Hoe hard gaat je hartslag dan? Want met een hartslag in rust/lichte inspanning tussen 60-120 is dat niet meer dan logischquote:
Je zult een hartslag hebben van 6 bpmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe hard gaat je hartslag dan? Want met een hartslag in rust/lichte inspanning tussen 6-120 is dat niet meer dan logisch
Whoepsie ik bedoelde natuurlijk 60quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je zult een hartslag hebben van 6 bpmIk schrok me al dood toen ik voor een operatie 80 ofzo had...
Same here!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef T-Force het volgende:
Zometeen Alphaverb's Substream Show voor het eerst op Q-Dance Radio, ben benieuwd! Ik ben al ingetuned
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
Ja lekker dan, ik hoor nog geen Alphaverb![]()
![]()
Daarentegen wel Mainstream Hardcore
![]()
5 seconden later, hoor ik hem wel![]()
Ben ook wat anders gaan doen toen die Endymion Dominator track kwam.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonDan download ik hem morgen wel.
Nu een vette Hardtrance Remix van Overdrive Your Woofers! Die melodie is wel echt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonDan download ik hem morgen wel.
Ik bedoelde die daarvoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef T-Force het volgende:
Wreck The RMX (Beholder & Balistic Remix)![]()
![]()
1. Ja daarom had ik hem afgezet, dacht dat ie niet meer zou komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Krulliewullie het volgende:
De show begon 7 minuten te laat ofzo, vandaar die hardcore![]()
Maar is leuke show totnutoe, behalve dan de Intents-anthem die nu wordt gedraaid..![]()
quote:
Pfffff wat een heerlijke plaat zegquote:
Wat een track weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |