Nee de enige die zijn naam verkeerd postquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef skittelman het volgende:
Ben ik nou de enige die hem maar een flapdrol vond als bondscoach?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik las Madonna. Ik schrok en moest lachen tegelijk.
En ja, Maradonna is een flapdrol, clown en junk tegelijk.
OMG, ik faal wel heel hard in mij FiTo hunterijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de enige die zijn naam verkeerd post
Die heeft geen interessequote:
Batistuta niks?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die heeft geen interesse
Neequote:
Ik vind hem de meest kansloze, marginale en overbodige bondscoach in de geschiedenis van het Argentijnse voetbal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef skittelman het volgende:
Ben ik nou de enige die hem maar een flapdrol vond als bondscoach?
http://www.fifa.com/world(...)00061505/report.htmlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat kan je vast onderbouwen toch?
Hij heeft gewoon de kwartfinale gehaald hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/world(...)00061505/report.html
Met die selctie, (en helemaal wat je thuis gelaten hebt) een knappe prestatie.
Het viel me trouwens op dat geheel Zuid Amerika de pest aan Argentinie lijkt te hebben als het om voetbal gaat. Begin te begrijpen waarom.
Ghana ook. Deze generatie heeft gewoon erg goede voetballers en hij heeft er niet het optimale uit gehaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de kwartfinale gehaald hoor
200 andere landen niet, maar wat was je punt nu ook alweer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ghana ook. Deze generatie heeft gewoon erg goede voetballers en hij heeft er niet het optimale uit gehaald.
Kneus met je simpele opmerkingenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
200 andere landen niet, maar wat was je punt nu ook alweer?
Op papier heeft Argentinie de tweede of derde selectie van de wereld. Om dan 4-0 afgedroogd te worden door duitsland bewijst dat je coach een klapmongool is die geen enkel tactisch benul heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
200 andere landen niet, maar wat was je punt nu ook alweer?
Ach als je keeper nog niet wakker is na 5 minuten kan dat gebeuren, net zoals er van alles kan gebeuren in een KO wedstrijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op papier heeft Argentinie de tweede of derde selectie van de wereld. Om dan 4-0 afgedroogd te worden door duitsland bewijst dat je coach een klapmongool is die geen enkel tactisch benul heeft.
Debiele opmerkingen verdienen een debiele reactiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kneus met je simpele opmerkingen
Argentinië heeft op dit moment een dergelijk sterke selectie dat de kwartfinale geen goed genoeg resultaat is. Aangezien jij toch op de hoogte blijkt te zijn van de gemoedstoestand van de Argentijnen (getuige deze post, mag je mij vertellen of ze blij zijn met een kwartfinale.
En 200 andere landen, kom op manOf schat je de selecties van Niger en Benin op eenzelfde niveau in als Argentinië?
Het verbaast me niet dat heel Zuid Amerika het Argentijnse voetbal uitschijtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach als je keeper nog niet wakker is na 5 minuten kan dat gebeuren, net zoals er van alles kan gebeuren in een KO wedstrijd
Maar je mag lekker door gaan, ik heb wel wat nuttiger te doen dan met jou in discussie te gaan
Wat jij wil kennerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat heel Zuid Amerika het Argentijnse voetbal uitschijt
Ik ben blij dat je op de inhoud ingaatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Debiele opmerkingen verdienen een debiele reactie
Welke inhoud?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op de inhoud ingaat
tjah ik was 2 dagen eerderquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef xenobinol het volgende:
Het is jammer dat deze voortijdig dicht ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |