Beeeeeeeetje overdrevenquote:
Wij dus ook, ik vond het niet smerig of zo maar klote dat je moest wachten tot je weer wat mocht eten of drinkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Fluor
Was juist leuk, wij kregen hier na elke behandeling een "speeltje" mee van de tandarts
Mooi hoor, nette tandenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achja.. zo gaat dat, en met een beetje eigenwijze ik krijg je dat
Maar goed nu prima netjes hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb 2 jaar een buitenboord beugel gehad, en nog 3 jaar slotjes
En nu 2 spalkjes, ééntje onder, en ééntje boven.
Ik was zo lekker
Dat was kut inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij dus ook, ik vond het niet smerig of zo maar klote dat je moest wachten tot je weer wat mocht eten of drinken
Ik had dus meer last van die verdoving dan van de restquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan nog wel, gelukkig, want ik ben bang voor naalden en verstandskiezen eruit moet ECHT wel met verdoving, bij boren neem ik die nooit.
Nee joh, als gaat hier private en moet ik zelf betalen. De mondhygieniste is £69 per keer, een inman aligner is £1,150 en ga zo maar door.quote:
Oh wat een snertsysteem, ik hoef maar 25% te betalen van de mondhygieniste (die doet ook meteen controle). Wat een geld zeg...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, als gaat hier private en moet ik zelf betalen. De mondhygieniste is £69 per keer, een inman aligner is £1,150 en ga zo maar door.
Ja, kost bakken met geld hier maar je kunt wel meteen terecht, dat is dan het enige voordeel. En er zijn hier heel veel cosmetische tandartsenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat een snertsysteem, ik hoef maar 25% te betalen van de mondhygieniste (die doet ook meteen controle). Wat een geld zeg...
Gat in de markt denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kost bakken met geld hier maar je kunt wel meteen terecht, dat is dan het enige voordeel. En er zijn hier heel veel cosmetische tandartsen
ja ze zijn alleen niet zo witquote:
Dat laatste klinkt engquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze zijn alleen niet zo wit
maarja ik vind het al lang best, heb 3 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling gehad. ik vind dat ik het niet slecht doe
De vraag is enorm! In Harley Street betaal je nog veel meer (dat is waar de celebs naartoe gaan)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat de prijs dan niet naar beneden gaat
ik vond het ook geen pretje...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt eng
Ik heb 1x een gaatje gehad
Ditoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nog nooit één gaatje gehad in m'n gehele leventje
Ik heb het er dus niet voor overquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is enorm! In Harley Street betaal je nog veel meer (dat is waar de celebs naartoe gaan)
Het zullen wel prijsafspraken zijn denk ik want inman aligner en veel beugel dingen zijn vaak allemaal rond dezelfde prijsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Concurrentie zou goed moeten zijn voor de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |