quote:
Docent Psychologie voor de Master track Conflict, Risico en Veiligheid (38 uur p/w)
In de master volgen de studenten een vaardighedenpracticum Groepsdynamiek en -interventie waarin zij leren en ervaren wat er allemaal komt kijken bij het begeleiden van groepen en het ontwerpen van groepsinterventies. Samen met een Universitair Docent word je verantwoordelijk voor het ontwerpen en geven van deze cursus. Daarnaast lever je een bijdrage aan het Bacheloronderwijs waar de ontwerpbenadering een belangrijke plaats inneemt. Je begeleidt en coördineert kleine groepjes en individuele studenten bij opdrachten, beoordeelt die opdrachten en verzorgt feedback.
Voor deze functie zoeken wij een enthousiast docent met organisatietalent en trainings- en coachingservaring. Bij voorkeur heb je recentelijk je studie Psychologie afgerond. Inhoudelijke kennis van het CRV-domein is een pre. Wij zoeken iemand die het begeleiden van studenten als een grote uitdaging ziet en die ook onze studenten wil uitdagen het beste uit zichzelf te halen.
quote:
Ik betwijfel het met de bezuinigingen op het onderwijs.

quote:
Ja. Ik was vorig jaar opzoek naar een bijbaantje in mijn sector en daar krijg ik nog af en toe mail van (nooit slecht om je kansen open te houden, bovendien heb ik hele specifieke eisen dus niet teveel spam), krijg ik dit binnen.
Verdomme, dat is echt wat ik wil doen.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." -
Stages in Indonesië