Over 4 jaar is die vacature weer terugquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep! Zetten ze een vacature voor mijn droombaan 4 jaar te vroeg op internet.
Ik heb m'n raam open om te luchten, dus het geluid kwam nu van zowel binnen als buiten. Ik schrok me de tyfusquote:
ik heb de mijne nu al zo'n 12 jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Keurig zo
Maar goed, dat is pas een optie als mijn 4 tanden perfect staan
I hate it when that happensquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep! Zetten ze een vacature voor mijn droombaan 4 jaar te vroeg op internet.
Ik wist niet dat het al zolang bestondquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb de mijne nu al zo'n 12 jaar
Probeer het uitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
Zou ik kunnen stofzuigen en terugkeren voordat jullie weer een topic volgespamd hebben?
5 jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een beugelbekkie geweest5jaar lang
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n raam open om te luchten, dus het geluid kwam nu van zowel binnen als buiten. Ik schrok me de tyfus
Doe maar Operaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef GeefZonNu het volgende:
FireFox en IE laten mij zwaar in de steek![]()
Dan maar Chrome..
Tijd voor verse
Als je heeeel vlot bent wel waarschijnlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
Zou ik kunnen stofzuigen en terugkeren voordat jullie weer een topic volgespamd hebben?
Docent Psychologie voor de Master track Conflict, Risico en Veiligheid (38 uur p/w)quote:
Ik betwijfel het met de bezuinigingen op het onderwijs.quote:
Ja. Ik was vorig jaar opzoek naar een bijbaantje in mijn sector en daar krijg ik nog af en toe mail van (nooit slecht om je kansen open te houden, bovendien heb ik hele specifieke eisen dus niet teveel spam), krijg ik dit binnen.quote:
Oke, GO!!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je heeeel vlot bent wel waarschijnlijk
Ik typ heeeel langzaamquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke, GO!!
En nu een beetje rustig posten, oke?
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke, GO!!
En nu een beetje rustig posten, oke?
Tinypic staat ook vol met shit tegenwoordig. Ik heb 1 zwarte tand waar ik op ben gevallen dus daar moet nog iets aan worden gedaanquote:
Hier is het nog-niet-af-resultaat ook al best goedquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tinypic staat ook vol met shit tegenwoordig. Ik heb 1 zwarte tand waar ik op ben gevallen dus daar moet nog iets aan worden gedaan
[ afbeelding ]
Wat langquote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een beugelbekkie geweest5jaar lang
Moet die er niet uit? Niet om je ongerust te maken, maar is dat geen "dode" tand?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tinypic staat ook vol met shit tegenwoordig. Ik heb 1 zwarte tand waar ik op ben gevallen dus daar moet nog iets aan worden gedaan
[ afbeelding ]
Dat zijn verrekte rechte tandenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is me niet netjes genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is het nog-niet-af-resultaat ook al best goed
[..]
Wat is het probleem?
Ja, is dood inderdaad. Kan een kroon op maar dat wil ik niet. Ik zou liever een veneer willen eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet die er niet uit? Niet om je ongerust te maken, maar is dat geen "dode" tand?
Ik snap 'm niet, wat is er nou precies het voordeel van, behalve een normale piano online?quote:
Ik heb er twee gehad, boven en onder, maar dat fluor dan weer niet, deden ze vroeger niet denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
Nooit een beugel gemoeten en was ook al snel van de fluor af
Mja eerst 3 jaar toen had ik een jaartje die spalkjes en daar ging er 1 van stuk, niet terug gegaan en toen begon alles weer terug te groeien en moest ik weer deels opnieuwquote:
Wat versta jij onder een normale piano online?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, wat is er nou precies het voordeel van, behalve een normale piano online?
Of een neptand, die ze in je kaak schroeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is dood inderdaad. Kan een kroon op maar dat wil ik niet. Ik zou liever een veneer willen eigenlijk
Is dat er ook dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, wat is er nou precies het voordeel van, behalve een normale piano online?
Zijn er zoveel vanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een normale piano online?
Eerder een zooitje.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb 2 jaar een buitenboord beugel gehad, en nog 3 jaar slotjes
En nu 2 spalkjes, ééntje onder, en ééntje boven.
Ik was zo lekker
Ik geen eenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zijn er zoveel van
heb er ook nog eens 23123124897238941723984719823741982374198327498 apps van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |