quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alles beter dan de magere troep die ik daar krijg sowieso
bronquote:Ik lees de maandag-Telegraaf met verslag en reacties op pag.3. Vreselijk wat er gebeurd is. Maar mijn verbazing werd heel groot toen ik las dat de familie Jansen met 2-jarig (!?!) kind de Love Parade wilde bezoeken. Wie doet dat nou? Ja jullie, de familie Jansen, maar zoiets doe je je kind toch niet aan, enorme herrie en gigadrukte van een festival.
Willen jullie niks missen alhoewel je vader en moeder bent geworden? Vind dit wel heel egoïstisch. Laat zo'n kleine thuis bij familie/vrienden, kan hij/zij lekker rustig slapen en de dag doorkomen i.p.v. met oordoppen in de kinderoortjes zoiets te bezoeken. Wat heeft dat kind eraan? Willen jullie opscheppen tegenover anderen dat jullie het festival met de kleine hebben bezocht? Ja hoor, heel interessant.
We laten er niks voor staan als we een kind hebben. Nou kleine veel sterkte met deze ouders, die alles willen meemaken net als voordat je geboren bent. Hopelijk realiseren jullie je dat een kind krijgen iets meer verantwoordelijkheid eist dan toen jullie nog met zijn tweeën waren.
Henriëtte, Zwolle
Het schijnt juist dat je magnesiumvoorraad aangetast wordt en dat is dan ook niet goed. Maar dat is nou precies wat ik bedoel: de 1 zegt dit, de ander zegt dat. Er is gewoon geen duidelijjk verhaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Extra calcium voor oudere vrouwen kan toch geen kwaad? Gezien de broze botten.
dat is VIESquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Melk, gadver... ik dronk het vroeger op school af en toe, dan kreeg je van die schoolmelkpakjes.
na een half jaar ofo ben ik toch gezwichtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik ken de melk in de VS. Echt walgelijk vergeleken bij de Nederlandse melk.
In Canada is het heel goed te drinkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik ken de melk in de VS. Echt walgelijk vergeleken bij de Nederlandse melk.
ik vind loveparade met een kind ook niet zo slim hoor. lowlands o.i.d is toch wat andersquote:
Gadver!? Tijdens mijn lagere school tijd dronk ik het regelmatig bij een vriend op de boerderij. Bijna rechtstreeks uit de koe. Nog warm en niks geen pasteurisatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Melk, gadver... ik dronk het vroeger op school af en toe, dan kreeg je van die schoolmelkpakjes.
als er niets gebeurd was, had je er niemand over gehoord...toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind loveparade met een kind ook niet zo slim hoor. lowlands o.i.d is toch wat anders
Hé, weer melk als onderwerp hier?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik drink namelijk echt belachelijk veel melk sinds ik in NL ben. Net nog een halve liter karnemelk achterover geslagen en ik snak nu alweer naar een glas halfvol
Ik ga even uitzoeken wat de goede melk in de USA is, zoals vorige week nog besproken tijdens de meet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alles beter dan de magere troep die ik daar krijg sowieso
Dat is gunstig want dan blijf je het dus altijd goed doen bij Wiebelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
Wat hebben jullie veel gepost.Dat ga ik zo allemaal nalezen.
Ik heb net rozen gekregen van een meneer waar ik werk.![]()
Vorige week was ook al zo grappig. Ik belde aan en ik hoorde hem achter de deur tegen z'n hondje: 'jaaaa, ze is er weer! Hoi! Hoi!'.
!!! En vandaag dus rozen. Hij heeft ook nog een andere hulp, maar ze stopt er mee. Dus hij zei al: 'maar dan kom jij gewoon ook die dag!'.
Ik doe het goed bij bejaarde mannen.
Ja, ik vind melk echt vies... maar heel veel zuivelproducten. Dat eet/drink ik dus ook niet. De calcium haal ik wel uit broccoli.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gadver!? Tijdens mijn lagere school tijd dronk ik het regelmatig bij een vriend op de boerderij. Bijna rechtstreeks uit de koe. Nog warm en niks geen pasteurisatie.
En hij ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
Vorige week was ook al zo grappig. Ik belde aan en ik hoorde hem achter de deur tegen z'n hondje: 'jaaaa, ze is er weer! Hoi! Hoi!'.
!!! En vandaag dus rozen. Hij heeft ook nog een andere hulp, maar ze stopt er mee. Dus hij zei al: 'maar dan kom jij gewoon ook die dag!'.
Ander genre muziek en dus ander soort mensen dat er op af komt, veel grootser, moeilijker om even rustig met je kinderen te zitten. Die kunnen dat veel minder goed aan, zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
als er niets gebeurd was, had je er niemand over gehoord...toch?
Waarom is Lowlands anders?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Een beetje wazige foto, want in de haast onder het rijden gemaakt, maar wat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
Ieeeuw, doe normaal.quote:
Jeremy Clarkson in zijn motorhome van de laatste Top Gear Challenge?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Een beetje wazige foto, want in de haast onder het rijden gemaakt, maar wat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is gunstig want dan blijf je het dus altijd goed doen bij Wiebel
En wat lief, die rozen
ja c4, je gaat wel een beetje ver de laatste tijdquote:
Jij hebt de perks van de thuiszorg dus nog niet ontdekt?quote:
Niet elk kind van 2 heeft nog een middagslaapje en dat middagslaapje zouden ze ook nodig hebben op Lowlands en daar kan het ook best druk zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ander genre muziek en dus ander soort mensen dat er op af komt, veel grootser, moeilijker om even rustig met je kinderen te zitten. Die kunnen dat veel minder goed aan, zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.
Minder kindvriendelijk publiek bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ander genre muziek en dus ander soort mensen dat er op af komt, veel grootser, moeilijker om even rustig met je kinderen te zitten. Die kunnen dat veel minder goed aan, zo'n hele dag vol drukte en harde muziek, al helemaal op de leeftijd van twee hebben die nog gewoon een middagslaapje nodig.
Zoiets, was echt 2,5 a 3 meter op dak gestapeld, helaas kwam hij nog wel onder het viaduct doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson in zijn motorhome van de laatste Top Gear Challenge?
Ik!? Da's wel erg gemeen. Want jullie zijn de aangevers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja c4, je gaat wel een beetje ver de laatste tijd
dan kan ik maar beter alvast beginnen met lopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Klut, kan de leveranciers van Cracker Barrel niet traceren en dus ook hun melkleverancier niet.
Maar goed, dan moet je toch even naar Cracker Barrel, PS...
op Lowlands heb je dan ook een camping...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet elk kind van 2 heeft nog een middagslaapje en dat middagslaapje zouden ze ook nodig hebben op Lowlands en daar kan het ook best druk zijn.
Ik vind het ook allemaal wat overtrokken, als er idd niets was gebeurd, had niemand er over gezeurd.
Je kan ze ook dumpen in de kinderopvang van Lowlands...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kinderen slapen als ze echt moe zijn overal (doorheen), althans dat is wat ik zie op festivals, evenementen in de stad (want daarvoor geldt mijn inziens hetzelfde). En de meeste kinderen hebben lol voor 10.
Rent/Jack/Borrow a car (or a friend wit a car)...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan kan ik maar beter alvast beginnen met lopen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
Jeremy Clarkson in zijn motorhome van de laatste Top Gear Challenge?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan kan ik maar beter alvast beginnen met lopen
Maak er misbruik van en eet/drink eens de dingen die je normaal niet lust...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Grrr ik heb al de hele dag bijna geen smaak, in de zin dat als ik iets eet/drink niet proef wat ik eet/drink.
die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ze ook dumpen in de kinderopvang van Lowlands...
MM, jij komt misschien (per ongeluk) op koninginnedag wel eens in de stad. Zijn daar kleine kinderen te vinden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ze ook dumpen in de kinderopvang van Lowlands...
De vraag is nu: Wat zien we hier?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
MM, jij komt misschien (per ongeluk) op koninginnedag wel eens in de stad. Zijn daar kleine kinderen te vinden?
Daar is het lekker rustig...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op Lowlands heb je dan ook een camping...
En het publiek bij Loveparade was altijd al een ander slag hoor, daar heeft dit drama niks mee te maken
Voor 5 Euro is alles te koop op Koninginnedagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef peaceman het volgende:
MM, jij komt misschien (per ongeluk) op koninginnedag wel eens in de stad. Zijn daar kleine kinderen te vinden?
Niet?quote:
Zeker weten. Die proberen geld te verdienen met het verkopen van meuk of met een poging tot het bespelen van een instrument onder toezicht van de ouders.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nu de vraag: Is Koninginnedag in Amsterdam zoveel anders dan een festival qua drukte en lawaai? (kinderen op festivals dragen overigens in 99,9% van de gevallen koptelefoons)quote:
Ik ook niet... als die er is, ga ik er gebruik van maken volgend jaar...quote:
Dat brengt me op ideeën, ik wil nog wel graag een mooi klein meisje erbij. Voor ¤ 5,= is dat goed te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor 5 Euro is alles te koop op Koninginnedag
Dan moet je DaviniaHR even PM'men, die heeft een klein meisjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Dat brengt me op ideeën, ik wil nog wel graag een mooi klein meisje erbij. Voor ¤ 5,= is dat goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |