quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Laat maar, Karina plaatste een bericht op mijn FoBo.
Schrok al
Tja, dat is de KSC hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef GeefZonNu het volgende:
Even 15 min boodschappen doen en weer een nieuw topic, gaat hard hier
Waarom laat jij je fobo berichten niet via PM binnen komen of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Laat maar, Karina plaatste een bericht op mijn FoBo.
Schrok al
In FF werkt ie gewoonquote:
Ik las het begin en toen dacht ik al, Flash zichzelf opmakenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga me maar eens opmaken voor de extra lange slotuitzending van Holland SPort. De laatste aflevering. Na 8 jaar gaan ze ermee stoppen helaas
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan wel noten lezen, maar ik kan alleen met viool en piano ermee spelen
Gitaar ga ik ooit nog doen, maar voorlopig nog even met tabs!
Balenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga me maar eens opmaken voor de extra lange slotuitzending van Holland SPort. De laatste aflevering. Na 8 jaar gaan ze ermee stoppen helaas
Dat is zo zonde hè.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat snap ikquote:
Strekte er meequote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zo idd. even instellenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom laat jij je fobo berichten niet via PM binnen komen of zo?
Even refreshen, soms geeft ie een foutmelding.quote:
En dan een Spaanse, of een Western?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik zou ook moeten omschakelen hoor, heb tien jaar slagwerknotenschrift gelezen ( bijna alles op een lijn, en meer met ritmes en 16e noten enzo ) dus eerst maar ff tabs
en ik wil een akoestische gitaar, deze om precies te zijn![]()
meh de feedback verkoopt de set die ik wilde niet meer, hele mooie goed geprijsde ibanez startkit hadden ze
![]()
Jij bent natuurlijk ook wel iets meer dan 'een vreemde'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
Dat is de kracht van de KSCquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je als "vreemde" zo hier kunt instappen en mee kunt praten, dat is volgens mij bij andere SC wel anders...
quote:
Dankje!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even refreshen, soms geeft ie een foutmelding.
Ja, dat kon dus ook niet dan he. In godsnaam.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las het begin en toen dacht ik al, Flash zichzelf opmakenIk dacht dat hij voor naturel was
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |