westernquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En dan een Spaanse, of een Western?
[Western is meer voor Pop en moderne muziek, John Mayer etc...]
Als je hier normaal doet is het ook zeker geen probleemquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
Doet ie het nu wel ja?quote:
KSC is heel openquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
Ja, geen slechte dag maar ook niet enorm produktief. Morgen (weer) naar de tandarts en kijken of ik reacties krijg op verstuurde emailsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de kracht van de KSC
[..]![]()
hoi Stu fijne dag gehad?
Ja OK jou kende ik al en een paar andere, maar de meesten niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook wel iets meer dan 'een vreemde'![]()
![]()
Ja echt leuk.quote:
Da's alleen als je zelf ook een beetje normaal doet natuurlijk hequote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik PROBEER normaal te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hier normaal doet is het ook zeker geen probleem
Samen schreeuwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
Ik ga echt nog een keer schreeuwen vanavond door die stomme falende scroll![]()
Netjes!quote:
Joah!quote:
Ik schreeuw meequote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
Ik ga echt nog een keer schreeuwen vanavond door die stomme falende scroll![]()
Hebben jullie dat afgesproken of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's alleen als je zelf ook een beetje normaal doet natuurlijk he
Wat zeg je nou Flashquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kon dus ook niet dan he. In godsnaam.
oeh tandarts? controle of iets 'ernstigs'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen slechte dag maar ook niet enorm produktief. Morgen (weer) naar de tandarts en kijken of ik reacties krijg op verstuurde emails
En hoe is jouw dag geweest tot nu
Nou dat zou ik echt nooit in mijn hoofd halen, ik heb in 10 jaar zelfs nog nooit een ban OF note gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus niet meteen er een paar gaan uitschelden en zo
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draagquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh tandarts? controle of iets 'ernstigs'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |