Zag m idd langs komen... Lekker hoor !!quote:
oooh, fijn!quote:
Wat wil je nu dan? Een album of een deur?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:
Weet zeker Denk dat The Machine met een beter album komt dan Coone & Friends. Maar dat is een open deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:
Weet zeker Denk dat The Machine met een beter album komt dan Coone & Friends. Maar dat is een open deur.
Vind die laatste ook erg goed! Heb hem nog altijd in m'n iTunes staan, luistert zeer goed weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef de_huig het volgende:
ohja rike..ik heb voor de gein je laatste mix eens gedownload en ook nog eens geluisterd (het kan niet op) ..maar ik moet zeggen: chapeau! éénpersoonsparty hier
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef -Menn0- het volgende:
Zit met kippenvel op m'n armen Defqon filmpjes te kijken! Damn wat heb ik er een zin in!!!!!
Maxter - You're Not Alonequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten!
Morgen ga ik de volgende opnemen, zijn er nog voorstellen?
Is die al uit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maxter - You're Not Alone
En je laatste set was idd![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vicious Tones 2, Mistress of Darkness, State of Your Mind, Times Like These... dat zijn heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
Ow ja, ik had ook nog nummers geselecteerd voor een van jouw solonaises, eens kijken wanneer ik daarmee iets kan doen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef de_huig het volgende:
ohja rike..ik heb voor de gein je laatste mix eens gedownload en ook nog eens geluisterd (het kan niet op) ..maar ik moet zeggen: chapeau! éénpersoonsparty hier
Vind de platen die jij noemt ook veel vetter. Hopelijk staan er veel van dat soort duistere plaatjes op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar toch vind ik die No Turning Back remix niet veel aan eigenlijk.. Te dramatische vocals, en die melodie doet me ook niet veel. Vicious Tones 2, Mistress of Darkness, State of Your Mind, Times Like These... dat zijn heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heerlijke duistere zaterdagnacht-a.k.a.-zondagochtend-fiets-naar-huis-in-het-donker-terwijl-er-niemand-op-straat-is-en-de-wind-door-de-grijze-schimmen-van-de-bomen-waar-alleen-wat-maanlicht-doorheen-schijnt-waait-plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |