Niks mis om oude plaatjes te draaien, maar het gaat me wel vervelen als elke liveset van een bepaalde groep/DJ hetzelfde is. Er zijn genoeg oude klappers en daar kun je prima mee variëren, maar als live-act is het logisch dat je je eigen platen draait, en wat mij betreft mogen daar wel wat nieuwe Donkeyrollers met hun oude karakter bij komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Grappig want je hoort vaak genoeg dat dj's oudere tracks ook moeten draaien. Volgens mij kan je het als dj vrijwel nooit goed doen.
Ik vind juist dat je als live-act maar een keer of 4 per jaar moet optreden. Dan blijf je toch enigszins vernieuwend qua setsquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:18 schreef Levitas het volgende:
Niks mis om oude plaatjes te draaien, maar het gaat me wel vervelen als elke liveset van een bepaalde groep/DJ hetzelfde is. Er zijn genoeg oude klappers en daar kun je prima mee variëren, maar als live-act is het logisch dat je je eigen platen draait, en wat mij betreft mogen daar wel wat nieuwe Donkeyrollers met hun oude karakter bij komen.
Ik vind Dreams May Come beterquote:
nee was op audio attack maar kan me even niet voor de geest halen wanneer. Ga het nit opzoeken mijn telefoon nu, want dat is kutquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Was dat toevallig op Reset 2008? Toen opende hij ook met Unlocked, wat een bazenset was dat toen.
nvm, pagina's waren nog niet refreshed, liep er wat achterquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even op Kold konexion terug te komen, het was dit feest: http://partyflock.nl/party/115911:Audio_Attack.html
* 16meter pinkt een traantje weg.quote:04:15 - 05:00: Live: Southstylers
Dat wordt mijn wandelschoenen weer aandoen en als het kan iedere stage langs (behalve misschien de pussy loungequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja het is een line-up waar ik zelfs een trucje op kan.
Die remember namen
Maar ook bij de techno staan dikke dingen, evenals bij de loudness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |