Dattie corrupt is als de pest boeit blijkbaar nietquote:Veel Italianen schamen zich voor hun premier, die in tal van schandalen is verwikkeld. Na de overwinning van de oppositie bij de referenda was het maandagavond dan ook feest in Rome en pleinen in tal van andere Italiaanse steden.
-edit- voor de mensen die hem niet kennen: hij is een bekende schrijver van een boekenserie(30+ boeken in de serie) en hij heeft Alzheimer. Hij wil graag dood voordat z'n Alzheimer te erg wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef morg78 het volgende:
Vanavond (13 juni 2011) op BBC 2, om 22:00: deel 1 van "Terry Pratchett - Choosing to die", een tweedelige documentaire over vrijwillige euthanasie.
Maakt ie geen goeie beurt mee...quote:Een prostituee is vanavond doodgeschoten in een Doetinchemse seksclub. De dader is spoorloos.
De politie kreeg rond 19.15 de melding binnen dat er schoten waren gehoord in seksclub Escape Eroscentrum. Agenten zijn op dit moment op zoek naar de voortvluchtige dader.
Ik heb het gevoel dat euthanasie bij Alzheimer/dementie meer geaccepteerd is dan een 'gewone' zelfmoord, terwijl het leed van de persoon bij het tweede veel groter is.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Kijktip!
-edit- voor de mensen die hem niet kennen: hij is een bekende schrijver van een boekenserie(30+ boeken in de serie) en hij heeft Alzheimer. Hij wil graag dood voordat z'n Alzheimer te erg wordt.
Alzheimer is voor veel mensen veel tastbaarder dan een depressie dus zullen ze er minder moeite mee hebben denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
Blugh dat overzetten is echt schijtwerk. En ook nog eens de verkeerde volgorde, heb nu eerst backup van de oude pc gemaakt.
[..]
Ik heb het gevoel dat euthanasie bij Alzheimer/dementie meer geaccepteerd is dan een 'gewone' zelfmoord, terwijl het leed van de persoon bij het tweede veel groter is.
Ja die man loopt continue met karakters en verhaallijnen in zijn hoofd. Die zijn gewoon een deel van zijn geest. En dat loopt nu dus al niet lekker. Hij schrijft nu al met hulp.quote:Het lijkt me trouwens verschrikkelijk om er op zo'n jonge leeftijd mee geconfronteerd te worden, vooral als je zo'n actieve schrijver bent.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef Whiteguy het volgende:
Verdedigend ziet het er nog niet zo best uit in de Amerikaanse voetbalcompetitie... maar dit is toch wel een hele fraaie goal:
ze waren goed inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:32 schreef lubje25 het volgende:
Zie nu de Foo Fighters op Pink Pop
Goeie shit![]()
![]()
Merciquote:
Drie kwartier is best wel ergquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..het topic dat het snelst is gegaan, ben ik niet in te vinden geweest
De bovenste is van mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spelletje! Wie hebben vroeger onderstaande avatars gehad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet gemaakt he!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De stats kloppen niet helemaal. Daar is namelijk in te vinden dat AKQ SC # 88: Procrastinating *O* deel 1 zou zijn
16,49 bij play.com op precies te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie, als je Portal 2 wilt spelen en je kent iemand met een creditcard: het spel is nu voor weinig te krijgen bij amazon.co.uk en play.com
En 13 pond bij Amazon, waardoor je misschien daar goedkoper uit bent. Heb alleen niet gecheckt met eventuele wisselkoersen of verzendkosten, dus weet het niet zekerquote:
Whehehe:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De stats kloppen niet helemaal. Daar is namelijk in te vinden dat AKQ SC # 88: Procrastinating *O* deel 1 zou zijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
die stómme stómme klóte kút projectleider
dit slaat toch allesvoor morgen moeten we een opdracht doen, gister is er gemaild 'ja, gaan we dit thuis doen, of op school?'
ik terugmailen: als je dit eerder had gemaild, had ik nog wat kunnen doen, nu heb ik al wat afgesproken. kan wel thuis werken.
verder 0 reactie
krijg ik nú, om half fucking vijf, een email wie wat voor morgen moet doen
ik moet nog leren voor een tentamen, ik heb godfriedvanbouljon de hele dag de tijd gehad en dan moet ik dat NU voor het eten nog ff maken terwijl ik meteen ná het eten weg moet om te poolen, en daarna nog wil leren
sukkel
ja ik ben echt nijdigsorry dat ik me hier uitleef
Ik denk dat ik eerst maar al die andere games die ik nog heb een beetje moet uitspelenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie, als je Portal 2 wilt spelen en je kent iemand met een creditcard: het spel is nu voor weinig te krijgen bij amazon.co.uk en play.com
Nou en?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst maar al die andere games die ik nog heb een beetje moet uitspelenBinnenkort weer een lan, dat scheelt
Als je toch bezig bent, waar moeten we haar van kennen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lui kreng!!!![]()
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Disney sterretje, zing wat, doet het met de Biebs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, waar moeten we haar van kennen?
Van de mededeling van Nembrionic...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, waar moeten we haar van kennen?
Volgens de huichelaar zelf nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Disney sterretje, zing wat, doet het met de Biebs.
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lui kreng!!!![]()
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Da's heul nie waarquote:
Er zijn voldoende foto's vanquote:
Kom op dan met dat bewijs...quote:
De gewone of de Superstore?quote:ik sta ook wel eens lang in de rij bij de Walmart
le sigh....quote:
de gewonequote:De gewone of de Superstore?
ja, dan is het waar natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn voldoende foto's vanik sta ook wel eens lang in de rij bij de Walmart
Fotosoep!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
le sigh....
[ afbeelding ]
[..]
de gewone
Natuurlijk is dat niet waar en heeft 'ie 'm er al 100x in geprikt. Maar hij predikte onlangs iets over maagd zijn en blijvenquote:
Volgens mij hebben we het niet over dezelfde bezigheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
le sigh....
[ afbeelding ]
[..]
de gewone
Gatverdamme, dat wil ik helemaal niet weten.quote:
Gestimuleerd door de vele positieve opmerkingen her en der?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer aardig wat gedaan vandaag![]()
Make up gekocht![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gestimuleerd door de vele positieve opmerkingen her en der?
Ligt eraan wat er allemaal nog meer op staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |