Ik ben wel eens een keer écht op zaterdagmiddag om half drie bij Ikea geweest. Was met name bij de draaideur bij de ingang erg druk, allerlei Groningers die de beveiliging niet snaptenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Zoiets, het was wel lekker rustig trouwens
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft jouw werk ook een vestiging hier?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft jouw werk ook een vestiging hier?
Een programma met Sybrand Niessen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik nieste en -hup- de televisie ging aan!bizar
Dat was met auto's. Met babies moet je in het begin bijna elke maand komen, nu 1x per half jaar. En vanaf hij 2 jaar nog maar jaarlijks totdat hij 4 jaar is....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste 3 jaar hoef je hem toch niet te laten keuren, of was dat met auto's?
Welke had je? Ik heb ze ook wel eens en die dingen blijf je lang ruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en Majo, die bruisbal was echt FANTASTISCH. heeft mijn hele avond goed gemaakt
iets tegen stressquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke had je? Ik heb ze ook wel eens en die dingen blijf je lang ruiken
Als je een keer weet dat je tot de volgende dag niet kan douchen, dan moet je zo'n ding nemen. Die blijven erg lang hangen
Kabouter Wesley hoeft alleen maar 'TURBO! TURBO!' te roepen om iemand of iets in de fik steken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik nieste en -hup- de televisie ging aan!bizar
You're welcomequote:
DE PIJN IS ONDRAAGLIJK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Haha, die vliegt zomaar in brand, die
Oh dat klinkt wel lekker. Heb je in ieder geval een excuus om er nog 1 te halenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iets tegen stressik denk met lavendel of rozemarijn... en hd ik het geweten, dan had ik t donderdag pas gedaan. kan wel douchen dan maar moet ook vliegen enzow
ja ik ben ook bijna jarig heeeequote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lekker. Heb je in ieder geval een excuus om er nog 1 te halen
Dan moet je toch juist mensen in je omgeving vertellen wie/wat/waar/wanneerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben ook bijna jarig heeee
ja dat was ik aan het doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist mensen in je omgeving vertellen wie/wat/waar/wanneer
Uit eigen keuken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedank... heb vanavond al patat op ... met kipcorn en halve kroket.
quote:
I'm so sorry.quote:
Wij hebben geen friteuse uit zelfbescherming en dit keer ben ik er op uit gegaan, nadat ik Peace bij de garage had gedropt om de auto op te halen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit eigen keuken?
Of moest Peaceman er weer op uit?
De hint is duidelijk. Maar daar heb je *voor* je verjaardag niets aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben ook bijna jarig heeee
Dat ziet er lekker uit maar ik heb ook al gegeten.quote:
Ah, doe-het-zelf maaltijd dus...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben geen friteuse uit zelfbescherming en dit keer ben ik er op uit gegaan, nadat ik Peace bij de garage had gedropt om de auto op te halen.
Woensdag gehaktdag, dus gooi die bal maar in de koelkast voor morgen dan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Morgen en donderdag nog maar even wat fatsoenlijks eten...
Morgen moet ik weer werken en gaat Peace voor het eten zorgen.. ik denk dat het een rundervinkje wordt. Ik ben ook niet zo gek op gehaktballen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, dus gooi die bal maar in de koelkast voor morgen dan...
Een varkenskrulletje is ook goed te doen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer werken en gaat Peace voor het eten zorgen.. ik denk dat het een rundervinkje wordt. Ik ben ook niet zo gek op gehaktballen.
Varkenskrulletje??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een varkenskrulletje is ook goed te doen...
heb je die gepaint?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vinkje = [ afbeelding ]
Krulletje = [ afbeelding ]
Allebei goed...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vinkje = [ afbeelding ]
Krulletje = [ afbeelding ]
Allebei goed...
Laten we samen wat zingen.quote:
Ik heb de songteksten ook niet bij de hand, sorry...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:03 schreef c_dresselhuys het volgende:
Sjalalie, .......................................
en dan
Sjalala.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:03 schreef c_dresselhuys het volgende:
Sjalalie, .......................................
en dan
doe maar niet, voordat je het weet moet je weer alleen naar huisquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe maar niet, voordat je het weet moet je weer alleen naar huis
Score !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:08 schreef wannabewyccie het volgende:
Dat is vorige keer ook best goed afgelopen
Touche met lage snelheid met een vrachtauto tijden het in- of uitvoegen geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft Etcie verder vandaag nog gepost hoe de avonturen zijn afgelopen?
Dan ga je uitnodigingen voor je verjaardag schrijven. Daar moet dan opstaan dat je je zwemkleding mee moet nemen en dat je wordt thuisgebracht.quote:
En als we terugkomen dan moeten we allemaal bukken. Dan denken onze ouders dat ze ons vergeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
en dat je niet gaat vertellen wat jullie gaan doen
Ik heb via Twitter ook niets van d'r gelezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft Etcie verder vandaag nog gepost hoe de avonturen zijn afgelopen?
Dat was gisteren al door haar gemeld...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Touche met lage snelheid met een vrachtauto tijden het in- of uitvoegen geloof ik
oh ok, time fliesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was gisteren al door haar gemeld...
En dan verderop in het artikel:quote:Jeremy Clarkson outrages viewers by announcing on Top Gear he'd seen saucy underwear beneath Muslim woman's burka
By SIMON CABLE and PAUL REVOIR
Last updated at 1:18 PM on 27th July 2010
Comments (70)
Add to My Stories
Jeremy Clarkson has joined the debate on whether burkas should be permitted in Britain in his own inimitable style.
The outspoken presenter provoked a flurry of complaints after telling viewers of Top Gear on Sunday night that he had seen a Muslim woman wearing saucy underwear beneath her gown.
Clarkson had been discussing the best way to stop drivers being distracted by female pedestrians, along with co-presenters Richard Hammond and James May.
More than six million viewers had tuned in to watch the show, which featured guest appearances from Hollywood stars Tom Cruise and Cameron Diaz.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)-underwear-joke.htmlquote:By yesterday morning, seven viewers had already contacted the BBC to complain, while singer Lily Allen labelled the comment 'distasteful' on her Twitter site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |