Beter niet, geef mij maar B-Front als afsluiter die doet nog wel eens wat leuks en verrassends. Zatox daarentegen kan je nu al z'n tracklist voorspellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:15 schreef poiuytr het volgende:
Beter dat Zatox mag afsluiten, hopelijk draait 1,5 uur al zijn tracks
Vroeger was het gewoon standaard Tby die afsloot, toen was het nog makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat Noisecontrollers gewoon Defqon afsluiten. Afgelopen jaren elke keer zo geweest: 2008 (Deepack & Luna), 2009 (Headhunterz), 2010 (Wildstylez).
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef eQuaL het volgende:
Iedereen veel stamp plezier vandaag! Ik ga lekker taart eten en cadeautjes in ontvangst nemen, 23 alweer
quote:
Which is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:08 schreef Beach het volgende:
Ik ga alleen naar Qbase als een bepaalde bunker aanwezig is.
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef eQuaL het volgende:
Iedereen veel stamp plezier vandaag! Ik ga lekker taart eten en cadeautjes in ontvangst nemen, 23 alweer
quote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Ik hoor net dat wij sowieso naar Q-Base gaan (), we kopen alleen de tickets pas in augustus ofzo...
Congratsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef eQuaL het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Levitas het volgende:
Zo de tering.. Net even billen knijpen op m`n werk.
Had al een hele tijd geleden aangegeven dat ik 25 juni vrij moest krijgen en had daar verder niks meer van gehoord (niks van horen, is vrij.. bij ons, normaal gesproken). Komt net een collega of ik 25 juni van 12:00 tot 20:00 kan werken, dus ik zeg dat ik die dag vrij ben. Hij naar de leidinggevende. Mannetje komt terug "Huh.. Leidinggevende zegt dat jij die dag gewoon werkt".
Ik schrik mezelf de pleures, ren als een dolle naar die persoon in kwestie en begin al half te flippen, tot 'ie zegt "Ja maar.. Kevin.. Je bent gewoon vrij hoor". :F
Dat ik mezelf kapot schrok zegt genoeg: ZIN IN DEFQON!
Freqs vs. N3ck & Decepticon - Ta Reine / 06.38 / 320kbpsquote:
welkom in de BH-world van gebruik van de 'fader'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
Nu Brennan Heart...Dat is toch geen draaien meer?! Zo kan ik het ook! Nog geen overgang gehoord, elk nummer wordt gewoon bijna helemaal gedraaid...
Min of meer hetzelfde hier..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Levitas het volgende:
Zo de tering.. Net even billen knijpen op m`n werk.
Had al een hele tijd geleden aangegeven dat ik 25 juni vrij moest krijgen en had daar verder niks meer van gehoord (niks van horen, is vrij.. bij ons, normaal gesproken). Komt net een collega of ik 25 juni van 12:00 tot 20:00 kan werken, dus ik zeg dat ik die dag vrij ben. Hij naar de leidinggevende. Mannetje komt terug "Huh.. Leidinggevende zegt dat jij die dag gewoon werkt".
Ik schrik mezelf de pleures, ren als een dolle naar die persoon in kwestie en begin al half te flippen, tot 'ie zegt "Ja maar.. Kevin.. Je bent gewoon vrij hoor". :F
Dat ik mezelf kapot schrok zegt genoeg: ZIN IN DEFQON!
Heb hem inmiddels al 2x zelfsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Freqs vs. N3ck & Decepticon - Ta Reine / 06.38 / 320kbps
die zoek je? of heb je hem intussen al?
Komt er een Blackout remix van?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels al 2x zelfsThnx anyways
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----
Vanwaar die "fuck scantraxx"?
[ Bericht 10% gewijzigd door Deeltjesversneller op 11-06-2011 19:28:02 ]
FUUUUCK.. Die documentaire is vet. Eerste 10 minuten gekeken nu, en kreeg lekker kippenvel toen dat ene nummer @ 8:20 begonquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The First Rebirth is denk ik wel het beste nummer ooit gemaakt
twitter:patrickjumpen twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 16:54:07Listening to @djheadhunterz ´s Hard with style show. http://t.co/m6zxZr0 (Awesome) reageer retweet
Vanwaar de verbazing?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:19 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.discogs.com/Allure-Kiss-From-The-Past/release/2912696
Say what?
Showtek heeft het halve album van Tiesto gemaakt.
Die 2 die lopen te bekken op 14:15quote:
Ik heb hem gisteren geluisterd zonder dat ik dat wist, maar is me niet opgevallen. Even opnieuw luisterenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vanwaar de verbazing?
Als je het aan zet, klinkt het toch bijna hetzelfde?
Die mag ik ook wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 09:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze was geloof ik nog niet voorbij gekomen.
I like a lot![]()
Simpel, techno-ish, en minder chaotisch dan thavar.
ik denk dat ik dat subground wel leuk ga vinden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef T-Force het volgende:
WTF? Deze stuitert ook over heel het podiumFraai kapseltje trouwens
![]()
Ik krijg altijd een smile van Theraquote:
Wat een held!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef T-Force het volgende:
Oohja, en Intractable One die van de DJ Booth sprong om vervolgens zelf in het treintje van "Train To Nowhere" te gaan staan![]()
![]()
Volgens mij gebruikte zijn moeder zware medicijnen tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef T-Force het volgende:
WTF? Deze stuitert ook over heel het podiumFraai kapseltje trouwens
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte zijn moeder zware medicijnen tijdens de zwangerschap
Jezus Christus.. Inderdaad zeg. Een DJ die los gaatquote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte zijn moeder zware medicijnen tijdens de zwangerschap
Ben geen expert maar dat is juist een van de duurste zover ik weet (vanwege de locatie). Als ik jouw was zou ik de blauwe golven of de kade proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is de fijnste (goedkoopste) plek om te parkeren in Arnhem, die parkeergarage onder de grond bij CS?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |