quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
@ AudioAttack; kwas daar ook, als ik 't me goed herinner was dat de avond dat Deeltjsvrsnllr en helse tocht had afgelegd om daarna begroet te worden met "Ben jij DV? hallo, ik ben 'n rapper"
quote:
De eerste paar minuten moest ik ff inkomen maar vanaf minuut 9 klapt er een track echt heerlijk in en toen dacht ik echt van fok yeahquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef haakon het volgende:
Mag ik de mensen van het hardere werk toch echt even dit setje aanraden![]()
![]()
![]()
![]()
Sandy Warez-Q-Base 2011 Revolution Special 11-06-2011
Godverdomme wat knapp'n!
Instant classicquote:
Ja, je moet er van houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
De eerste paar minuten moest ik ff inkomen maar vanaf minuut 9 klapt er een track echt heerlijk in en toen dacht ik echt van fok yeahmaar nu ben ik een kwartier verder en moet ik zeggen dat mn enthousiasme geleidelijk aan het dalen is
http://www.brandsoftheworld.com/logo/defqon-1quote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef Levitas het volgende:
Iemand hier toevallig een transparente versie van het Defqon logo? (Boy misschien?)
Nice.. Thanks!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.brandsoftheworld.com/logo/defqon-1
http://www.brandsoftheworld.com/logo/defqon-1-festival
Ik heb er nog een met grunge effect erop.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Simpel, maar vet shirtje besteld voor Defqon
Het viel wel ontzettend op dat ze ineens wel veel harder ging rondspringen met camera erbij.. Vind het ook wel overdreven maargoed liever dit dan dat ze stilstaat ofcourse. Misschien is het wel slim om een sportbh aan te schaffen..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die dit zwaar overdreven vind? Dat heen en weer rennen op 1:38...
Als ze zo naast me zou staan zou ik me zwaar aan d'r irriteren!
Korte termijn: Neuh, zo latenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Krulliewullie het volgende:
Misschien is het wel slim om een sportbh aan te schaffen..Ook al vinden jullie heren dat vast niet..
quote:
Hahahaha.. "I am raw and uplifting". Yeah right.quote:
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ik laat op Defqon wel even zien hoe je los hoort te gaan
Vind die remix van de TS nog niet eens zo slecht, zal hier wel op los kunnen gaan!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef 16meter het volgende:
Nog een paar lijpe nieuwe tracks die ik nog niet voorbij heb zien komen:
Nee, je mag op DefQon.1 niet losgaan. Het is de bedoeling dat je zo breed mogelijk gaat staan, een tribal-tattoo op je rug hebt, zoveel mogelijk bier of drugs op hebt, en dan lekkere wijven kijkenquote:
Nu al zin in!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, je mag op DefQon.1 niet losgaan. Het is de bedoeling dat je zo breed mogelijk gaat staan, een tribal-tattoo op je rug hebt, zoveel mogelijk bier of drugs op hebt, en dan lekkere wijven kijken
Melodie is gelukkig intact geblevenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Ik hoop niet dat hij Rock Hypnotic heeft lopen verneuken, want die is briljantDoet me nog altijd denken aan dat filmpje van de kantine in Haaren met Sethje??
![]()
![]()
Hmm.. Het profiel klopt bijna hoor. Maar als je het niet erg vindt, ga ik tóch los!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Nee, je mag op DefQon.1 niet losgaan. Het is de bedoeling dat je zo breed mogelijk gaat staan, een tribal-tattoo op je rug hebt, zoveel mogelijk bier of drugs op hebt, en dan lekkere wijven kijken
Was seth de kantineveegboi?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Ik hoop niet dat hij Rock Hypnotic heeft lopen verneuken, want die is briljantDoet me nog altijd denken aan dat filmpje van de kantine in Haaren met Sethje??
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |