Dit is ook wel grappig: http://www.voices.com/jobs/posting/32919quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Sethje het volgende:
Die stargazer is ook wel grappig, niet heel bijzonder.
$100 - $250 voor 20 woordjes? Da's goed geld verdienen als vocalistquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dit is ook wel grappig: http://www.voices.com/jobs/posting/32919
Je moet die link dan even doorsturen naar Nikkitaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
$100 - $250 voor 20 woordjes? Da's goed geld verdienen als vocalist
Die is met andere dingen bezig.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Je moet die link dan even doorsturen naar Nikkita
Nee man, ik ga zaterdag naar Turkijequote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef poiuytr het volgende:
Pfff begin zin te krijgen aan defqoneerste feestje weer sinds tijden misschien a.s zaterdag Fantasy nog even meepakken, Haakon jij ook aanwezig?
ERGENS hoor ik wel een vergelijkenis, hahahahaquote:Maybe you could give me some advice on where to get my inspiration from? like http://t.co/9an45ih and http://t.co/JC08LO5 @wildstyleznl
Zelf inschatten hoe fit je nog ben na zo'n feest. En je kan ook altijd afspreken dat de bob zelf aangeeft of hij wakker genoeg is om te rijden. Zo doen wij dat tenminste, is dit niet het geval dan stoppen we gewoon even bij een benzinestation om energiedrank te halen, even te pitten of iets anders waar je wakker van wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
What to do
Ik kan een gratis kaartje krijgen voor Defqon maar dan moet ik wel bobben. Op zich niet zo'n probleem alleen ik woon in Apeldoorn en moet dan groep ophalen in Rotterdam en na het feest weer thuis brengen. Wordt een lange rit en ben een beetje bang voor een complete chaos richting Defqon. Er is maar een kleine weg en de treinen rijden ook niet. Geen zin om 2 a 3 uur te wachten aan het einde of bij het begin.
Ik klik even op de twitter van Headie:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
Haha, dat gebash tussen Headhunterz en Wildstylez op Twitter, geweldig!
quote:Sometimes I'm so sick and tired of haters and self claimed experts. Then it's the love I have for this music that keeps me going.
Ik ook opzich maar ik neem aan dat het voor de lol is toch? Zijn toch goeie vrienden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
ERGENS hoor ik wel een vergelijkenis, hahahaha
hahaha, geweldig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
ERGENS hoor ik wel een vergelijkenis, hahahaha
Hoe hard gaat je hartslag dan? Want met een hartslag in rust/lichte inspanning tussen 60-120 is dat niet meer dan logischquote:
Je zult een hartslag hebben van 6 bpmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe hard gaat je hartslag dan? Want met een hartslag in rust/lichte inspanning tussen 6-120 is dat niet meer dan logisch
Whoepsie ik bedoelde natuurlijk 60quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je zult een hartslag hebben van 6 bpmIk schrok me al dood toen ik voor een operatie 80 ofzo had...
Same here!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef T-Force het volgende:
Zometeen Alphaverb's Substream Show voor het eerst op Q-Dance Radio, ben benieuwd! Ik ben al ingetuned
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
Ja lekker dan, ik hoor nog geen Alphaverb![]()
![]()
Daarentegen wel Mainstream Hardcore
![]()
5 seconden later, hoor ik hem wel![]()
Ben ook wat anders gaan doen toen die Endymion Dominator track kwam.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonDan download ik hem morgen wel.
Nu een vette Hardtrance Remix van Overdrive Your Woofers! Die melodie is wel echt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Had hem net afgezet na 10 minuten, nadat dat hardcore nummer begonDan download ik hem morgen wel.
Ik bedoelde die daarvoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef T-Force het volgende:
Wreck The RMX (Beholder & Balistic Remix)![]()
![]()
1. Ja daarom had ik hem afgezet, dacht dat ie niet meer zou komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Krulliewullie het volgende:
De show begon 7 minuten te laat ofzo, vandaar die hardcore![]()
Maar is leuke show totnutoe, behalve dan de Intents-anthem die nu wordt gedraaid..![]()
quote:
Pfffff wat een heerlijke plaat zegquote:
Wat een track weerquote:
Zag m idd langs komen... Lekker hoor !!quote:
oooh, fijn!quote:
Wat wil je nu dan? Een album of een deur?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:
Weet zeker Denk dat The Machine met een beter album komt dan Coone & Friends. Maar dat is een open deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:
Weet zeker Denk dat The Machine met een beter album komt dan Coone & Friends. Maar dat is een open deur.
Vind die laatste ook erg goed! Heb hem nog altijd in m'n iTunes staan, luistert zeer goed weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef de_huig het volgende:
ohja rike..ik heb voor de gein je laatste mix eens gedownload en ook nog eens geluisterd (het kan niet op) ..maar ik moet zeggen: chapeau! éénpersoonsparty hier
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef -Menn0- het volgende:
Zit met kippenvel op m'n armen Defqon filmpjes te kijken! Damn wat heb ik er een zin in!!!!!
Maxter - You're Not Alonequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten!
Morgen ga ik de volgende opnemen, zijn er nog voorstellen?
Is die al uit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maxter - You're Not Alone
En je laatste set was idd![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vicious Tones 2, Mistress of Darkness, State of Your Mind, Times Like These... dat zijn heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
Ow ja, ik had ook nog nummers geselecteerd voor een van jouw solonaises, eens kijken wanneer ik daarmee iets kan doen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef de_huig het volgende:
ohja rike..ik heb voor de gein je laatste mix eens gedownload en ook nog eens geluisterd (het kan niet op) ..maar ik moet zeggen: chapeau! éénpersoonsparty hier
Vind de platen die jij noemt ook veel vetter. Hopelijk staan er veel van dat soort duistere plaatjes op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar toch vind ik die No Turning Back remix niet veel aan eigenlijk.. Te dramatische vocals, en die melodie doet me ook niet veel. Vicious Tones 2, Mistress of Darkness, State of Your Mind, Times Like These... dat zijn heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |