Je hebt je tandarts 's nachts in je mond?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts en dit ding heb ik 's nachts in mijn mond
http://www.myperfectsmile.co.uk/inman-aligner-clapham-sw11.html
Is hij een ding danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je tandarts 's nachts in je mond?![]()
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook echt een heel slecht gebit hoor
daar kan je gewoon niks aan doenhelaas
Da`s niet veel neequote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kamer is 25m2. Daarvan moet ik ongeveer 16m2 stofzuigen.
Dat is wel heel langquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen zijn m'n kiezen nu wel weer helemaal naar de buitenkant gegroeid, waardoor ik weer 3 maanden lang elastiekjes moet
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen zijn m'n kiezen nu wel weer helemaal naar de buitenkant gegroeid, waardoor ik weer 3 maanden lang elastiekjes moet
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.quote:
ik heb geen van beidequote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.
Ik behoor tot die laatste groep.
Mijn ouders tot de eerste.
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).
Oh die heb ik nooit gehad. Was wel handiger geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snel
Ik zit weer aan de wijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.
En ik heb me voorgenomen om op tijd te gaan slapen vandaag
true die dingen moest ik ook dragenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snel
Ik hier nog niks bijzondersquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.
Ik behoor tot die laatste groep.
Mijn ouders tot de eerste.
Maar daarna heb je een fantastische glimlachquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.
Nu weer 3 maanden achter elkaar 24 uur per dag elastiekjes, ik dacht dat ik klaar was
Lekker slapen straksquote:
Nou, ik heb ook een beugel gehad vroeger en heb hooguit 6 weken elastiekjes gehadquote:
Ik mag het hopenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een fantastische glimlach
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.
Nu weer 3 maanden achter elkaar 24 uur per dag elastiekjes, ik dacht dat ik klaar was
Dat voornemen ken ikquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.
En ik heb me voorgenomen om op tijd te gaan slapen vandaag
Het is inderdaad big businessquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Die Porsche 911 waar die tandartsen in rijden betaal jij dus?
Jij hebt straks de "Perfect smile!"quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een fantastische glimlach
Net nu ik na 5 jaar klaar ben worden de prijzen bij de Orthodontie 30% lagerquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Die Porsche 911 waar die tandartsen in rijden betaal jij dus?
Ik moet wel, maar komend weekend zal het wel weer laat worden, dit topic is niet goed voor mijn nachtrustquote:
Ik ken het, hier ook komend weekend weinig slaapquote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet wel, maar komend weekend zal het wel weer laat worden, dit topic is niet goed voor mijn nachtrust
weet je hoe mooi schoon het halletje nu isquote:
Ik zal ook weing (als in. Niet.) 8u slaap pakken.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, hier ook komend weekend weinig slaap
ieuwquote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe mooi schoon het halletje nu is![]()
alle zwarte drek uit het kozijn en een vloer waar je je neus haren ik kan zien als je er opstaat
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe mooi schoon het halletje nu is![]()
alle zwarte drek uit het kozijn en een vloer waar je je neus haren ik kan zien als je er opstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |