Ik voel er helemaal niks van en ook schoon houden gaat perfectquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?
Vond het ook wel leukquote:
De enige andere echte SC waar ik kom is de TV SC, maar dan voornamelijk op zondagavond.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Kijk al mee op FOK sinds dag 1 maar niet echt actief. Veel beter kan je het volgens mij niet treffen dan hier
Nou, laat maar eens zien danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, gewoon een goed gebit hebben
Hup, zuigen jijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
Dit gaat echt veel te hard
Ik moet stofzuigen, maar ik wil niet weg
Kijk zequote:
Zeg dat maar niet tegen je vriendinquote:
Zo'n scheve bek?quote:
Ikke 1tje, heb gewoon een goed gebitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat die beugels soms verdomd pijn deden, vooral als ze net "strak getrokken" waren.
[..]
Heb ik ook al niet, mijn hele mond zit vol vullingen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel blijvend toch? Is dat niet een rot gevoel met je tong en/of lastig goed schoon te houden?
Je was aan het vloekenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon heel ehm. Normaal voor ons
[..]
Wat zeg ik nou Stu![]()
![]()
![]()
Keurig zoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je went eraan, net als een tongpiercing
en ja je moet net als zonder spalkjes goed flossen en met tandenstokers aan de gang, de rest doet demondhygieniste
Wil je het zien?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je vriendin
[..]
Zo'n scheve bek?
WTFquote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die lul slaat me met een klap de deur dicht, niet normaal
Geeft het zelfvertrouwen?quote:
Wij zegt dan dat ik dat doe?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je vriendin
[..]
Zo'n scheve bek?
Wat houdt de functie in?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep! Zetten ze een vacature voor mijn droombaan 4 jaar te vroeg op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |