ik geen oppaskinderen voor nodig
haha nog steeds. er zijn meerdere redenen waarom ik laats zo weinig online wasquote:
Nou, biecht op of zwijg voor altijd hier over...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nog steeds. er zijn meerdere redenen waarom ik laats zo weinig online was
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat ik deed bedoel je? want de ouders die werken gewoon, daarom ben ik er
I choose the latter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, biecht op of zwijg voor altijd hier over...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nog steeds. er zijn meerdere redenen waarom ik laats zo weinig online was
Voor jou niet. Voor een baby wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I choose the latter.
Is te veel melk eigenlijk slecht voor je?
Ik gaf de baby eten, probeerde wat te lezen, bemiddelde tussen twee twee-jarigen en bakte twee zandtaarten met vis.quote:
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Te veel: ja
Is melk slecht voor je? Daar discussieert men nog steeds over. Dus er zal niemand een eenduidig ja/nee op kunnen geven.
Halfvol? Heb je dat echt liever dan volle melk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvol
ik vind het lekkerder ja geloof ik wel. En het is minder vet. En het is hier in huis.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Halfvol? Heb je dat echt liever dan volle melk?
Zo'n periode heb ik ook gehad. Het schijnt vooral vooral voor vrouwen op latere leeftijd slecht te zijn. Maar ik zou me er niet al te druk over maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvol
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik gaf de baby eten, probeerde wat te lezen, bemiddelde tussen twee twee-jarigen en bakte twee zandtaarten met vis.
Jammer, kun je na maanden eindelijk weer echte melk drinken, pak je halfvol.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het lekkerder ja geloof ik wel. En het is minder vet. En het is hier in huis.
alles beter dan de magere troep die ik daar krijg sowiesoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, kun je na maanden eindelijk weer echte melk drinken, pak je halfvol.
Extra calcium voor oudere vrouwen kan toch geen kwaad? Gezien de broze botten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n periode heb ik ook gehad. Het schijnt vooral vooral voor vrouwen op latere leeftijd slecht te zijn. Maar ik zou me er niet al te druk over maken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alles beter dan de magere troep die ik daar krijg sowieso
bronquote:Ik lees de maandag-Telegraaf met verslag en reacties op pag.3. Vreselijk wat er gebeurd is. Maar mijn verbazing werd heel groot toen ik las dat de familie Jansen met 2-jarig (!?!) kind de Love Parade wilde bezoeken. Wie doet dat nou? Ja jullie, de familie Jansen, maar zoiets doe je je kind toch niet aan, enorme herrie en gigadrukte van een festival.
Willen jullie niks missen alhoewel je vader en moeder bent geworden? Vind dit wel heel egoïstisch. Laat zo'n kleine thuis bij familie/vrienden, kan hij/zij lekker rustig slapen en de dag doorkomen i.p.v. met oordoppen in de kinderoortjes zoiets te bezoeken. Wat heeft dat kind eraan? Willen jullie opscheppen tegenover anderen dat jullie het festival met de kleine hebben bezocht? Ja hoor, heel interessant.
We laten er niks voor staan als we een kind hebben. Nou kleine veel sterkte met deze ouders, die alles willen meemaken net als voordat je geboren bent. Hopelijk realiseren jullie je dat een kind krijgen iets meer verantwoordelijkheid eist dan toen jullie nog met zijn tweeën waren.
Henriëtte, Zwolle
Het schijnt juist dat je magnesiumvoorraad aangetast wordt en dat is dan ook niet goed. Maar dat is nou precies wat ik bedoel: de 1 zegt dit, de ander zegt dat. Er is gewoon geen duidelijjk verhaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Extra calcium voor oudere vrouwen kan toch geen kwaad? Gezien de broze botten.
dat is VIESquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Melk, gadver... ik dronk het vroeger op school af en toe, dan kreeg je van die schoolmelkpakjes.
na een half jaar ofo ben ik toch gezwichtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik ken de melk in de VS. Echt walgelijk vergeleken bij de Nederlandse melk.
In Canada is het heel goed te drinkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik ken de melk in de VS. Echt walgelijk vergeleken bij de Nederlandse melk.
ik vind loveparade met een kind ook niet zo slim hoor. lowlands o.i.d is toch wat andersquote:
Gadver!? Tijdens mijn lagere school tijd dronk ik het regelmatig bij een vriend op de boerderij. Bijna rechtstreeks uit de koe. Nog warm en niks geen pasteurisatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Melk, gadver... ik dronk het vroeger op school af en toe, dan kreeg je van die schoolmelkpakjes.
als er niets gebeurd was, had je er niemand over gehoord...toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind loveparade met een kind ook niet zo slim hoor. lowlands o.i.d is toch wat anders
Hé, weer melk als onderwerp hier?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga even uitzoeken wat de goede melk in de USA is, zoals vorige week nog besproken tijdens de meet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alles beter dan de magere troep die ik daar krijg sowieso
Dat is gunstig want dan blijf je het dus altijd goed doen bij Wiebelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
Wat hebben jullie veel gepost.Dat ga ik zo allemaal nalezen.
Ik heb net rozen gekregen van een meneer waar ik werk.![]()
Vorige week was ook al zo grappig. Ik belde aan en ik hoorde hem achter de deur tegen z'n hondje: 'jaaaa, ze is er weer! Hoi! Hoi!'.
!!! En vandaag dus rozen. Hij heeft ook nog een andere hulp, maar ze stopt er mee. Dus hij zei al: 'maar dan kom jij gewoon ook die dag!'.
Ik doe het goed bij bejaarde mannen.
Ja, ik vind melk echt vies... maar heel veel zuivelproducten. Dat eet/drink ik dus ook niet. De calcium haal ik wel uit broccoli.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gadver!? Tijdens mijn lagere school tijd dronk ik het regelmatig bij een vriend op de boerderij. Bijna rechtstreeks uit de koe. Nog warm en niks geen pasteurisatie.
En hij ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
Vorige week was ook al zo grappig. Ik belde aan en ik hoorde hem achter de deur tegen z'n hondje: 'jaaaa, ze is er weer! Hoi! Hoi!'.
!!! En vandaag dus rozen. Hij heeft ook nog een andere hulp, maar ze stopt er mee. Dus hij zei al: 'maar dan kom jij gewoon ook die dag!'.
Ander genre muziek en dus ander soort mensen dat er op af komt, veel grootser, moeilijker om even rustig met je kinderen te zitten. Die kunnen dat veel minder goed aan, zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
als er niets gebeurd was, had je er niemand over gehoord...toch?
Waarom is Lowlands anders?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Een beetje wazige foto, want in de haast onder het rijden gemaakt, maar wat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
Ieeeuw, doe normaal.quote:
Jeremy Clarkson in zijn motorhome van de laatste Top Gear Challenge?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Een beetje wazige foto, want in de haast onder het rijden gemaakt, maar wat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is gunstig want dan blijf je het dus altijd goed doen bij Wiebel
En wat lief, die rozen
ja c4, je gaat wel een beetje ver de laatste tijdquote:
Jij hebt de perks van de thuiszorg dus nog niet ontdekt?quote:
Niet elk kind van 2 heeft nog een middagslaapje en dat middagslaapje zouden ze ook nodig hebben op Lowlands en daar kan het ook best druk zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ander genre muziek en dus ander soort mensen dat er op af komt, veel grootser, moeilijker om even rustig met je kinderen te zitten. Die kunnen dat veel minder goed aan, zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.
Minder kindvriendelijk publiek bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ander genre muziek en dus ander soort mensen dat er op af komt, veel grootser, moeilijker om even rustig met je kinderen te zitten. Die kunnen dat veel minder goed aan, zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.
Zoiets, was echt 2,5 a 3 meter op dak gestapeld, helaas kwam hij nog wel onder het viaduct doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson in zijn motorhome van de laatste Top Gear Challenge?
Ik!? Da's wel erg gemeen. Want jullie zijn de aangevers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja c4, je gaat wel een beetje ver de laatste tijd
dan kan ik maar beter alvast beginnen met lopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Klut, kan de leveranciers van Cracker Barrel niet traceren en dus ook hun melkleverancier niet.
Maar goed, dan moet je toch even naar Cracker Barrel, PS...
op Lowlands heb je dan ook een camping...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet elk kind van 2 heeft nog een middagslaapje en dat middagslaapje zouden ze ook nodig hebben op Lowlands en daar kan het ook best druk zijn.
Ik vind het ook allemaal wat overtrokken, als er idd niets was gebeurd, had niemand er over gezeurd.
Je kan ze ook dumpen in de kinderopvang van Lowlands...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kinderen slapen als ze echt moe zijn overal (doorheen), althans dat is wat ik zie op festivals, evenementen in de stad (want daarvoor geldt mijn inziens hetzelfde). En de meeste kinderen hebben lol voor 10.
Rent/Jack/Borrow a car (or a friend wit a car)...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan kan ik maar beter alvast beginnen met lopen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
Jeremy Clarkson in zijn motorhome van de laatste Top Gear Challenge?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan kan ik maar beter alvast beginnen met lopen
Maak er misbruik van en eet/drink eens de dingen die je normaal niet lust...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Grrr ik heb al de hele dag bijna geen smaak, in de zin dat als ik iets eet/drink niet proef wat ik eet/drink.
die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ze ook dumpen in de kinderopvang van Lowlands...
MM, jij komt misschien (per ongeluk) op koninginnedag wel eens in de stad. Zijn daar kleine kinderen te vinden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ze ook dumpen in de kinderopvang van Lowlands...
De vraag is nu: Wat zien we hier?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
MM, jij komt misschien (per ongeluk) op koninginnedag wel eens in de stad. Zijn daar kleine kinderen te vinden?
Daar is het lekker rustig...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op Lowlands heb je dan ook een camping...
En het publiek bij Loveparade was altijd al een ander slag hoor, daar heeft dit drama niks mee te maken
Voor 5 Euro is alles te koop op Koninginnedagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef peaceman het volgende:
MM, jij komt misschien (per ongeluk) op koninginnedag wel eens in de stad. Zijn daar kleine kinderen te vinden?
Niet?quote:
Zeker weten. Die proberen geld te verdienen met het verkopen van meuk of met een poging tot het bespelen van een instrument onder toezicht van de ouders.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nu de vraag: Is Koninginnedag in Amsterdam zoveel anders dan een festival qua drukte en lawaai? (kinderen op festivals dragen overigens in 99,9% van de gevallen koptelefoons)quote:
Ik ook niet... als die er is, ga ik er gebruik van maken volgend jaar...quote:
Dat brengt me op ideeën, ik wil nog wel graag een mooi klein meisje erbij. Voor ¤ 5,= is dat goed te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor 5 Euro is alles te koop op Koninginnedag
Dan moet je DaviniaHR even PM'men, die heeft een klein meisjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Dat brengt me op ideeën, ik wil nog wel graag een mooi klein meisje erbij. Voor ¤ 5,= is dat goed te doen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Dat die volwassenen tegenwoordig bij die Sinterklaasintochten ook allemaal hun kinderen meenemen, dat is ook levensgevaarlijk en moet maar eens afgelopen zijn...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Dat die volwassenen tegenwoordig bij die Sinterklaasintochten ook allemaal hun kinderen meenemen, dat is ook levensgevaarlijk en moet maar eens afgelopen zijn...
Hmmm, wel de lusten maar niet de lasten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet... als die er is, ga ik er gebruik van maken volgend jaar...Twan bij zn vader en Lennon bij de kinderopvang
![]()
Dat mooie kleine meisje gaan ze echt niet verkopen hoor. Lennon vond haar wel erg leuk, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je DaviniaHR even PM'men, die heeft een klein meisje
Zo af en toequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, wel de lusten maar niet de lasten?
koninginnedag met festivals vergelijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nu de vraag: Is Koninginnedag in Amsterdam zoveel anders dan een festival qua drukte en lawaai? (kinderen op festivals dragen overigens in 99,9% van de gevallen koptelefoons)
Welke nationaliteit wil je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat brengt me op ideeën, ik wil nog wel graag een mooi klein meisje erbij. Voor ¤ 5,= is dat goed te doen.
Leuk, ik word de deskundige in dit onderwerp...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nu de vraag: Is Koninginnedag in Amsterdam zoveel anders dan een festival qua drukte en lawaai? (kinderen op festivals dragen overigens in 99,9% van de gevallen koptelefoons)
Tijdens beide gebeurtenissen vielen doden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
koninginnedag met festivals vergelijken
Het ging om drukte en lawaai en niet de mogelijkheid hebben om te slapen.... dat is bij beide evenementen aanwezig. Dus ja, die vergelijking gaat wel degelijk op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
koninginnedag met festivals vergelijken
Jair ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Dat mooie kleine meisje gaan ze echt niet verkopen hoor. Lennon vond haar wel erg leuk, dus dat komt wel goed.
Leuk nummer.quote:
Hmm eigenlijk Nederlands, maar een klein donker meisje met kroeshaarquote:
Die keuze heeft de ouder (vooraf) wel gemaakt. Je kan je dan als ouders immers ook even tijdelijk opsplitsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ik word de deskundige in dit onderwerp...
Het verschil tussen Koninginnedag en een festival is dat je op Koninginnedag zelf kan bepalen of je met je kind de drukte in wil of niet. Bij een festival ben je iets meer beperkt wat dat betreft, zeker als je iets wilt zien...
Leest hij hier mee!?quote:
ik vind drukte en lawaai niet te vergelijken hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ging om drukte en lawaai en niet de mogelijkheid hebben om te slapen.... dat is bij beide evenementen aanwezig. Dus ja, die vergelijking gaat wel degelijk op.
quote:
Je hebt nog helemaal niet de foto van Jair en Lennon in het badje gepost hier...quote:
En hoeveel festivals?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind drukte en lawaai niet te vergelijken hoorIk heb ook best wat Koninginnedagen in A'dam meegemaakt.
Nee, die grap ga ik niet maken...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk Nederlands, maar een klein donker meisje met kroeshaarvind ik ook prima.
Leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze was vorig jaar bedrijfsmanager van een filiaal van een KDV en hield de deur van kantoor potdicht voor de kids.
Nu doet ze voor meerdere filialen van het bedrijf de centrale communicatie met ouders, inschrijvingen, drukwerk, website e.d...
Even kijken........quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat heb je dan in de aanbieding?
Ik had hem aan je gestuurd! En ik heb inderdaad niet alle foto's gepost van de meat/meet, dat zou veel te veel zijn geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt nog helemaal niet de foto van Jair en Lennon in het badje gepost hier...
Nee, heb ook geen idee waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuktoch niet van het kdv waar zoveel commotie over is (geweest).
Ik heb hem ook gekregen hoor!! Ik ga hem zo wel posten, ze zijn erg leuk... 1 meer was niet zo erg geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had hem aan je gestuurd! En ik heb inderdaad niet alle foto's gepost van de meat/meet, dat zou veel te veel zijn geweest
Sambal bij?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even kijken........
Thais, Cambodiaans, Afghaans.
Ow ja... daar kunnen je kinderen ook al niet meer heen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuktoch niet van het kdv waar zoveel commotie over is (geweest).
Er is een kdv in de buurt van Amsterdam die zich niet aan de regels hield, maar toch gewoon kinderen toeliet en was allemaal heel erg vaag. De kinderen werden, zonder dat de ouders het wisten, tussen verschillende locaties heen en weer gesleept. Ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb ook geen idee waar je het over hebt...
Luiheidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, is 'mevroi' Twents of gewoon luiheid?
Gisteren schreef je het ook al, maar dacht ik dat het een typo was van je...
Wat jij wil.quote:
Luiheidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, is 'mevroi' Twents of gewoon luiheid?
Gisteren schreef je het ook al, maar dacht ik dat het een typo was van je...
Komt me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is een kdv in de buurt van Amsterdam die zich niet aan de regels hield, maar toch gewoon kinderen toeliet en was allemaal heel erg vaag. De kinderen werden, zonder dat de ouders het wisten, tussen verschillende locaties heen en weer gesleept. Ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden.
Een auto met een enorm pakket op het dak geladenquote:
Ik vind zo'n oude vent bij al dat jonge grut veel gevaarlijkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
een pakketje schroot met een dun laagje chroom?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een auto met een enorm pakket op het dak geladen
Dan is de Kerstman in Rovaniemi veel gevaarlijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind zo'n oude vent bij al dat jonge grut veel gevaarlijker
Ik dacht dat het bij Radar oid was geweest, maar kan het nu niet terugvinden...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor.
Wel is begin vorig jaar het KDV van mw. MM (niet in Amsterdam) tijdens onze vakantie kort gesloten geweest na een inspectie van de brandweer i.v.m. wat zaken rondom brandgevaar en -preventie. Maar dat was na 4 dagen al weer opgelost...
quote:
quote:... zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.
niet als ie op vakantie isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom is dat maf? Spreek je je vader anders nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |