Ik PROBEER normaal te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hier normaal doet is het ook zeker geen probleem
Samen schreeuwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
Ik ga echt nog een keer schreeuwen vanavond door die stomme falende scroll![]()
Netjes!quote:
Joah!quote:
Ik schreeuw meequote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
Ik ga echt nog een keer schreeuwen vanavond door die stomme falende scroll![]()
Hebben jullie dat afgesproken of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's alleen als je zelf ook een beetje normaal doet natuurlijk he
Wat zeg je nou Flashquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kon dus ook niet dan he. In godsnaam.
oeh tandarts? controle of iets 'ernstigs'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen slechte dag maar ook niet enorm produktief. Morgen (weer) naar de tandarts en kijken of ik reacties krijg op verstuurde emails
En hoe is jouw dag geweest tot nu
Nou dat zou ik echt nooit in mijn hoofd halen, ik heb in 10 jaar zelfs nog nooit een ban OF note gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus niet meteen er een paar gaan uitschelden en zo
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draagquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh tandarts? controle of iets 'ernstigs'
Sweet dreams alvast en have fun beforehandquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Wat is een inman aligner? Een hele deftige beugel?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draag
Ik nu dus van beide 1 en meer niet maar gewoon iedereen in zijn waarde laat is er hier niks misquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt nooit in mijn hoofd halen, ik heb in 10 jaar zelfs nog nooit een ban OF note gehad
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Ah okequote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draag
miss ga ik komende weken s n beetje kutten op de elektrische of bas van vriendjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben ook nog op zoek naar een Western, heb nu een elektrische Squier Stratocaster
Trusten Zomersvogeltjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Doe maar nietquote:
Nou, kansen voor je!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisje van 4 heeft een zelfgemaakt schilderij voor ¤25.000,- verkocht aan een Chinese verzamelaar
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Eens kijken of mij dat ook luktquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisje van 4 heeft een zelfgemaakt schilderij voor ¤25.000,- verkocht aan een Chinese verzamelaar
Zoiets ja. Vrij populair momenteel in London in ieder gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is een inman aligner? Een hele deftige beugel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |