Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik kan lekker het eerste stuk van de Master Of Puppets solo
Het strijken natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is je gelukt, Gentle, om een LaPo te maken?
Ik kan ook een heleboel eerste stukjes!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik kan lekker het eerste stuk van de Master Of Puppets solo
Bij gitaarsolo's ligt dat heeeeeel misschien net iets andersquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
Het strijken is dus gelukt en mijn shirts zijn weer piekfijn in orde
Iedereen fobo reacties aan het spammen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Oh God, ik hoorde mijn BB weer een mailtje binnenhalen.
Straks is mijn bestelling geannuleerd
Hoe vaak ga je dit nog posten vanavond?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Die is zo vetquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik las net een stukje over muziekinstrumenten.
TMF, ken je dit al?
http://www.virtualpiano.net/
Doe maar rustigquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Hey WWquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
TMF, ken je dit al?
Daar had ik het ook overquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij gitaarsolo's ligt dat heeeeeel misschien net iets anders
Service Unavailablequote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
TMF, ken je dit al?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Laat maar, Karina plaatste een bericht op mijn FoBo.
Schrok al
Tja, dat is de KSC hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef GeefZonNu het volgende:
Even 15 min boodschappen doen en weer een nieuw topic, gaat hard hier
Waarom laat jij je fobo berichten niet via PM binnen komen of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Laat maar, Karina plaatste een bericht op mijn FoBo.
Schrok al
In FF werkt ie gewoonquote:
Ik las het begin en toen dacht ik al, Flash zichzelf opmakenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga me maar eens opmaken voor de extra lange slotuitzending van Holland SPort. De laatste aflevering. Na 8 jaar gaan ze ermee stoppen helaas
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan wel noten lezen, maar ik kan alleen met viool en piano ermee spelen
Gitaar ga ik ooit nog doen, maar voorlopig nog even met tabs!
Balenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga me maar eens opmaken voor de extra lange slotuitzending van Holland SPort. De laatste aflevering. Na 8 jaar gaan ze ermee stoppen helaas
Dat is zo zonde hè.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat snap ikquote:
Strekte er meequote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zo idd. even instellenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom laat jij je fobo berichten niet via PM binnen komen of zo?
Even refreshen, soms geeft ie een foutmelding.quote:
En dan een Spaanse, of een Western?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik zou ook moeten omschakelen hoor, heb tien jaar slagwerknotenschrift gelezen ( bijna alles op een lijn, en meer met ritmes en 16e noten enzo ) dus eerst maar ff tabs
en ik wil een akoestische gitaar, deze om precies te zijn![]()
meh de feedback verkoopt de set die ik wilde niet meer, hele mooie goed geprijsde ibanez startkit hadden ze
![]()
Jij bent natuurlijk ook wel iets meer dan 'een vreemde'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
Dat is de kracht van de KSCquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
quote:
Dankje!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even refreshen, soms geeft ie een foutmelding.
Ja, dat kon dus ook niet dan he. In godsnaam.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las het begin en toen dacht ik al, Flash zichzelf opmakenIk dacht dat hij voor naturel was
![]()
westernquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En dan een Spaanse, of een Western?
[Western is meer voor Pop en moderne muziek, John Mayer etc...]
Als je hier normaal doet is het ook zeker geen probleemquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Doet ie het nu wel ja?quote:
KSC is heel openquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ja, geen slechte dag maar ook niet enorm produktief. Morgen (weer) naar de tandarts en kijken of ik reacties krijg op verstuurde emailsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de kracht van de KSC
[..]![]()
hoi Stu fijne dag gehad?
Ja OK jou kende ik al en een paar andere, maar de meesten niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook wel iets meer dan 'een vreemde'![]()
![]()
Ja echt leuk.quote:
Da's alleen als je zelf ook een beetje normaal doet natuurlijk hequote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik PROBEER normaal te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hier normaal doet is het ook zeker geen probleem
Samen schreeuwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
Ik ga echt nog een keer schreeuwen vanavond door die stomme falende scroll![]()
Netjes!quote:
Joah!quote:
Ik schreeuw meequote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
Ik ga echt nog een keer schreeuwen vanavond door die stomme falende scroll![]()
Hebben jullie dat afgesproken of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's alleen als je zelf ook een beetje normaal doet natuurlijk he
Wat zeg je nou Flashquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kon dus ook niet dan he. In godsnaam.
oeh tandarts? controle of iets 'ernstigs'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen slechte dag maar ook niet enorm produktief. Morgen (weer) naar de tandarts en kijken of ik reacties krijg op verstuurde emails
En hoe is jouw dag geweest tot nu
Nou dat zou ik echt nooit in mijn hoofd halen, ik heb in 10 jaar zelfs nog nooit een ban OF note gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus niet meteen er een paar gaan uitschelden en zo
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draagquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh tandarts? controle of iets 'ernstigs'
Sweet dreams alvast en have fun beforehandquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Wat is een inman aligner? Een hele deftige beugel?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draag
Ik nu dus van beide 1 en meer niet maar gewoon iedereen in zijn waarde laat is er hier niks misquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt nooit in mijn hoofd halen, ik heb in 10 jaar zelfs nog nooit een ban OF note gehad
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Ah okequote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draag
miss ga ik komende weken s n beetje kutten op de elektrische of bas van vriendjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben ook nog op zoek naar een Western, heb nu een elektrische Squier Stratocaster
Trusten Zomersvogeltjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Doe maar nietquote:
Nou, kansen voor je!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisje van 4 heeft een zelfgemaakt schilderij voor ¤25.000,- verkocht aan een Chinese verzamelaar
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Eens kijken of mij dat ook luktquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisje van 4 heeft een zelfgemaakt schilderij voor ¤25.000,- verkocht aan een Chinese verzamelaar
Zoiets ja. Vrij populair momenteel in London in ieder gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is een inman aligner? Een hele deftige beugel?
Hoezo datquote:
Dat is zelfs voor MIJN tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat ik deze maar eens hier laat.
Bevalt die overschakelingquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke
inman aligner... ff googlen
Ik ben overgeschakeld naar chrome
Ah en dat gebruik je je hele leven?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets ja. Vrij populair momenteel in London in ieder geval
[ afbeelding ]
Netjes! Het is echt een hele leuke hobby, om echt nummers te spelen die je zelf ook leuk leuk vind. Ik vind het een superleuk tijdsbestekquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss ga ik komende weken s n beetje kutten op de elektrische of bas van vriendjekan ik alvast n beetje vingers trainen
als ik genoeg tijd heb dan koop ik mn eigen, anders staat ie maar stof te vangen
Oh dat lijkt wel een beetje op een ouderwetse beugel, zoiets had ik vroeger ook, met van dat plastic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swingenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat ik deze maar eens hier laat.
Beugels die populair zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belachelijk veel, op facebook is er een speciale groep voor die stukken. Voor simpele stukken kun je ook op main menu en dan music sheets klikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
Zijn er ook 'muziekstukken' voor die virtual piano?
Ik ben belachelijk retro vandaag.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Beugels die populair zijnHeel veel triester moet het niet gaan worden
en het klinkt al vrij snel best leukquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Netjes! Het is echt een hele leuke hobby, om echt nummers te spelen die je zelf ook leuk leuk vind. Ik vind het een superleuk tijdsbestek
Nee, ongeveer 3 maanden. Het gaat voornamelijk om je voorste 4 tanden dan (de rest staat zo prima bij mij) die van achter worden geduwd door veertjes en aan de voorkant ook. Zo wordt het dan in de juiste vorm geduwd zeg maar. Het gaat maar om fracties van mm bij mij hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah en dat gebruik je je hele leven?
Retro is toch hip?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben belachelijk retro vandaag.
hmm ik heb spalkjes die achter mijn tanden zittenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ongeveer 3 maanden. Het gaat voornamelijk om je voorste 4 tanden dan (de rest staat zo prima bij mij) die van achter worden geduwd door veertjes en aan de voorkant ook. Zo wordt het dan in de juiste vorm geduwd zeg maar. Het gaat maar om fracties van mm bij mij hoor
Ik speelde net The Godfather, wat ben ik een held.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Belachelijk veel, op facebook is er een speciale groep voor die stukken. Voor simpele stukken kun je ook op main menu en dan music sheets klikken.
Ja, alleen deze werken met duwkrachten aan de voor- en achterkant tegelijk. Schijnt revolutionair te zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat lijkt wel een beetje op een ouderwetse beugel, zoiets had ik vroeger ook, met van dat plastic.
Mee eens, gewoon een goed gebit hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Beugels die populair zijnHeel veel triester moet het niet gaan worden
IE loopt ook niet lekker met Fok!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is noodzakelijkfirefox weigert op dit moment
Zo ga ik het noemen!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
Mijn tandarts vind het juist een verademing dat mijn tanden weer een beetje scheef zijn gaan staan"karakter in een gebit is een leuke afwisseling tegenwoordig"
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Heb jij dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat is gewoon heel ehm. Normaal voor onsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie dat afgesproken of zoNormaal doen. Wat is normaal eigenlijk, kan ik me inhoude
Wat zeg ik nou Stuquote:
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ik heb spalkjes die achter mijn tanden zitten
Ik kan me herinneren dat die beugels soms verdomd pijn deden, vooral als ze net "strak getrokken" waren.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen deze werken met duwkrachten aan de voor- en achterkant tegelijk. Schijnt revolutionair te zijn
Heb ik ook al niet, mijn hele mond zit vol vullingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, gewoon een goed gebit hebben
Elise is ook gemakkelijk en tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik speelde net The Godfather, wat ben ik een held.
Ja, mijn tandarts vond het ook onzin dat ik dit wilde hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
Mijn tandarts vind het juist een verademing dat mijn tanden weer een beetje scheef zijn gaan staan"karakter in een gebit is een leuke afwisseling tegenwoordig"
Ik voel er helemaal niks van en ook schoon houden gaat perfectquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?
Vond het ook wel leukquote:
De enige andere echte SC waar ik kom is de TV SC, maar dan voornamelijk op zondagavond.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Kijk al mee op FOK sinds dag 1 maar niet echt actief. Veel beter kan je het volgens mij niet treffen dan hier
Nou, laat maar eens zien danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, gewoon een goed gebit hebben
Hup, zuigen jijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
Dit gaat echt veel te hard
Ik moet stofzuigen, maar ik wil niet weg
Kijk zequote:
Zeg dat maar niet tegen je vriendinquote:
Zo'n scheve bek?quote:
Ikke 1tje, heb gewoon een goed gebitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat die beugels soms verdomd pijn deden, vooral als ze net "strak getrokken" waren.
[..]
Heb ik ook al niet, mijn hele mond zit vol vullingen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?
Je was aan het vloekenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon heel ehm. Normaal voor ons
[..]
Wat zeg ik nou Stu![]()
![]()
![]()
Keurig zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je went eraan, net als een tongpiercing
en ja je moet net als zonder spalkjes goed flossen en met tandenstokers aan de gang, de rest doet demondhygieniste
Wil je het zien?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je vriendin
[..]
Zo'n scheve bek?
WTFquote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die lul slaat me met een klap de deur dicht, niet normaal
Geeft het zelfvertrouwen?quote:
Wij zegt dan dat ik dat doe?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je vriendin
[..]
Zo'n scheve bek?
Wat houdt de functie in?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep! Zetten ze een vacature voor mijn droombaan 4 jaar te vroeg op internet.
Over 4 jaar is die vacature weer terugquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb m'n raam open om te luchten, dus het geluid kwam nu van zowel binnen als buiten. Ik schrok me de tyfusquote:
ik heb de mijne nu al zo'n 12 jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Keurig zo
Maar goed, dat is pas een optie als mijn 4 tanden perfect staan
I hate it when that happensquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wist niet dat het al zolang bestondquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb de mijne nu al zo'n 12 jaar
Probeer het uitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
Zou ik kunnen stofzuigen en terugkeren voordat jullie weer een topic volgespamd hebben?
5 jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een beugelbekkie geweest5jaar lang
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n raam open om te luchten, dus het geluid kwam nu van zowel binnen als buiten. Ik schrok me de tyfus
Doe maar Operaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef GeefZonNu het volgende:
FireFox en IE laten mij zwaar in de steek![]()
Dan maar Chrome..
Tijd voor verse
Als je heeeel vlot bent wel waarschijnlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
Zou ik kunnen stofzuigen en terugkeren voordat jullie weer een topic volgespamd hebben?
Docent Psychologie voor de Master track Conflict, Risico en Veiligheid (38 uur p/w)quote:
Ik betwijfel het met de bezuinigingen op het onderwijs.quote:
Ja. Ik was vorig jaar opzoek naar een bijbaantje in mijn sector en daar krijg ik nog af en toe mail van (nooit slecht om je kansen open te houden, bovendien heb ik hele specifieke eisen dus niet teveel spam), krijg ik dit binnen.quote:
Oke, GO!!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je heeeel vlot bent wel waarschijnlijk
Ik typ heeeel langzaamquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke, GO!!
En nu een beetje rustig posten, oke?
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke, GO!!
En nu een beetje rustig posten, oke?
Tinypic staat ook vol met shit tegenwoordig. Ik heb 1 zwarte tand waar ik op ben gevallen dus daar moet nog iets aan worden gedaanquote:
Hier is het nog-niet-af-resultaat ook al best goedquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tinypic staat ook vol met shit tegenwoordig. Ik heb 1 zwarte tand waar ik op ben gevallen dus daar moet nog iets aan worden gedaan
[ afbeelding ]
Wat langquote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een beugelbekkie geweest5jaar lang
Moet die er niet uit? Niet om je ongerust te maken, maar is dat geen "dode" tand?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tinypic staat ook vol met shit tegenwoordig. Ik heb 1 zwarte tand waar ik op ben gevallen dus daar moet nog iets aan worden gedaan
[ afbeelding ]
Dat zijn verrekte rechte tandenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is me niet netjes genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is het nog-niet-af-resultaat ook al best goed
[..]
Wat is het probleem?
Ja, is dood inderdaad. Kan een kroon op maar dat wil ik niet. Ik zou liever een veneer willen eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet die er niet uit? Niet om je ongerust te maken, maar is dat geen "dode" tand?
Ik snap 'm niet, wat is er nou precies het voordeel van, behalve een normale piano online?quote:
Ik heb er twee gehad, boven en onder, maar dat fluor dan weer niet, deden ze vroeger niet denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
Nooit een beugel gemoeten en was ook al snel van de fluor af
Mja eerst 3 jaar toen had ik een jaartje die spalkjes en daar ging er 1 van stuk, niet terug gegaan en toen begon alles weer terug te groeien en moest ik weer deels opnieuwquote:
Wat versta jij onder een normale piano online?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, wat is er nou precies het voordeel van, behalve een normale piano online?
Of een neptand, die ze in je kaak schroeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is dood inderdaad. Kan een kroon op maar dat wil ik niet. Ik zou liever een veneer willen eigenlijk
Is dat er ook dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, wat is er nou precies het voordeel van, behalve een normale piano online?
Zijn er zoveel vanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een normale piano online?
Eerder een zooitje.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb 2 jaar een buitenboord beugel gehad, en nog 3 jaar slotjes
En nu 2 spalkjes, ééntje onder, en ééntje boven.
Ik was zo lekker
Ik geen eenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zijn er zoveel van
heb er ook nog eens 23123124897238941723984719823741982374198327498 apps van
Wat zondequote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja eerst 3 jaar toen had ik een jaartje die spalkjes en daar ging er 1 van stuk, niet terug gegaan en toen begon alles weer terug te groeien en moest ik weer deels opnieuw
Mijn gebit was zo goed, oke ben nu wel mijn verstandskiezen kwijt zonder pijn maar verder nergens last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad, boven en onder, maar dat fluor dan weer niet, deden ze vroeger niet denk ik.
Dat zijn wel heeeel veel appsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zijn er zoveel van
heb er ook nog eens 23123124897238941723984719823741982374198327498 apps van
Dat is zeker wel klotequote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja eerst 3 jaar toen had ik een jaartje die spalkjes en daar ging er 1 van stuk, niet terug gegaan en toen begon alles weer terug te groeien en moest ik weer deels opnieuw
Ja, maar dat is een implantaat en dat is wel de allerduurste optie ook meteenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een neptand, die ze in je kaak schroeven.
Fluorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
Nooit een beugel gemoeten en was ook al snel van de fluor af
Oh die heb ik dan nog wel, gelukkig, want ik ben bang voor naalden en verstandskiezen eruit moet ECHT wel met verdoving, bij boren neem ik die nooit.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn gebit was zo goed, oke ben nu wel mijn verstandskiezen kwijt zonder pijn maar verder nergens last van
achja.. zo gaat dat, en met een beetje eigenwijze ik krijg je datquote:
Oh dat betaalt de verzekering niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een implantaat en dat is wel de allerduurste optie ook meteen
Beeeeeeeetje overdrevenquote:
Wij dus ook, ik vond het niet smerig of zo maar klote dat je moest wachten tot je weer wat mocht eten of drinkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Fluor
Was juist leuk, wij kregen hier na elke behandeling een "speeltje" mee van de tandarts
Mooi hoor, nette tandenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achja.. zo gaat dat, en met een beetje eigenwijze ik krijg je dat
Maar goed nu prima netjes hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb 2 jaar een buitenboord beugel gehad, en nog 3 jaar slotjes
En nu 2 spalkjes, ééntje onder, en ééntje boven.
Ik was zo lekker
Dat was kut inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij dus ook, ik vond het niet smerig of zo maar klote dat je moest wachten tot je weer wat mocht eten of drinken
Ik had dus meer last van die verdoving dan van de restquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan nog wel, gelukkig, want ik ben bang voor naalden en verstandskiezen eruit moet ECHT wel met verdoving, bij boren neem ik die nooit.
Nee joh, als gaat hier private en moet ik zelf betalen. De mondhygieniste is £69 per keer, een inman aligner is £1,150 en ga zo maar door.quote:
Oh wat een snertsysteem, ik hoef maar 25% te betalen van de mondhygieniste (die doet ook meteen controle). Wat een geld zeg...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, als gaat hier private en moet ik zelf betalen. De mondhygieniste is £69 per keer, een inman aligner is £1,150 en ga zo maar door.
Ja, kost bakken met geld hier maar je kunt wel meteen terecht, dat is dan het enige voordeel. En er zijn hier heel veel cosmetische tandartsenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat een snertsysteem, ik hoef maar 25% te betalen van de mondhygieniste (die doet ook meteen controle). Wat een geld zeg...
Gat in de markt denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kost bakken met geld hier maar je kunt wel meteen terecht, dat is dan het enige voordeel. En er zijn hier heel veel cosmetische tandartsen
ja ze zijn alleen niet zo witquote:
Dat laatste klinkt engquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze zijn alleen niet zo wit
maarja ik vind het al lang best, heb 3 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling gehad. ik vind dat ik het niet slecht doe
De vraag is enorm! In Harley Street betaal je nog veel meer (dat is waar de celebs naartoe gaan)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat de prijs dan niet naar beneden gaat
ik vond het ook geen pretje...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt eng
Ik heb 1x een gaatje gehad
Ditoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nog nooit één gaatje gehad in m'n gehele leventje
Ik heb het er dus niet voor overquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is enorm! In Harley Street betaal je nog veel meer (dat is waar de celebs naartoe gaan)
Het zullen wel prijsafspraken zijn denk ik want inman aligner en veel beugel dingen zijn vaak allemaal rond dezelfde prijsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Concurrentie zou goed moeten zijn voor de prijzen.
Ik ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn hele mond zit vol gaatjes! Ze zijn nu bezig de oude zilveren vullingen te vervangen door witte, nog een stuk of 2 te gaan geloof ik. En ik eet amper snoepquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Making love to his tonic and gin.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Sing us a songgg, you're a pianomann, sing us a song tonightt
My perfect smilequote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts (Elliot):
http://www.myperfectsmile.co.uk/
Mijn kamer is 25m2. Daarvan moet ik ongeveer 16m2 stofzuigen.quote:
mijn moeder heeft ook echt een heel slecht gebit hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hele mond zit vol gaatjes! Ze zijn nu bezig de oude zilveren vullingen te vervangen door witte, nog een stuk of 2 te gaan geloof ik. En ik eet amper snoep
Ja, ze hebben allemaal heel mooie namenquote:
Het is net die vent van Postal Goldquote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts en dit ding heb ik 's nachts in mijn mond
http://www.myperfectsmile.co.uk/inman-aligner-clapham-sw11.html
Je hebt je tandarts 's nachts in je mond?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts en dit ding heb ik 's nachts in mijn mond
http://www.myperfectsmile.co.uk/inman-aligner-clapham-sw11.html
Is hij een ding danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je tandarts 's nachts in je mond?![]()
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook echt een heel slecht gebit hoor
daar kan je gewoon niks aan doenhelaas
Da`s niet veel neequote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kamer is 25m2. Daarvan moet ik ongeveer 16m2 stofzuigen.
Dat is wel heel langquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen zijn m'n kiezen nu wel weer helemaal naar de buitenkant gegroeid, waardoor ik weer 3 maanden lang elastiekjes moet
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen zijn m'n kiezen nu wel weer helemaal naar de buitenkant gegroeid, waardoor ik weer 3 maanden lang elastiekjes moet
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.quote:
ik heb geen van beidequote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.
Ik behoor tot die laatste groep.
Mijn ouders tot de eerste.
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).
Oh die heb ik nooit gehad. Was wel handiger geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snel
Ik zit weer aan de wijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.
En ik heb me voorgenomen om op tijd te gaan slapen vandaag
true die dingen moest ik ook dragenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snel
Ik hier nog niks bijzondersquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.
Ik behoor tot die laatste groep.
Mijn ouders tot de eerste.
Maar daarna heb je een fantastische glimlachquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.
Nu weer 3 maanden achter elkaar 24 uur per dag elastiekjes, ik dacht dat ik klaar was
Lekker slapen straksquote:
Nou, ik heb ook een beugel gehad vroeger en heb hooguit 6 weken elastiekjes gehadquote:
Ik mag het hopenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een fantastische glimlach
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.
Nu weer 3 maanden achter elkaar 24 uur per dag elastiekjes, ik dacht dat ik klaar was
Dat voornemen ken ikquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.
En ik heb me voorgenomen om op tijd te gaan slapen vandaag
Het is inderdaad big businessquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Die Porsche 911 waar die tandartsen in rijden betaal jij dus?
Jij hebt straks de "Perfect smile!"quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een fantastische glimlach
Net nu ik na 5 jaar klaar ben worden de prijzen bij de Orthodontie 30% lagerquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Die Porsche 911 waar die tandartsen in rijden betaal jij dus?
Ik moet wel, maar komend weekend zal het wel weer laat worden, dit topic is niet goed voor mijn nachtrustquote:
Ik ken het, hier ook komend weekend weinig slaapquote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet wel, maar komend weekend zal het wel weer laat worden, dit topic is niet goed voor mijn nachtrust
weet je hoe mooi schoon het halletje nu isquote:
Ik zal ook weing (als in. Niet.) 8u slaap pakken.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, hier ook komend weekend weinig slaap
ieuwquote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe mooi schoon het halletje nu is![]()
alle zwarte drek uit het kozijn en een vloer waar je je neus haren ik kan zien als je er opstaat
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alle zwarte drek uit het kozijn en een vloer waar je je neus haren ik kan zien als je er opstaat
Dus zaterdag is alles dus spik en spanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Omdat het kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |