Hier rustig. Bijna lunch tijd.quote:
Ik ga zo lekker tukken, morgen weer aan het werk. Wat ik morgenavond doe zie ik dan wel weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier rustig. Bijna lunch tijd.
En hoe is het daar?
De kroeg in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker tukken, morgen weer aan het werk. Wat ik morgenavond doe zie ik dan wel weer
Ik werk morgen nog een dagje dan ben ik woensdag en donderdag vrij. Woensdag een avondje pokeren in de planning staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Laatste nachtdienst. Dinsdag en woensdag lekker vrij.
Ik ben van plan in elk geval tot en met vrijdag geen alcohol te drinken. Vind dat ik dat al genoeg doe de laatste tijd, dus nu maar even rustig aan.quote:
Trustequote:
Vraag Peaceman mee. Dan heeft Diaan ook weer een rustige avond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk morgen nog een dagje dan ben ik woensdag en donderdag vrij. Woensdag een avondje pokeren in de planning staan
ziet er goed uit! Klinkt als een goed biertje Nem. Was er binnenkort een proeverij?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even het vorige topic nog snel checken, laatste paar posts
waarschijnlijk afkorting van Jubileum Jamboreequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL kopje: "Duizenden scouts bij Jubjam100"
Wie verzint zo'n naam?
thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Lekker blijven negeren die hap.
Ik spreek 'm zo wel even aan.
Hij verzameld gewoon mensen, totaal onschuldig. Maar vervelend is het wel
Mensen die een beetje wereldvreemd zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nu.NL kopje: "Duizenden scouts bij Jubjam100"
Wie verzint zo'n naam?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
, we zijn er weer...
Geen frutstuk van C4 hier vandaag?
Je mag die van PS vast wel hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god. het cadeautje van de ochtend is een muis. this ruins my day
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gisteren een glazenwasser, nu een huismuis.....
what's next?
da's het risico van katten, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimen
buitenmuis is wel binnengebracht door poezebeest. Maar heb er maar weer een tasje overheen gesmeten en van buiten naar binnen dan zo gevouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Gewoon in de zon laten liggen, worden ze al een stuk kleiner van na een dag!
O heerlijk, dat is een fijne wake-up callquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god. het cadeautje van de ochtend is een muis. this ruins my day
Niet als je ze binnenhoudt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's het risico van katten, toch?
Starbucks FTWquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
buitenmuis is wel binnengebracht door poezebeest. Maar heb er maar weer een tasje overheen gesmeten en van buiten naar binnen dan zo gevouwen.
Pluspunt van de dag is dat de bagels & beans al open is voor ik moet werken, dus ik ga even een koffie, bagel en misschien wel een sapje halen om mee te nemen naar het oppassen
Maar als katten zo'n kado voor je achterlaten vinden ze je wel lief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een opengebeten buitenemuis, that's more like it. Ik kan best tegen een beetje muis, maar niet als ik hem en zijn openhangende darmpjes op moet ruimen
Of de plakjes kaas van je brood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar. Dan komen ze niet verder dan wat vliegen/ insecten vangen
Of de olijfolie van waar je dat ook hebt.quote:
Ik geloof dat ik het niet wil weten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Of de olijfolie van waar je dat ook hebt.
Nou ja, een van onze katten is echt helemaal lijp van olijfolie. Dus je smeert het ergens op, en het wordt er als een bezetene vanaf gelikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet wil weten...![]()
Ik ga een paar uur werken.
Het Kat en Muis Spel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, PS haar dagelijkse avonturen zijn inspiratie voor nieuwe MEN topics
Bij deze dan gefeliciteerd met 19/K postsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie net dat ik op 19003 zat. Net gemist dus
nog 996 voor het volgende jubileum
Hé, dat herken ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, een van onze katten is echt helemaal lijp van olijfolie. Dus je smeert het ergens op, en het wordt er als een bezetene vanaf gelikt.
Kattenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Hé, dat herken ik.
In den beginne, als we olijven hadden gegeten en de pitten in de asbak hadden gegooid, vonden we de volgende dag de pitten overal terug op de grond en lag onze kat er overheen te rollen.
Nog wat testjes met hele olijven en olijfolie gedaan en hetzelfde gedrag.
Die sukkel haalde 's nachts dus de pitten uit de asbak en ging zich er vervolgens mee insmeren...![]()
Sindsdien geen olijfpitten meer laten staan tot de volgende dag...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat herken ik.
In den beginne, als we olijven hadden gegeten en de pitten in de asbak hadden gegooid, vonden we de volgende dag de pitten overal terug op de grond en lag onze kat er overheen te rollen.
Nog wat testjes met hele olijven en olijfolie gedaan en hetzelfde gedrag.
Die sukkel haalde 's nachts dus de pitten uit de asbak en ging zich er vervolgens mee insmeren...![]()
Sindsdien geen olijfpitten meer laten staan tot de volgende dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |