Ik kan me herinneren dat die beugels soms verdomd pijn deden, vooral als ze net "strak getrokken" waren.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen deze werken met duwkrachten aan de voor- en achterkant tegelijk. Schijnt revolutionair te zijn
Heb ik ook al niet, mijn hele mond zit vol vullingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, gewoon een goed gebit hebben
Elise is ook gemakkelijk en tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik speelde net The Godfather, wat ben ik een held.
Ja, mijn tandarts vond het ook onzin dat ik dit wilde hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
Mijn tandarts vind het juist een verademing dat mijn tanden weer een beetje scheef zijn gaan staan"karakter in een gebit is een leuke afwisseling tegenwoordig"
Ik voel er helemaal niks van en ook schoon houden gaat perfectquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?
Vond het ook wel leukquote:
De enige andere echte SC waar ik kom is de TV SC, maar dan voornamelijk op zondagavond.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Kijk al mee op FOK sinds dag 1 maar niet echt actief. Veel beter kan je het volgens mij niet treffen dan hier
Nou, laat maar eens zien danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, gewoon een goed gebit hebben
Hup, zuigen jijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
Dit gaat echt veel te hard
Ik moet stofzuigen, maar ik wil niet weg
Kijk zequote:
Zeg dat maar niet tegen je vriendinquote:
Zo'n scheve bek?quote:
Ikke 1tje, heb gewoon een goed gebitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat die beugels soms verdomd pijn deden, vooral als ze net "strak getrokken" waren.
[..]
Heb ik ook al niet, mijn hele mond zit vol vullingen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?
Je was aan het vloekenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon heel ehm. Normaal voor ons
[..]
Wat zeg ik nou Stu![]()
![]()
![]()
Keurig zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je went eraan, net als een tongpiercing
en ja je moet net als zonder spalkjes goed flossen en met tandenstokers aan de gang, de rest doet demondhygieniste
Wil je het zien?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je vriendin
[..]
Zo'n scheve bek?
WTFquote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die lul slaat me met een klap de deur dicht, niet normaal
Geeft het zelfvertrouwen?quote:
Wij zegt dan dat ik dat doe?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je vriendin
[..]
Zo'n scheve bek?
Wat houdt de functie in?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep! Zetten ze een vacature voor mijn droombaan 4 jaar te vroeg op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |