quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Dat die volwassenen tegenwoordig bij die Sinterklaasintochten ook allemaal hun kinderen meenemen, dat is ook levensgevaarlijk en moet maar eens afgelopen zijn...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Dat die volwassenen tegenwoordig bij die Sinterklaasintochten ook allemaal hun kinderen meenemen, dat is ook levensgevaarlijk en moet maar eens afgelopen zijn...
Hmmm, wel de lusten maar niet de lasten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet... als die er is, ga ik er gebruik van maken volgend jaar...Twan bij zn vader en Lennon bij de kinderopvang
![]()
Dat mooie kleine meisje gaan ze echt niet verkopen hoor. Lennon vond haar wel erg leuk, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je DaviniaHR even PM'men, die heeft een klein meisje
Zo af en toequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, wel de lusten maar niet de lasten?
koninginnedag met festivals vergelijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nu de vraag: Is Koninginnedag in Amsterdam zoveel anders dan een festival qua drukte en lawaai? (kinderen op festivals dragen overigens in 99,9% van de gevallen koptelefoons)
Welke nationaliteit wil je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat brengt me op ideeën, ik wil nog wel graag een mooi klein meisje erbij. Voor ¤ 5,= is dat goed te doen.
Leuk, ik word de deskundige in dit onderwerp...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nu de vraag: Is Koninginnedag in Amsterdam zoveel anders dan een festival qua drukte en lawaai? (kinderen op festivals dragen overigens in 99,9% van de gevallen koptelefoons)
Tijdens beide gebeurtenissen vielen doden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
koninginnedag met festivals vergelijken
Het ging om drukte en lawaai en niet de mogelijkheid hebben om te slapen.... dat is bij beide evenementen aanwezig. Dus ja, die vergelijking gaat wel degelijk op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
koninginnedag met festivals vergelijken
Jair ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Dat mooie kleine meisje gaan ze echt niet verkopen hoor. Lennon vond haar wel erg leuk, dus dat komt wel goed.
Leuk nummer.quote:
Hmm eigenlijk Nederlands, maar een klein donker meisje met kroeshaarquote:
Die keuze heeft de ouder (vooraf) wel gemaakt. Je kan je dan als ouders immers ook even tijdelijk opsplitsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ik word de deskundige in dit onderwerp...
Het verschil tussen Koninginnedag en een festival is dat je op Koninginnedag zelf kan bepalen of je met je kind de drukte in wil of niet. Bij een festival ben je iets meer beperkt wat dat betreft, zeker als je iets wilt zien...
Leest hij hier mee!?quote:
ik vind drukte en lawaai niet te vergelijken hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ging om drukte en lawaai en niet de mogelijkheid hebben om te slapen.... dat is bij beide evenementen aanwezig. Dus ja, die vergelijking gaat wel degelijk op.
quote:
Je hebt nog helemaal niet de foto van Jair en Lennon in het badje gepost hier...quote:
En hoeveel festivals?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind drukte en lawaai niet te vergelijken hoorIk heb ook best wat Koninginnedagen in A'dam meegemaakt.
Nee, die grap ga ik niet maken...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk Nederlands, maar een klein donker meisje met kroeshaarvind ik ook prima.
Leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze was vorig jaar bedrijfsmanager van een filiaal van een KDV en hield de deur van kantoor potdicht voor de kids.
Nu doet ze voor meerdere filialen van het bedrijf de centrale communicatie met ouders, inschrijvingen, drukwerk, website e.d...
Even kijken........quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat heb je dan in de aanbieding?
Ik had hem aan je gestuurd! En ik heb inderdaad niet alle foto's gepost van de meat/meet, dat zou veel te veel zijn geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt nog helemaal niet de foto van Jair en Lennon in het badje gepost hier...
Nee, heb ook geen idee waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuktoch niet van het kdv waar zoveel commotie over is (geweest).
Ik heb hem ook gekregen hoor!! Ik ga hem zo wel posten, ze zijn erg leuk... 1 meer was niet zo erg geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had hem aan je gestuurd! En ik heb inderdaad niet alle foto's gepost van de meat/meet, dat zou veel te veel zijn geweest
Sambal bij?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even kijken........
Thais, Cambodiaans, Afghaans.
Ow ja... daar kunnen je kinderen ook al niet meer heen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuktoch niet van het kdv waar zoveel commotie over is (geweest).
Er is een kdv in de buurt van Amsterdam die zich niet aan de regels hield, maar toch gewoon kinderen toeliet en was allemaal heel erg vaag. De kinderen werden, zonder dat de ouders het wisten, tussen verschillende locaties heen en weer gesleept. Ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb ook geen idee waar je het over hebt...
Luiheidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, is 'mevroi' Twents of gewoon luiheid?
Gisteren schreef je het ook al, maar dacht ik dat het een typo was van je...
Wat jij wil.quote:
Luiheidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, is 'mevroi' Twents of gewoon luiheid?
Gisteren schreef je het ook al, maar dacht ik dat het een typo was van je...
Komt me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is een kdv in de buurt van Amsterdam die zich niet aan de regels hield, maar toch gewoon kinderen toeliet en was allemaal heel erg vaag. De kinderen werden, zonder dat de ouders het wisten, tussen verschillende locaties heen en weer gesleept. Ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden.
Een auto met een enorm pakket op het dak geladenquote:
Ik vind zo'n oude vent bij al dat jonge grut veel gevaarlijkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
een pakketje schroot met een dun laagje chroom?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een auto met een enorm pakket op het dak geladen
Dan is de Kerstman in Rovaniemi veel gevaarlijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind zo'n oude vent bij al dat jonge grut veel gevaarlijker
Ik dacht dat het bij Radar oid was geweest, maar kan het nu niet terugvinden...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor.
Wel is begin vorig jaar het KDV van mw. MM (niet in Amsterdam) tijdens onze vakantie kort gesloten geweest na een inspectie van de brandweer i.v.m. wat zaken rondom brandgevaar en -preventie. Maar dat was na 4 dagen al weer opgelost...
quote:
quote:... zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |