HALLELUJA! Wát een feest was Ground Zero!!

Ik heb m'n hele planning aangehouden behalve dan dat ik Scot Project niet langer dan 10 min heb gezien omdat het niet leuk was, en ik ben tijdens Mixx Djax aan de praat geraakt met iemand die op Curacao woont (ik wil stage gaan lopen daar dus interessant gesprek!) en toen was dat halfuur ineens alweer heel snel voorbij
Jowan draaide lekker rustig, early hardstyle maar niet de standaard early nummers!!

, hij draaide o.a. één of andere edit/remix van Arne L II – R.I.P
Toen zijn we beetje rond gaan lopen, hebben stukje
Peaky Pounder en
Rude Awakenings gezien, daarna
Degos & Re-Done en allen draaiden een lekkere set.
MAAARR toen ging het dus pas echt beginnen bij
Intractable One en Phrantic!! Een flinke regen/hagelbui was nogal balen, maar mocht de pret niet helemaal drukken (lag er ook aan dat er een grote boom stond waar bijna iedereen onder paste

).Ik heb ook nog een heel dikke oude klapper gehoord, maar ik weet niet meer welke..
Toen was het tijd voor
Scot Project, maar het was een beetje vage hardtrance, met vage piepjes enzo.. Er stonden ook héél weinig mensen in die tent. De nummers boeiden ons niet echt en dus zijn we eerder naar
Leviathan en Chosen Few gegaan. Daar een vriend van me van m'n opleiding gemeet, een moderne gabber zegmaar, die zelf ook dj is bij het Cenobite Label. Was erg gezellig daar met al die gabbertjes, leuk sfeertje maar zo'n kerel van Chosen Few was echt té zat en bakte er niks van..

Blijkbaar is hij dat trouwens bijna altijd als ze moeten draaien..

Wel erg leuk dat Leviathan nog een nummertje van die vriend van me erop gooide

Ik wou toen als enige heel graag
Mindustries zien. Iemand had hem me ooit getipt (iemand van jullie misschien?) Ben toen tussen nogal rare mensen in gaan staan. Kritische houding aangenomen en afwachten maar! Nou dit was echt zo'n ontzettend kwalitatief goede set

Het begon met gewone basslines op een early-hardstyle tempo. Héél langzaam kwamen er steeds meer geluiden bij en ging het tempo omhoog. Het publiek werd echt helemaal meegenomen in de set, qua opbouwtechniek had ik zoiets nog nooit eerder meegemaakt, echt wauw! Na een uur kwam ook T-Force erbij staan, ik had ook al per sms laten weten dat dit niet normaal goed was dus hij was vast nieuwsgierig
Na Mindustries door naar
Miss Djax maar daar raakte ik dus buiten aan de praat met iemand dus geen idee hoe die set was. Het klonk op afstand in ieder geval allemaal vet!

Door naar
Geck-O en Thera!! WTF dit was echt weer zoon vette set!!

Volgens mij is in deze set een ouwe Tatanka gedraaid?? Don't Move dacht ik!
Dit nummer knalde er zo hard in! Werd ook echt zoo goed ontvangen door het publiek

Dat studie-maatje van me was eigenlijk niet van plan de early area te verlaten maar ook hij vond deze set leuk en is er gewoon gebleven en is ook doorgegaan naar de Frenchcore
Want toen kwam
Radium! Had ik nog nooit gezien, ken alleen zijn nummers van het album MasterPiss en ben daar helemaal fan van dus keek hier de hele dag al naar uit. En wat een set was dit zeg! Dit is echt muziek waarbij je een dikke energieboost krijgt en wel moet stuiteren ondanks de spierverzuring, honger, moeheid, kramp, hitte en noem het maar op. Wat een held

Ongelooflijk!
Als afsluiter
Thera en Dano!! Dit is echt de beste afsluiter die ik ooit heb meegemaakt!!

Voor mij allemaal onbekende nummers (behalve de nummers van Thera zelf die in het begin zijn gedraaid). Er zat ook één beetje emotioneel nummer bij, waarbij ik gewoon stil heb gestaan en er echt zoo van heb genoten

Het gevoel dat je helemaal wordt opgeslokt en vervuld bent van de muziek, dat is zo magisch

Het halfuur had van mij nog veel langer mogen duren, het halfuur leek wel 5min. Stuiterend naar de uitgang gelopen met een dikke rush van dit geweldige feest

Zoals al eerder gezegd, de kwaliteit van inrichting/lampen/geluidsinstallatie liet zeer te wensen over (o.a. door de regen is er op alle stages regelmatig het geluid uitgevallen

) maar dat het ondanks deze minpuntjes het toch zo'n ongelooflijk dik feest was zegt volgens mij wel wat over de Dj's, publiek en de hele sfeer op dit feest!
[ Bericht 2% gewijzigd door Krulliewullie op 12-06-2011 21:43:51 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee