Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik kan lekker het eerste stuk van de Master Of Puppets solo
Het strijken natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is je gelukt, Gentle, om een LaPo te maken?
Ik kan ook een heleboel eerste stukjes!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik kan lekker het eerste stuk van de Master Of Puppets solo
Bij gitaarsolo's ligt dat heeeeeel misschien net iets andersquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
Het strijken is dus gelukt en mijn shirts zijn weer piekfijn in orde
Iedereen fobo reacties aan het spammen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Oh God, ik hoorde mijn BB weer een mailtje binnenhalen.
Straks is mijn bestelling geannuleerd
Hoe vaak ga je dit nog posten vanavond?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Die is zo vetquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik las net een stukje over muziekinstrumenten.
TMF, ken je dit al?
http://www.virtualpiano.net/
Doe maar rustigquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Hey WWquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
TMF, ken je dit al?
Daar had ik het ook overquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij gitaarsolo's ligt dat heeeeeel misschien net iets anders
Service Unavailablequote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
TMF, ken je dit al?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Laat maar, Karina plaatste een bericht op mijn FoBo.
Schrok al
Tja, dat is de KSC hč?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef GeefZonNu het volgende:
Even 15 min boodschappen doen en weer een nieuw topic, gaat hard hier
Waarom laat jij je fobo berichten niet via PM binnen komen of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Laat maar, Karina plaatste een bericht op mijn FoBo.
Schrok al
In FF werkt ie gewoonquote:
Ik las het begin en toen dacht ik al, Flash zichzelf opmakenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga me maar eens opmaken voor de extra lange slotuitzending van Holland SPort. De laatste aflevering. Na 8 jaar gaan ze ermee stoppen helaas
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan wel noten lezen, maar ik kan alleen met viool en piano ermee spelen
Gitaar ga ik ooit nog doen, maar voorlopig nog even met tabs!
Balenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga me maar eens opmaken voor de extra lange slotuitzending van Holland SPort. De laatste aflevering. Na 8 jaar gaan ze ermee stoppen helaas
Dat is zo zonde hč.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat snap ikquote:
Strekte er meequote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zo idd. even instellenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom laat jij je fobo berichten niet via PM binnen komen of zo?
Even refreshen, soms geeft ie een foutmelding.quote:
En dan een Spaanse, of een Western?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik zou ook moeten omschakelen hoor, heb tien jaar slagwerknotenschrift gelezen ( bijna alles op een lijn, en meer met ritmes en 16e noten enzo ) dus eerst maar ff tabs
en ik wil een akoestische gitaar, deze om precies te zijn![]()
meh de feedback verkoopt de set die ik wilde niet meer, hele mooie goed geprijsde ibanez startkit hadden ze
![]()
Jij bent natuurlijk ook wel iets meer dan 'een vreemde'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
Dat is de kracht van de KSCquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
quote:
Dankje!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even refreshen, soms geeft ie een foutmelding.
Ja, dat kon dus ook niet dan he. In godsnaam.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las het begin en toen dacht ik al, Flash zichzelf opmakenIk dacht dat hij voor naturel was
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |