quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daar had ik het vandeweek nog over met een maat van me. Hij vond de DR nog steeds helemaal geweldig, terwijl ik het niet zo super bijzonder meer vind. De oude DR tracks zijn stuk voor stuk pareltjes, maar elke liveset was de afgelopen jaren bijna hetzelfde, te voorspelbaar. Ik vond het dan ook niet zo super gek dat ik de DR al een tijdje niet meer op een feest heb gezien. Ik haalde toen ook aan dat DR wat nieuwe tracks, met hun eigen style natuurlijk, moeten maken. Dan worden DR setjes voor mij in ieder geval een stuk aantrekkelijker.
Dit heb ik overigens ook met Crypsis de laatste tijd. Op Emporium bijvoorbeeld vond ik het een standaard setje met de standaard Crypsis tracks (die overigens wel vet zijn!). Als ik het goed heb is Nackt zijn laatste track en de preview daarvan is (volgens YouTube) op 31 oktober 2010 geüpload. Sinds die tijd heb ik eigenlijk geen nieuwe tracks meer van hem gehoord, en dat vind ik jammer. Crypsis tracks zijn ook allemaal pareltjes, maar hij mag zich van mij wel even opsluiten in de studio om weer een bult producties te maken
Donkey Rollersquote:
Als je alleen 1 soort hardstyle luistert wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Hardrebel het volgende:
De laatste tijd vind ik de nummers wel heel dicht bij elkaar liggen qua baseline en "vrolijke'' melodietjes vinden jullie niet?
Luister ff wat theracords tracksquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ik wacht op een echte hardstyle klapper. De laatste tijd vind ik de nummers wel heel dicht bij elkaar liggen qua baseline en "vrolijke'' melodietjes vinden jullie niet? Krijg steeds meer hetzelfde gevoel toen rond 2000 de gabber in elkaar klapte.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Luister ff wat theracords tracks
Ach, ook bij de traditionele labels zijn nog wel lekkere harde tracks te vinden:quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Luister ff wat theracords tracks
Nu je het zegt, Nackt is volgens mij nog niet eens gereleased?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Nackt zijn laatste track en de preview daarvan is (volgens YouTube) op 31 oktober 2010 geüpload.
Het gaat echt niet uit elkaar klappen. Hardstyle-evenementen zijn drukker dan ooit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ik wacht op een echte hardstyle klapper. De laatste tijd vind ik de nummers wel heel dicht bij elkaar liggen qua baseline en "vrolijke'' melodietjes vinden jullie niet? Krijg steeds meer hetzelfde gevoel toen rond 2000 de gabber in elkaar klapte.
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doenquote:Dit heb ik overigens ook met Crypsis de laatste tijd. Op Emporium bijvoorbeeld vond ik het een standaard setje met de standaard Crypsis tracks (die overigens wel vet zijn!). Als ik het goed heb is Nackt zijn laatste track en de preview daarvan is (volgens YouTube) op 31 oktober 2010 geüpload. Sinds die tijd heb ik eigenlijk geen nieuwe tracks meer van hem gehoord, en dat vind ik jammer. Crypsis tracks zijn ook allemaal pareltjes, maar hij mag zich van mij wel even opsluiten in de studio om weer een bult producties te maken![]()
Er is een verschil tussen oud en oud. Er is altijd een periode waarbij de track nieuw is, daarna een tijdje dat hij begint te vervelen en na 1-2 jaar is het weer leuk om hem af en toe te horen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doen.
Als je altijd hetzelfde draait worden de tracks vanzelf wel oud.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doen.
Over Mim gesproken.. Waar is die kold konexxion gebleven? Had met sonic sabotage, Dust in your eyes en showtime toch altijd wel leuke plaatjes.. Of had ie al vrij snel genoeg van elke keer die verkleedpartij ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef T_Killer het volgende:
Ik denk dat Radical Redemption een nieuwe naam gaat worden op MiM. Zijn stijl past wel bij het label.
quote:
Niks mis om oude plaatjes te draaien, maar het gaat me wel vervelen als elke liveset van een bepaalde groep/DJ hetzelfde is. Er zijn genoeg oude klappers en daar kun je prima mee variëren, maar als live-act is het logisch dat je je eigen platen draait, en wat mij betreft mogen daar wel wat nieuwe Donkeyrollers met hun oude karakter bij komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je als live-act maar een keer of 4 per jaar moet optreden. Dan blijf je toch enigszins vernieuwend qua setsquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:18 schreef Levitas het volgende:
Niks mis om oude plaatjes te draaien, maar het gaat me wel vervelen als elke liveset van een bepaalde groep/DJ hetzelfde is. Er zijn genoeg oude klappers en daar kun je prima mee variëren, maar als live-act is het logisch dat je je eigen platen draait, en wat mij betreft mogen daar wel wat nieuwe Donkeyrollers met hun oude karakter bij komen.
Ik vind Dreams May Come beterquote:
nee was op audio attack maar kan me even niet voor de geest halen wanneer. Ga het nit opzoeken mijn telefoon nu, want dat is kutquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Was dat toevallig op Reset 2008? Toen opende hij ook met Unlocked, wat een bazenset was dat toen.
nvm, pagina's waren nog niet refreshed, liep er wat achterquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even op Kold konexion terug te komen, het was dit feest: http://partyflock.nl/party/115911:Audio_Attack.html
* 16meter pinkt een traantje weg.quote:04:15 - 05:00: Live: Southstylers
Dat wordt mijn wandelschoenen weer aandoen en als het kan iedere stage langs (behalve misschien de pussy loungequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja het is een line-up waar ik zelfs een trucje op kan.
Die remember namen
Maar ook bij de techno staan dikke dingen, evenals bij de loudness.
Jij wist zeker al dat je de kaartjes ging winnenquote:
quote:2DangerousNL Dozer & TheDizZorder
by TheDizZorder
@sethje_@Rickposthuma congratz and we dm you for all the info!
1 minute ago
Dozer & TheDizZorder
2DangerousNL Dozer & TheDizZorder
by TheDizZorder
and the winners of the@ 7thsundahy& @HOHfestival geust list combi tickets are ???????
Hoogst verdachtquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij wist zeker al dat je de kaartjes ging winnen
[..]
Vind de H4L ook niet echt top hoor..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef 16meter het volgende:
Main stage is pure tyfus niet zo leuk dit jaar.
Loudness + Remember
Die is alweer een hele tijd uit hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:49 schreef T-Force het volgende:
Hij heeft ook nog die release met Thera (Pull the trigger en If All Fails)![]()
Vooral If All Fails is lekker, daar sloot hij zijn set bij Intents mee afOp de een of andere manier krijg ik standaard kippenvel bij die track
Ik sta al hier ....quote:
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had helemaal losch gegaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef DjThera het volgende:
Morgen Ground Zero!!![]()
Special closing act is een unieke exclusieve live act van DANO en mijzelf...
Grrrrruwelijk veel zin hierinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef DjThera het volgende:
Ik ben erbij!! En zeeeer benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef DjThera het volgende:
dat ging ik toch doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Waar moet ik de energie daarna vandaan halen om nog te draaien op de after
Kom je wel naar de after danquote:
zaterdag 20 augustus is hier in de buurt zomerfeesten Buurse en vriendin van kameraad is zondag 21 augustus jarig, maar weet zo niet wanneer ze het viert. dus even kijken hoe en wat, maar als er verder niks bijzonders is zou ik zomaar jullie kant op kunnen komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kom je wel naar de after dan? Omdat je niet naar Decibel zelf komt
Zo ja, stem ik voor een back2back set 2005-2008 knallers! ReMcOrE vs. T-Force-stijl
Op meer zon?quote:
¹ Zou er maar niet te veel van verwachten, lijkt me echt helemaal niks (tenzij je van standaard lelijke hitjes houdt)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef robuust89 het volgende:
Euphoria![]()
Endymion sluit af bij de main(hopen dat hij wat oude plaatjes draait) ¹
LoudnessMisschien toch eens AVIO live zien, nog nooit gezien
²
Refuse en Remember klinken ook goed
Vorig jaar nog veel wolken hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op meer zon?
Afgelopen 2 jaar was de zon anders prima aanwezig
Dan was ik wel erg van de kaart want kan me enkel het heerlijke weertje met zon herinnerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vorig jaar nog veel wolken hoor.
Zo zonnig was het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |