Ik heb zo'n Holiday Inn pass (die kan je krijgen als je incheckt) en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Holiday Inn is vaak helemaal niet zo goedkoop
Onze vorige Amerika-trip hebben we ook vrijwel alleen maar in motels geslapen. Prima te doen
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga zo op bed maar in het kort: het was nogal chaotisch waar we reden, wij moesten van rijbaan wisselen en zagen een vrachtwagen over het hoofd en hij ons. Caravan zat in de dode hoek, krijgt een tik aan de achterkant en nog een ergere aan de voorkant waardoor de lijst nu door midden is op dat punt. We reden langzaam anders was de caravan verwoest denk ik.
Chauffer was tof trouwens, dat scheelde. Ciao
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
Twee jaar geleden in Las Vegas waren we 10 jaar getrouwd en zoals je misschien weet, zijn we destijds ook in Las Vegas zelf getrouwd. Was dus ons 10-jarige huwelijksreisje en toen heb ik een lake view-suite gehuurd als verrassing.
Maar de komende trip slapen we ook in Holiday Inn's, Best Western's of één of ander vaag motel.
Als het er maar schoon is en de bedden goed, de rest interesseert me niet zo...
Nee dat is primaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Holiday Inn pass en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?
Hoewel jij het waarschijnlijk niet veel zal vinden, vind ik dat troebele van witbier ook altijd 'mooi'.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een heel klein beetje gist/neerslag. Dat is niet zo gek dus omdat het nog zo jong is.
Helemaal helder zal het nooit worden en dat vind ik helemaal niet erg. Er zit namelijk ook veel smaak in dat "stof" en ik vind het zelf altijd erg mooi
Ik ben het trouwens zelf niet die op de foto staat
$ 60 a $70 per nacht is inderdaad niet zo verkeerd. We betalen nu ¤ 123,= voor een nachtje in een caravan. Misschien komt het er wel van als Lennon wat ouder is. En Peace ook wil.. die wil vooralsnog liever naar andere landen geloof ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Holiday Inn pass (die kan je krijgen als je incheckt) en op een gewone kamer met 2 queen-bedden krijg je soms tot $20 korting waardoor de prijs op $60 à $70 komt. Voor een gezin met 2 kinderen toch niet verkeerd per nacht?
Een camper huren is een tweede hypotheek nemen. Achterlijk duur. Enorm populairquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.
En ik wist idd dat jullie in LV getrouwd warenCool is dat!!
Kam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
9 horizontaal: voor haan en haar.
Ik kan echt maar 1 ding bedenken maar dat zal vast niet
Ik vind dat *juist* mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel jij het waarschijnlijk niet veel zal vinden, vind ik dat troebele van witbier ook altijd 'mooi'.
Heeft iets mysterieus...
En wat is een kam in relatie tot een haan?quote:
lamaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat is prima
Trouwens, mijn crypto vanuit de trein.
9 horizontaal: voor haan en haar.
Ik kan echt maar 1 ding bedenken maar dat zal vast niet
[ afbeelding ]
quote:
hanekam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is een kam in relatie tot een haan?
Mooi, maar niet praktisch.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met kinderen wordt het toch allemaal wat anders. Ik zou dan een camper willen huren en een bepaald gebied willen aandoen. Als we met zn tweetjes zouden zijn, zou het allemaal wat makkelijker zijn.
Vooral makkelijk en, bijkomstig, goedkoop...quote:En ik wist idd dat jullie in LV getrouwd warenCool is dat!!
Ja nee, dat snap ikquote:
Dan moet je even het vorige topic nog snel checken, laatste paar postsquote:
Dat wel, maar je bent dan wel vrij om te gaan en te staan...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, maar niet praktisch.
Je zit altijd met dat grote ding bij je en je betaaldt je scheel.
[..]
quote:Vooral makkelijk en, bijkomstig, goedkoop...
Hanekam...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is een kam in relatie tot een haan?
En omdat het een crypto is, dacht ik "voor haan en haar" dat het woordje ervoor moest passen.
Hanekam is ook enkelvoud.. toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nee, dat snap ik
Maar leek me niet logisch omdat er staat "haan", niet "hanen".
Maar het zal wel goed zijn
Echt geluk gehad. Dat had naar af kunnen lopen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Voorlaatste post in vorig topic, update van Etcie:
[..]
Huur dan voor $300 à $400 een grote bak, kan je gaan en staan waar je wilt.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel, maar je bent dan wel vrij om te gaan en te staan...
Als ik de reis niet meereken, we gingen sowieso al naar de USA toen, waren we nog geen $200 kwijt...quote:onze trouwerij was ook niet duur
Kat = Tutu...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Soempie het volgende:
MM, had even de schuifpui gemist. Ziet er goed uit! En die kat is cute.![]()
Nem, ziet er lekker uit!
Dat is idd ook wel een optie... maar niet zo lang de kinderen nog "klein" zijn en Twan een hekel heeft aan autorijden en vliegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huur dan voor $300 à $400 een grote bak, kan je gaan en staan waar je wilt.
Ik boek alleen tickets, een auto en eventuele voorkeurshotels, de rest zie ik wel als ik in de USA ben...
[..]
Dat is inderdaad niet duur...quote:Als ik de reis niet meereken, we gingen sowieso al naar de USA toen, waren we nog geen $200 kwijt...
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer werken en ik ga maar eens vroeg mijn mandje in...
Het smaakt nog vee lekkerderquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Soempie het volgende:
MM, had even de schuifpui gemist. Ziet er goed uit! En die kat is cute.![]()
Nem, ziet er lekker uit!
Weltrusten.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer werken en ik ga maar eens vroeg mijn mandje in...
WTF?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nem, een of andere gast probeert me meermaals toe te voegen op facebook. Jij bent onze enige gemeenschppelijke vriend. Hij heet S.... Chamberlain. Ik heb hem al eerder genegeerd
Weltrusten Diaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat zijn op zich wel mooie foto's....
Ik ga maar eens slapen... welterusten
quote:
Hoiquote:
Hoe is het daar?quote:
Hier rustig. Bijna lunch tijd.quote:
Ik ga zo lekker tukken, morgen weer aan het werk. Wat ik morgenavond doe zie ik dan wel weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier rustig. Bijna lunch tijd.
En hoe is het daar?
De kroeg in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker tukken, morgen weer aan het werk. Wat ik morgenavond doe zie ik dan wel weer
Ik werk morgen nog een dagje dan ben ik woensdag en donderdag vrij. Woensdag een avondje pokeren in de planning staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Laatste nachtdienst. Dinsdag en woensdag lekker vrij.
Ik ben van plan in elk geval tot en met vrijdag geen alcohol te drinken. Vind dat ik dat al genoeg doe de laatste tijd, dus nu maar even rustig aan.quote:
Trustequote:
Vraag Peaceman mee. Dan heeft Diaan ook weer een rustige avond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk morgen nog een dagje dan ben ik woensdag en donderdag vrij. Woensdag een avondje pokeren in de planning staan
ziet er goed uit! Klinkt als een goed biertje Nem. Was er binnenkort een proeverij?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even het vorige topic nog snel checken, laatste paar posts
waarschijnlijk afkorting van Jubileum Jamboreequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL kopje: "Duizenden scouts bij Jubjam100"
Wie verzint zo'n naam?
thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Lekker blijven negeren die hap.
Ik spreek 'm zo wel even aan.
Hij verzameld gewoon mensen, totaal onschuldig. Maar vervelend is het wel
Mensen die een beetje wereldvreemd zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL kopje: "Duizenden scouts bij Jubjam100"
Wie verzint zo'n naam?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
, we zijn er weer...
Geen frutstuk van C4 hier vandaag?
Je mag die van PS vast wel hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god. het cadeautje van de ochtend is een muis. this ruins my day
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gisteren een glazenwasser, nu een huismuis.....
what's next?
da's het risico van katten, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimen
buitenmuis is wel binnengebracht door poezebeest. Maar heb er maar weer een tasje overheen gesmeten en van buiten naar binnen dan zo gevouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Gewoon in de zon laten liggen, worden ze al een stuk kleiner van na een dag!
O heerlijk, dat is een fijne wake-up callquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god. het cadeautje van de ochtend is een muis. this ruins my day
Niet als je ze binnenhoudt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's het risico van katten, toch?
Starbucks FTWquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
buitenmuis is wel binnengebracht door poezebeest. Maar heb er maar weer een tasje overheen gesmeten en van buiten naar binnen dan zo gevouwen.
Pluspunt van de dag is dat de bagels & beans al open is voor ik moet werken, dus ik ga even een koffie, bagel en misschien wel een sapje halen om mee te nemen naar het oppassen
Maar als katten zo'n kado voor je achterlaten vinden ze je wel lief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimen
Of de plakjes kaas van je brood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar. Dan komen ze niet verder dan wat vliegen/ insecten vangen
Of de olijfolie van waar je dat ook hebt.quote:
Ik geloof dat ik het niet wil weten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Of de olijfolie van waar je dat ook hebt.
Nou ja, een van onze katten is echt helemaal lijp van olijfolie. Dus je smeert het ergens op, en het wordt er als een bezetene vanaf gelikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet wil weten...![]()
Ik ga een paar uur werken.
Het Kat en Muis Spel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, PS haar dagelijkse avonturen zijn inspiratie voor nieuwe MEN topics
Bij deze dan gefeliciteerd met 19/K postsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie net dat ik op 19003 zat. Net gemist dus
nog 996 voor het volgende jubileum
Hé, dat herken ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, een van onze katten is echt helemaal lijp van olijfolie. Dus je smeert het ergens op, en het wordt er als een bezetene vanaf gelikt.
Kattenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Hé, dat herken ik.
In den beginne, als we olijven hadden gegeten en de pitten in de asbak hadden gegooid, vonden we de volgende dag de pitten overal terug op de grond en lag onze kat er overheen te rollen.
Nog wat testjes met hele olijven en olijfolie gedaan en hetzelfde gedrag.
Die sukkel haalde 's nachts dus de pitten uit de asbak en ging zich er vervolgens mee insmeren...![]()
Sindsdien geen olijfpitten meer laten staan tot de volgende dag...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat herken ik.
In den beginne, als we olijven hadden gegeten en de pitten in de asbak hadden gegooid, vonden we de volgende dag de pitten overal terug op de grond en lag onze kat er overheen te rollen.
Nog wat testjes met hele olijven en olijfolie gedaan en hetzelfde gedrag.
Die sukkel haalde 's nachts dus de pitten uit de asbak en ging zich er vervolgens mee insmeren...![]()
Sindsdien geen olijfpitten meer laten staan tot de volgende dag...
Geef je kat maar eens een gewone olijf en zie wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:00 schreef Bart het volgende:
[..]![]()
Dat hebben wij nooit gehad want wij hebben nooit olijven met pitten, maar ik zie van ons er ook wel toe in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |