Een 'festival' is toch niet compleet zonder een goede regenbui?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
HoiPC draait, netwerk draait, het regent
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
HoiPC draait, netwerk draait, het regent
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets anders dan hier dus...
Alles OK daar na gisteren?
Een 1-tweetje met fok waarschijnlijk. Baggerlayout bij Fok dr uit, bij google dr in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er met Google afbeeldingen gebeurt?
Hele andere lay-out dan voorheen van de zoekresultaten.
Wat een bagger...
Klinkt heftig...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja hoorSchrik zat er goed in, maar we hebben domweg enorm veel mazzel gehad. De achterkant van de caravan heeft ook een tikje gekregen, zit een deuk in de lijst daar. Als dat tikje een halve centimeter naar binnen had gezeten en we reden wat harder, dan hadden we nu waarschijnlijk geen caravan meer gehad
Het lekt nog niet naar binnen - handig, die regen - maar we moeten nog wel met ducktape aan de slag.
Inderdaad, wat een baggerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er met Google afbeeldingen gebeurt?
Hele andere lay-out dan voorheen van de zoekresultaten.
Wat een bagger...
Shit, dit dus:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een 1-tweetje met fok waarschijnlijk. Baggerlayout bij Fok dr uit, bij google dr in.
Nee en het is ook echt pas sinds net.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag het gisteren al op de laptop van mw. MM gezien en dacht dat ze met de instellingen had lopen rommelen.
Niet dus...
Gisterenmorgen hebben ze dan kennelijk lopen testen er mee...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee en het is ook echt pas sinds net.
Waarschijnlijk passen ze dit aan omdat de image search het enige was wat mensen wel goed vonden aan bing search t.o.v. google:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, dit dus:
http://www.nu.nl/internet(...)-tijd-aangepast.html
Wow, ziet er niet zo heel erg uit, maar dat moet toch wel een tikkie geweest zijn...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet er nu uitOh en de extra zijspiegel is naar z'n grootje, de zijspiegel was ook afgeknapt maar dat is zo'n klikbare gelukkig.
Zijn jullie hiervoor nog verzekerd eigenlijk? Ziet er niet echt best uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet er nu uitOh en de extra zijspiegel is naar z'n grootje, de zijspiegel was ook afgeknapt maar dat is zo'n klikbare gelukkig.
Damnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wow, ziet er niet zo heel erg uit, maar dat moet toch wel een tikkie geweest zijn...
Verzekeringswerk of gaat 'ie op het eind dienen als BBQ-opstookmateriaal?
Schadepapieren zijn ingevuld, maar dat was vooral omdat de vrachtwagen ook lichte schade had.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn jullie hiervoor nog verzekerd eigenlijk? Ziet er niet echt best uit.
Mooi en handig, dat zijn 2 verschillende zaken.quote:
Ik heb Bing nog nooit gebruikt volgens mij. Maar ik moet zeggen dat een betere image-search op Google wel fijn zou zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk passen ze dit aan omdat de image search het enige was wat mensen wel goed vonden aan bing search t.o.v. google:
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet meer verzekering waar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Schadepapieren zijn ingevuld, maar dat was vooral omdat de vrachtwagen ook lichte schade had.
En een caravan uit '77 verzekeren? SuccesNee dat wordt een doehetzelfje. Gelukkig hebben we handige vrienden
Precies... ik heb deze layout volgens mij ook al wel eerder gezien. Ik weet alleen niet meer wanner.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi en handig, dat zijn 2 verschillende zaken.
Maar we gaan het wel merken de komende weken of dit ook werkbaar is...
Die aluminium hoekprofielen kun je redelijk gemakkelijk vervangenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Schadepapieren zijn ingevuld, maar dat was vooral omdat de vrachtwagen ook lichte schade had.
En een caravan uit '77 verzekeren? SuccesNee dat wordt een doehetzelfje. Gelukkig hebben we handige vrienden
Genoeg duct tape bij je om de tent EN de caravan te fixen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Oh, eenzelfde soort situatie heb ik onlangs ook nog meegemaaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en het meest typische van alles eigenlijkToen we over de Veluwe reden kwamen we voorbij een hogergelegen parkeerplaats/rustplaats. Daar stond een Hertog Jan vrachtwagen, en Pitt stelde voor om dat ding maar mee te nemen - want HJ
Dezelfde vrachtwagen. Exact dezelfde vrachtwagen. Heeft ons dus bijna meegenomen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en het meest typische van alles eigenlijkToen we over de Veluwe reden kwamen we voorbij een hogergelegen parkeerplaats/rustplaats. Daar stond een Hertog Jan vrachtwagen, en Pitt stelde voor om dat ding maar mee te nemen - want HJ
Dezelfde vrachtwagen. Exact dezelfde vrachtwagen. Heeft ons dus bijna meegenomen.
Misschien kan het met wat hamer/buig/las-werk al een hele hoop verholpen worden. Geen verstand van verder hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die aluminium hoekprofielen kun je redelijk gemakkelijk vervangen
Vertelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, eenzelfde soort situatie heb ik onlangs ook nog meegemaakt
Ja best welquote:
Als het kunstof plaatwerk maar niet al te veel beschadigd is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die aluminium hoekprofielen kun je redelijk gemakkelijk vervangen
Zoietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Misschien kan het met wat hamer/buig/las-werk al een hele hoop verholpen worden. Geen verstand van verder hoor
Dat komt nogquote:Vertel
Ik geloof dat dat aardig meevalt, maar valt nu ook niet zo heel goed te zien denk ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het kunstof plaatwerk maar niet al te veel beschadigd is.
En geënterd worden door Hertog Jan, dat heeft ook wel weer wat...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Nu alles redelijk goed afgelopen is, nog maar een keer voor Etcie:
[ afbeelding ]
Volledig terecht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie voetbal nieuws:
[ afbeelding ]
ohh ofy.... straks kom je nog op zn bad sidequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vervelende kerel is MadMaster. Jezus Christus...
Ach, dat is MM wel gewendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohh ofy.... straks kom je nog op zn bad side
Een compilatie van zijn hoogtepunten als coach hier:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volledig terecht.
De Argentijnse bond mag overigens ook in zijn geheel opstappen voor het in gevaar brengen van de WK-kwalificatie...
Dank je...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vervelende kerel is MadMaster. Jezus Christus...
omg dat vind ik wel heeeel vetquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:05 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nusport.nl/vid(...)punt-in-ijsland.html![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |