quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daar had ik het vandeweek nog over met een maat van me. Hij vond de DR nog steeds helemaal geweldig, terwijl ik het niet zo super bijzonder meer vind. De oude DR tracks zijn stuk voor stuk pareltjes, maar elke liveset was de afgelopen jaren bijna hetzelfde, te voorspelbaar. Ik vond het dan ook niet zo super gek dat ik de DR al een tijdje niet meer op een feest heb gezien. Ik haalde toen ook aan dat DR wat nieuwe tracks, met hun eigen style natuurlijk, moeten maken. Dan worden DR setjes voor mij in ieder geval een stuk aantrekkelijker.
Dit heb ik overigens ook met Crypsis de laatste tijd. Op Emporium bijvoorbeeld vond ik het een standaard setje met de standaard Crypsis tracks (die overigens wel vet zijn!). Als ik het goed heb is Nackt zijn laatste track en de preview daarvan is (volgens YouTube) op 31 oktober 2010 geüpload. Sinds die tijd heb ik eigenlijk geen nieuwe tracks meer van hem gehoord, en dat vind ik jammer. Crypsis tracks zijn ook allemaal pareltjes, maar hij mag zich van mij wel even opsluiten in de studio om weer een bult producties te maken
Donkey Rollersquote:
Als je alleen 1 soort hardstyle luistert wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Hardrebel het volgende:
De laatste tijd vind ik de nummers wel heel dicht bij elkaar liggen qua baseline en "vrolijke'' melodietjes vinden jullie niet?
Luister ff wat theracords tracksquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ik wacht op een echte hardstyle klapper. De laatste tijd vind ik de nummers wel heel dicht bij elkaar liggen qua baseline en "vrolijke'' melodietjes vinden jullie niet? Krijg steeds meer hetzelfde gevoel toen rond 2000 de gabber in elkaar klapte.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Luister ff wat theracords tracks
Ach, ook bij de traditionele labels zijn nog wel lekkere harde tracks te vinden:quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Luister ff wat theracords tracks
Nu je het zegt, Nackt is volgens mij nog niet eens gereleased?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Nackt zijn laatste track en de preview daarvan is (volgens YouTube) op 31 oktober 2010 geüpload.
Het gaat echt niet uit elkaar klappen. Hardstyle-evenementen zijn drukker dan ooit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ik wacht op een echte hardstyle klapper. De laatste tijd vind ik de nummers wel heel dicht bij elkaar liggen qua baseline en "vrolijke'' melodietjes vinden jullie niet? Krijg steeds meer hetzelfde gevoel toen rond 2000 de gabber in elkaar klapte.
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doenquote:Dit heb ik overigens ook met Crypsis de laatste tijd. Op Emporium bijvoorbeeld vond ik het een standaard setje met de standaard Crypsis tracks (die overigens wel vet zijn!). Als ik het goed heb is Nackt zijn laatste track en de preview daarvan is (volgens YouTube) op 31 oktober 2010 geüpload. Sinds die tijd heb ik eigenlijk geen nieuwe tracks meer van hem gehoord, en dat vind ik jammer. Crypsis tracks zijn ook allemaal pareltjes, maar hij mag zich van mij wel even opsluiten in de studio om weer een bult producties te maken![]()
Er is een verschil tussen oud en oud. Er is altijd een periode waarbij de track nieuw is, daarna een tijdje dat hij begint te vervelen en na 1-2 jaar is het weer leuk om hem af en toe te horen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doen.
Als je altijd hetzelfde draait worden de tracks vanzelf wel oud.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doen.
Over Mim gesproken.. Waar is die kold konexxion gebleven? Had met sonic sabotage, Dust in your eyes en showtime toch altijd wel leuke plaatjes.. Of had ie al vrij snel genoeg van elke keer die verkleedpartij ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef T_Killer het volgende:
Ik denk dat Radical Redemption een nieuwe naam gaat worden op MiM. Zijn stijl past wel bij het label.
quote:
Niks mis om oude plaatjes te draaien, maar het gaat me wel vervelen als elke liveset van een bepaalde groep/DJ hetzelfde is. Er zijn genoeg oude klappers en daar kun je prima mee variëren, maar als live-act is het logisch dat je je eigen platen draait, en wat mij betreft mogen daar wel wat nieuwe Donkeyrollers met hun oude karakter bij komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je als live-act maar een keer of 4 per jaar moet optreden. Dan blijf je toch enigszins vernieuwend qua setsquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:18 schreef Levitas het volgende:
Niks mis om oude plaatjes te draaien, maar het gaat me wel vervelen als elke liveset van een bepaalde groep/DJ hetzelfde is. Er zijn genoeg oude klappers en daar kun je prima mee variëren, maar als live-act is het logisch dat je je eigen platen draait, en wat mij betreft mogen daar wel wat nieuwe Donkeyrollers met hun oude karakter bij komen.
Ik vind Dreams May Come beterquote:
nee was op audio attack maar kan me even niet voor de geest halen wanneer. Ga het nit opzoeken mijn telefoon nu, want dat is kutquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Was dat toevallig op Reset 2008? Toen opende hij ook met Unlocked, wat een bazenset was dat toen.
nvm, pagina's waren nog niet refreshed, liep er wat achterquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even op Kold konexion terug te komen, het was dit feest: http://partyflock.nl/party/115911:Audio_Attack.html
* 16meter pinkt een traantje weg.quote:04:15 - 05:00: Live: Southstylers
Dat wordt mijn wandelschoenen weer aandoen en als het kan iedere stage langs (behalve misschien de pussy loungequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja het is een line-up waar ik zelfs een trucje op kan.
Die remember namen
Maar ook bij de techno staan dikke dingen, evenals bij de loudness.
Jij wist zeker al dat je de kaartjes ging winnenquote:
quote:2DangerousNL Dozer & TheDizZorder
by TheDizZorder
@sethje_@Rickposthuma congratz and we dm you for all the info!
1 minute ago
Dozer & TheDizZorder
2DangerousNL Dozer & TheDizZorder
by TheDizZorder
and the winners of the@ 7thsundahy& @HOHfestival geust list combi tickets are ???????
Hoogst verdachtquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij wist zeker al dat je de kaartjes ging winnen
[..]
Vind de H4L ook niet echt top hoor..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef 16meter het volgende:
Main stage is pure tyfus niet zo leuk dit jaar.
Loudness + Remember
Die is alweer een hele tijd uit hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:49 schreef T-Force het volgende:
Hij heeft ook nog die release met Thera (Pull the trigger en If All Fails)![]()
Vooral If All Fails is lekker, daar sloot hij zijn set bij Intents mee afOp de een of andere manier krijg ik standaard kippenvel bij die track
Ik sta al hier ....quote:
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had helemaal losch gegaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef DjThera het volgende:
Morgen Ground Zero!!![]()
Special closing act is een unieke exclusieve live act van DANO en mijzelf...
Grrrrruwelijk veel zin hierinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef DjThera het volgende:
Ik ben erbij!! En zeeeer benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef DjThera het volgende:
dat ging ik toch doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Waar moet ik de energie daarna vandaan halen om nog te draaien op de after
Kom je wel naar de after danquote:
zaterdag 20 augustus is hier in de buurt zomerfeesten Buurse en vriendin van kameraad is zondag 21 augustus jarig, maar weet zo niet wanneer ze het viert. dus even kijken hoe en wat, maar als er verder niks bijzonders is zou ik zomaar jullie kant op kunnen komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kom je wel naar de after dan? Omdat je niet naar Decibel zelf komt
Zo ja, stem ik voor een back2back set 2005-2008 knallers! ReMcOrE vs. T-Force-stijl
Op meer zon?quote:
¹ Zou er maar niet te veel van verwachten, lijkt me echt helemaal niks (tenzij je van standaard lelijke hitjes houdt)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef robuust89 het volgende:
Euphoria![]()
Endymion sluit af bij de main(hopen dat hij wat oude plaatjes draait) ¹
LoudnessMisschien toch eens AVIO live zien, nog nooit gezien
²
Refuse en Remember klinken ook goed
Vorig jaar nog veel wolken hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op meer zon?
Afgelopen 2 jaar was de zon anders prima aanwezig
Dan was ik wel erg van de kaart want kan me enkel het heerlijke weertje met zon herinnerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vorig jaar nog veel wolken hoor.
Zo zonnig was het niet.
Niet haten op Endymion!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
¹ Zou er maar niet te veel van verwachten, lijkt me echt helemaal niks (tenzij je van standaard lelijke hitjes houdt)
² Schaam je!zondag weer
Jaaa, zijn ster is rijzende. CD is ook vrij goed ontvangen bij het publiek, dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Levitas het volgende:
Waarom heb ik al best een lange tijd het gevoel dat Coone een eigen stage op Thrillogy gaat hosten?
1) Coone @ Twitter: Belangrijke meeting gehad, mag er niks over zeggen.
2) Photoshoot gehad, mag er niks over zeggen
Na deze 2 dingen begon een belletje te rinkelen, toen zei ik tegen een maat "Als Coone op de mainstage staat van Decibel, weet ik het zeker. En ja hoor!
Nu zien of het daadwerkelijk ook zo is
Misschien ook aanwezig. Arnhem toch?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jaaa, zijn ster is rijzende. CD is ook vrij goed ontvangen bij het publiek, dus.
quote:
Jij verlangt naar temperaturen rond de 40 graden? Was afgelopen edities net zo warmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef InGebruik het volgende:
Decibel wordt zeer goed vertoeven met deze line-up!
Net even die site bekeken en ondanks dat ik die trailer al een aantal keer gezien heb stond het kippenvel me op de armen. Lekkere plaat en dan die beelden erbij.
Alleen hopen op meer zon dit jaar.
Ik vond het album van Coone best prima eigenlijk. Hoewel niet élke track echt top is (wat overigens vaak bij een album voor komt), vind ik het overgrote deel toch wel vet :-Dquote:
Het was afgelopen editie niet koud, maar de zon was lang niet de hele dag aanwezig. Viel me toen al op en als ik naar de dvd kijk valt het al helemaal op. Beetje meer zon is niet gek toch. Trouwens, meer zon hoeft niet meteen te betekenen dat het warmer is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jij verlangt naar temperaturen rond de 40 graden? Was afgelopen edities net zo warm
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb het over de grote massa, alsof jij je aangesproken voelt
A new todayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet haten op Endymion!![]()
Ja, hij heeft bagger gemaakt ja, a new today![]()
Z'n nieuwe album klinkt wel geinig
En ja, de weersvoorspelling van zijn set is waarschijnlijk commerciële derrie, maar we gaan het zien!
Geck-O sluit denk ik af @ Loudness.. Da's minstens net zo hard afsluiten als op de mainquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Afsluiting op main zal wel weer teleurstellend zijn, ik sluit mooi ergens anders af
Nogmaals?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef Baronpilsener het volgende:
Frequencerz Vs Dj N3ck - Ta Reine
Wie heeft deze toptrack nog liggen?
Openen met End Of My Existence!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
Deeltje 11 in da shizznit!
Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence
DBSTF - Stronger
Showtek - Early Soundz (Da Tweekaz remix)
Toneshifterz - Elektro Shock
Crypsis & Sasha F. - Get Hit
Scope DJ - Mashed Up Volume 1
Wildstylez - Phantom Beat
Josh & Wesz - Autumn Green
Dutch Master - Pride
Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Donkey Rollers - Silver Bullet
Boozed Panders ft. Sasha F. - Boozed Up
Phuture Noize - Sleep
Zatox - The Future
Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox remix) met extra sample
Hopelijk niet, maar ik denk van wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef -Menn0- het volgende:
Sluit Zatox Defqon maintstage af?
Hij heeft namelijk wel de cd gemixed en dat wordt toch altijd gedaan door de afsluiter en maker van het anthem?![]()
http://www.q-dance.com/q/(...)/list_messages/12829
Dat van de Noisecontrollers is nog niet bevestigd trouwens, er wordt alleen gesproken dat de hoofdact (wat waarschijnlijk wel de NC zijn aangezien het anthem) niet afsluit. Dit i.v.m. dat mensen dan eerder naar huis gaan. Al vraag ik me af wat daarvan waar is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
Wel raar dan dat de Noisecontrollers het anthem gemaakt hebben en niet afsluiten...
Scantraxx zendt trouwens Intents weer uit.
http://www.youtube.com/user/scantraxxrecordz#p/l/p_Az9ENDIsw
Nu Brennan Heart...Dat is toch geen draaien meer?! Zo kan ik het ook! Nog geen overgang gehoord, elk nummer wordt gewoon bijna helemaal gedraaid... Hierna Ran-d
Beter niet, geef mij maar B-Front als afsluiter die doet nog wel eens wat leuks en verrassends. Zatox daarentegen kan je nu al z'n tracklist voorspellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:15 schreef poiuytr het volgende:
Beter dat Zatox mag afsluiten, hopelijk draait 1,5 uur al zijn tracks
Vroeger was het gewoon standaard Tby die afsloot, toen was het nog makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat Noisecontrollers gewoon Defqon afsluiten. Afgelopen jaren elke keer zo geweest: 2008 (Deepack & Luna), 2009 (Headhunterz), 2010 (Wildstylez).
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef eQuaL het volgende:
Iedereen veel stamp plezier vandaag! Ik ga lekker taart eten en cadeautjes in ontvangst nemen, 23 alweer
quote:
Which is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:08 schreef Beach het volgende:
Ik ga alleen naar Qbase als een bepaalde bunker aanwezig is.
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef eQuaL het volgende:
Iedereen veel stamp plezier vandaag! Ik ga lekker taart eten en cadeautjes in ontvangst nemen, 23 alweer
quote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Ik hoor net dat wij sowieso naar Q-Base gaan (), we kopen alleen de tickets pas in augustus ofzo...
Congratsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef eQuaL het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Levitas het volgende:
Zo de tering.. Net even billen knijpen op m`n werk.
Had al een hele tijd geleden aangegeven dat ik 25 juni vrij moest krijgen en had daar verder niks meer van gehoord (niks van horen, is vrij.. bij ons, normaal gesproken). Komt net een collega of ik 25 juni van 12:00 tot 20:00 kan werken, dus ik zeg dat ik die dag vrij ben. Hij naar de leidinggevende. Mannetje komt terug "Huh.. Leidinggevende zegt dat jij die dag gewoon werkt".
Ik schrik mezelf de pleures, ren als een dolle naar die persoon in kwestie en begin al half te flippen, tot 'ie zegt "Ja maar.. Kevin.. Je bent gewoon vrij hoor". :F
Dat ik mezelf kapot schrok zegt genoeg: ZIN IN DEFQON!
Freqs vs. N3ck & Decepticon - Ta Reine / 06.38 / 320kbpsquote:
welkom in de BH-world van gebruik van de 'fader'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
Nu Brennan Heart...Dat is toch geen draaien meer?! Zo kan ik het ook! Nog geen overgang gehoord, elk nummer wordt gewoon bijna helemaal gedraaid...
Min of meer hetzelfde hier..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Levitas het volgende:
Zo de tering.. Net even billen knijpen op m`n werk.
Had al een hele tijd geleden aangegeven dat ik 25 juni vrij moest krijgen en had daar verder niks meer van gehoord (niks van horen, is vrij.. bij ons, normaal gesproken). Komt net een collega of ik 25 juni van 12:00 tot 20:00 kan werken, dus ik zeg dat ik die dag vrij ben. Hij naar de leidinggevende. Mannetje komt terug "Huh.. Leidinggevende zegt dat jij die dag gewoon werkt".
Ik schrik mezelf de pleures, ren als een dolle naar die persoon in kwestie en begin al half te flippen, tot 'ie zegt "Ja maar.. Kevin.. Je bent gewoon vrij hoor". :F
Dat ik mezelf kapot schrok zegt genoeg: ZIN IN DEFQON!
Heb hem inmiddels al 2x zelfsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Freqs vs. N3ck & Decepticon - Ta Reine / 06.38 / 320kbps
die zoek je? of heb je hem intussen al?
Komt er een Blackout remix van?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels al 2x zelfsThnx anyways
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----
Vanwaar die "fuck scantraxx"?
[ Bericht 10% gewijzigd door Deeltjesversneller op 11-06-2011 19:28:02 ]
FUUUUCK.. Die documentaire is vet. Eerste 10 minuten gekeken nu, en kreeg lekker kippenvel toen dat ene nummer @ 8:20 begonquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The First Rebirth is denk ik wel het beste nummer ooit gemaakt
twitter:patrickjumpen twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 16:54:07Listening to @djheadhunterz ´s Hard with style show. http://t.co/m6zxZr0 (Awesome) reageer retweet
Vanwaar de verbazing?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:19 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.discogs.com/Allure-Kiss-From-The-Past/release/2912696
Say what?
Showtek heeft het halve album van Tiesto gemaakt.
Die 2 die lopen te bekken op 14:15quote:
Ik heb hem gisteren geluisterd zonder dat ik dat wist, maar is me niet opgevallen. Even opnieuw luisterenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vanwaar de verbazing?
Als je het aan zet, klinkt het toch bijna hetzelfde?
Die mag ik ook wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 09:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze was geloof ik nog niet voorbij gekomen.
I like a lot![]()
Simpel, techno-ish, en minder chaotisch dan thavar.
ik denk dat ik dat subground wel leuk ga vinden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef T-Force het volgende:
WTF? Deze stuitert ook over heel het podiumFraai kapseltje trouwens
![]()
Ik krijg altijd een smile van Theraquote:
Wat een held!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef T-Force het volgende:
Oohja, en Intractable One die van de DJ Booth sprong om vervolgens zelf in het treintje van "Train To Nowhere" te gaan staan![]()
![]()
Volgens mij gebruikte zijn moeder zware medicijnen tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef T-Force het volgende:
WTF? Deze stuitert ook over heel het podiumFraai kapseltje trouwens
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte zijn moeder zware medicijnen tijdens de zwangerschap
Jezus Christus.. Inderdaad zeg. Een DJ die los gaatquote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte zijn moeder zware medicijnen tijdens de zwangerschap
Ben geen expert maar dat is juist een van de duurste zover ik weet (vanwege de locatie). Als ik jouw was zou ik de blauwe golven of de kade proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is de fijnste (goedkoopste) plek om te parkeren in Arnhem, die parkeergarage onder de grond bij CS?
quote:
quote:
QFTquote:Op zondag 12 juni 2011 14:58 schreef Hippe_Student het volgende:
Veel bier drinken op hardstyle festivals
Wat is daar mis mee zolang andere mensen daar geen last van hebben?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:58 schreef Hippe_Student het volgende:
Thx, 's nachts is het gewoon gratis lees ik nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben geen expert maar dat is juist een van de duurste zover ik weet (vanwege de locatie). Als ik jouw was zou ik de blauwe golven of de kade proberen.Ben er overigens niet bij vanavond, vergeten familieverplichtingen
Klopt, dat is stom. Laten we allemaal veel pillen slikkenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:58 schreef Hippe_Student het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mooi om te zienJe gelooft toch niet echt dat die troep van Noisecontrollers is heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----
Vanwaar die "fuck scantraxx"??
There is no rehab for stupidity.
Amen to that.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, dat is stom. Laten we allemaal veel pillen slikken![]()
Oftewel: gewoon doen wat je zelf leuk vind mits je er andere mensen niet mee lastigvalt
Jawel.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat die troep van Noisecontrollers is he?
Dit is dus wel degelijk van de Noisecontrollers...komt uit 2006 volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Das dan ook weer waar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, dat is stom. Laten we allemaal veel pillen slikken![]()
Oftewel: gewoon doen wat je zelf leuk vind mits je er andere mensen niet mee lastigvalt
"Het mooie van drugs is dat je soms dingen ziet die er niet zijn, dat zou u toch ook moeten aanspreken?"quote:Op zondag 12 juni 2011 19:15 schreef T_Killer het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)dcore_bidfreaks.html
Ground zero festival. Wist niet dat Satan ook aanwezig was.
1000xvoor dit soort gasten. Waarom altijd per sé je eigen overtuiging doordringen en niet 'leven en laten leven'?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:22 schreef mstx het volgende:
[..]
"Het mooie van drugs is dat je soms dingen ziet die er niet zijn, dat zou u toch ook moeten aanspreken?"![]()
pareltje van n uitspraak idd...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:22 schreef mstx het volgende:
[..]
"Het mooie van drugs is dat je soms dingen ziet die er niet zijn, dat zou u toch ook moeten aanspreken?"![]()
Troep?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tering.. wordt steeds gekker.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:45 schreef T-Force het volgende:
Kort verslagje van Ground Zero:
Munten 2,80
UHUquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Is Scotty vandaag niet jarig eigenlijk??Zo ja gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Congrats Scott!
Dat nieuwe Activator-gebeuren vind ik trouwens niet heel vet om op los te gaan ofzo. Maar het is wel vet om dat op vol volume te draaien en dan die bass lekker te laten doordreunen.Wuuuut dit is echt vette lage boemboembasssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat zou ik wel eens op een dikke geluidsinstallatie willen horen zeg!
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Kom maar langs.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wuuuut dit is echt vette lage boemboembasssssss![]()
![]()
![]()
Dat zou ik wel eens op een dikke geluidsinstallatie willen horen zeg!
Echt waar ja? Wat een gare ballentrack, sorry dat ik een favorite van je afkraakquote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is dus wel degelijk van de Noisecontrollers...komt uit 2006 volgens mij.En dit nummer vind ik echt 1 van de beste die ze gemaakt hebben
![]()
Die vocals heb ik ook nooit begrepen...misschien probeerden ze of ze een contract bij Scantraxx konden krijgen, maar wou Dov dat niet ofzo?
mstx post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^1000000
Nuchtr en werknquote:
Maakt niet uit! Ieder z'n eigen ding hequote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Echt waar ja? Wat een gare ballentrack, sorry dat ik een favorite van je afkraak.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:05 schreef de_huig het volgende:
[..]
is wat hij zegt..
[..]
is wat hij denkt..
[..]
is wat hij zegt..
[..]
is wat hij denkt..
[..]
is wat hij zegt..
[..]
is wat hij denkt..
Ben ik nou de enigste die dit zwaar overdreven vind? Dat heen en weer rennen op 1:38...quote:Op maandag 13 juni 2011 09:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Krulliewullie en vriendgespot
En Melissa heeft gelijk op 1:20. Die MC moet zijn bek houden bij dit soort melodieë
x2, Leuk dat ze losgaat, maar dit is best overdreven ..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die dit zwaar overdreven vind? Dat heen en weer rennen op 1:38...
Als ze zo naast me zou staan zou ik me zwaar aan d'r irriteren!
dit is herkenbaar jaquote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef T-Force het volgende:
Heb best vaak bij haar in de buurt gestaan, maar heb me er eigenlijk niet aan geërgerd. Het is ook maar bij bepaalde nummers dat ze echt zo hard losgaat hoorIk weet ook ooit niet wat ik moet doen bij bepaalde nummers. Dan ontplof ik gewoon van binnen en weet ik niet wat ik met mijn energie moet doen. Dat had zij volgens mij ook tijdens dit filmpje
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
@ AudioAttack; kwas daar ook, als ik 't me goed herinner was dat de avond dat Deeltjsvrsnllr en helse tocht had afgelegd om daarna begroet te worden met "Ben jij DV? hallo, ik ben 'n rapper"
quote:
De eerste paar minuten moest ik ff inkomen maar vanaf minuut 9 klapt er een track echt heerlijk in en toen dacht ik echt van fok yeahquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef haakon het volgende:
Mag ik de mensen van het hardere werk toch echt even dit setje aanraden![]()
![]()
![]()
![]()
Sandy Warez-Q-Base 2011 Revolution Special 11-06-2011
Godverdomme wat knapp'n!
Instant classicquote:
Ja, je moet er van houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
De eerste paar minuten moest ik ff inkomen maar vanaf minuut 9 klapt er een track echt heerlijk in en toen dacht ik echt van fok yeahmaar nu ben ik een kwartier verder en moet ik zeggen dat mn enthousiasme geleidelijk aan het dalen is
http://www.brandsoftheworld.com/logo/defqon-1quote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef Levitas het volgende:
Iemand hier toevallig een transparente versie van het Defqon logo? (Boy misschien?)
Nice.. Thanks!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.brandsoftheworld.com/logo/defqon-1
http://www.brandsoftheworld.com/logo/defqon-1-festival
Ik heb er nog een met grunge effect erop.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Simpel, maar vet shirtje besteld voor Defqon
Het viel wel ontzettend op dat ze ineens wel veel harder ging rondspringen met camera erbij.. Vind het ook wel overdreven maargoed liever dit dan dat ze stilstaat ofcourse. Misschien is het wel slim om een sportbh aan te schaffen..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die dit zwaar overdreven vind? Dat heen en weer rennen op 1:38...
Als ze zo naast me zou staan zou ik me zwaar aan d'r irriteren!
Korte termijn: Neuh, zo latenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Krulliewullie het volgende:
Misschien is het wel slim om een sportbh aan te schaffen..Ook al vinden jullie heren dat vast niet..
quote:
Hahahaha.. "I am raw and uplifting". Yeah right.quote:
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ik laat op Defqon wel even zien hoe je los hoort te gaan
Vind die remix van de TS nog niet eens zo slecht, zal hier wel op los kunnen gaan!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef 16meter het volgende:
Nog een paar lijpe nieuwe tracks die ik nog niet voorbij heb zien komen:
Nee, je mag op DefQon.1 niet losgaan. Het is de bedoeling dat je zo breed mogelijk gaat staan, een tribal-tattoo op je rug hebt, zoveel mogelijk bier of drugs op hebt, en dan lekkere wijven kijkenquote:
Nu al zin in!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, je mag op DefQon.1 niet losgaan. Het is de bedoeling dat je zo breed mogelijk gaat staan, een tribal-tattoo op je rug hebt, zoveel mogelijk bier of drugs op hebt, en dan lekkere wijven kijken
Melodie is gelukkig intact geblevenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Ik hoop niet dat hij Rock Hypnotic heeft lopen verneuken, want die is briljantDoet me nog altijd denken aan dat filmpje van de kantine in Haaren met Sethje??
![]()
![]()
Hmm.. Het profiel klopt bijna hoor. Maar als je het niet erg vindt, ga ik tóch los!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Nee, je mag op DefQon.1 niet losgaan. Het is de bedoeling dat je zo breed mogelijk gaat staan, een tribal-tattoo op je rug hebt, zoveel mogelijk bier of drugs op hebt, en dan lekkere wijven kijken
Was seth de kantineveegboi?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Ik hoop niet dat hij Rock Hypnotic heeft lopen verneuken, want die is briljantDoet me nog altijd denken aan dat filmpje van de kantine in Haaren met Sethje??
![]()
![]()
Dit is ook wel grappig: http://www.voices.com/jobs/posting/32919quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Sethje het volgende:
Die stargazer is ook wel grappig, niet heel bijzonder.
$100 - $250 voor 20 woordjes? Da's goed geld verdienen als vocalistquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dit is ook wel grappig: http://www.voices.com/jobs/posting/32919
Je moet die link dan even doorsturen naar Nikkitaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
$100 - $250 voor 20 woordjes? Da's goed geld verdienen als vocalist
Die is met andere dingen bezig.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Je moet die link dan even doorsturen naar Nikkita
Nee man, ik ga zaterdag naar Turkijequote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef poiuytr het volgende:
Pfff begin zin te krijgen aan defqoneerste feestje weer sinds tijden misschien a.s zaterdag Fantasy nog even meepakken, Haakon jij ook aanwezig?
ERGENS hoor ik wel een vergelijkenis, hahahahaquote:Maybe you could give me some advice on where to get my inspiration from? like http://t.co/9an45ih and http://t.co/JC08LO5 @wildstyleznl
Zelf inschatten hoe fit je nog ben na zo'n feest. En je kan ook altijd afspreken dat de bob zelf aangeeft of hij wakker genoeg is om te rijden. Zo doen wij dat tenminste, is dit niet het geval dan stoppen we gewoon even bij een benzinestation om energiedrank te halen, even te pitten of iets anders waar je wakker van wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
What to do
Ik kan een gratis kaartje krijgen voor Defqon maar dan moet ik wel bobben. Op zich niet zo'n probleem alleen ik woon in Apeldoorn en moet dan groep ophalen in Rotterdam en na het feest weer thuis brengen. Wordt een lange rit en ben een beetje bang voor een complete chaos richting Defqon. Er is maar een kleine weg en de treinen rijden ook niet. Geen zin om 2 a 3 uur te wachten aan het einde of bij het begin.
Ik klik even op de twitter van Headie:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
Haha, dat gebash tussen Headhunterz en Wildstylez op Twitter, geweldig!
quote:Sometimes I'm so sick and tired of haters and self claimed experts. Then it's the love I have for this music that keeps me going.
Ik ook opzich maar ik neem aan dat het voor de lol is toch? Zijn toch goeie vrienden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
ERGENS hoor ik wel een vergelijkenis, hahahaha
hahaha, geweldig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
ERGENS hoor ik wel een vergelijkenis, hahahaha
Hoe hard gaat je hartslag dan? Want met een hartslag in rust/lichte inspanning tussen 60-120 is dat niet meer dan logischquote:
Je zult een hartslag hebben van 6 bpmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe hard gaat je hartslag dan? Want met een hartslag in rust/lichte inspanning tussen 6-120 is dat niet meer dan logisch
Whoepsie ik bedoelde natuurlijk 60quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je zult een hartslag hebben van 6 bpmIk schrok me al dood toen ik voor een operatie 80 ofzo had...
Same here!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef T-Force het volgende:
Zometeen Alphaverb's Substream Show voor het eerst op Q-Dance Radio, ben benieuwd! Ik ben al ingetuned
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
Ja lekker dan, ik hoor nog geen Alphaverb![]()
![]()
Daarentegen wel Mainstream Hardcore
![]()
5 seconden later, hoor ik hem wel![]()
Ben ook wat anders gaan doen toen die Endymion Dominator track kwam.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonDan download ik hem morgen wel.
Nu een vette Hardtrance Remix van Overdrive Your Woofers! Die melodie is wel echt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonDan download ik hem morgen wel.
Ik bedoelde die daarvoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef T-Force het volgende:
Wreck The RMX (Beholder & Balistic Remix)![]()
![]()
1. Ja daarom had ik hem afgezet, dacht dat ie niet meer zou komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Krulliewullie het volgende:
De show begon 7 minuten te laat ofzo, vandaar die hardcore![]()
Maar is leuke show totnutoe, behalve dan de Intents-anthem die nu wordt gedraaid..![]()
quote:
Pfffff wat een heerlijke plaat zegquote:
Wat een track weerquote:
Zag m idd langs komen... Lekker hoor !!quote:
oooh, fijn!quote:
Wat wil je nu dan? Een album of een deur?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:
Weet zeker Denk dat The Machine met een beter album komt dan Coone & Friends. Maar dat is een open deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:
Weet zeker Denk dat The Machine met een beter album komt dan Coone & Friends. Maar dat is een open deur.
Vind die laatste ook erg goed! Heb hem nog altijd in m'n iTunes staan, luistert zeer goed weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef de_huig het volgende:
ohja rike..ik heb voor de gein je laatste mix eens gedownload en ook nog eens geluisterd (het kan niet op) ..maar ik moet zeggen: chapeau! éénpersoonsparty hier
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef -Menn0- het volgende:
Zit met kippenvel op m'n armen Defqon filmpjes te kijken! Damn wat heb ik er een zin in!!!!!
Maxter - You're Not Alonequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten!
Morgen ga ik de volgende opnemen, zijn er nog voorstellen?
Is die al uit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maxter - You're Not Alone
En je laatste set was idd![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vicious Tones 2, Mistress of Darkness, State of Your Mind, Times Like These... dat zijn heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
Ow ja, ik had ook nog nummers geselecteerd voor een van jouw solonaises, eens kijken wanneer ik daarmee iets kan doen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef de_huig het volgende:
ohja rike..ik heb voor de gein je laatste mix eens gedownload en ook nog eens geluisterd (het kan niet op) ..maar ik moet zeggen: chapeau! éénpersoonsparty hier
Vind de platen die jij noemt ook veel vetter. Hopelijk staan er veel van dat soort duistere plaatjes op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar toch vind ik die No Turning Back remix niet veel aan eigenlijk.. Te dramatische vocals, en die melodie doet me ook niet veel. Vicious Tones 2, Mistress of Darkness, State of Your Mind, Times Like These... dat zijn heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
Anders laat je ze eerst hier peilen, alvorens je ze op LSDB gooit? Het is daar zo makkelijk om anoniem lekker te trappenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:12 schreef RiKe het volgende:
@ Bennie
Mijn sets staan (voor zo ver ik weet tenminste) niet op LSDB, hoewel ik wel zit te twijfelen om dat toch weer te gaan doen.
In het verleden zette ik het er wel eens op alleen werden die de grond in getrapt en dat was een beetje demotiverend voor het plaatsen van nieuwe sets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |