Ik ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nog nooit één gaatje gehad in m'n gehele leventje
Mijn hele mond zit vol gaatjes! Ze zijn nu bezig de oude zilveren vullingen te vervangen door witte, nog een stuk of 2 te gaan geloof ik. En ik eet amper snoepquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nog nooit één gaatje gehad in m'n gehele leventje
Making love to his tonic and gin.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Sing us a songgg, you're a pianomann, sing us a song tonightt
My perfect smilequote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts (Elliot):
http://www.myperfectsmile.co.uk/
Mijn kamer is 25m2. Daarvan moet ik ongeveer 16m2 stofzuigen.quote:
mijn moeder heeft ook echt een heel slecht gebit hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hele mond zit vol gaatjes! Ze zijn nu bezig de oude zilveren vullingen te vervangen door witte, nog een stuk of 2 te gaan geloof ik. En ik eet amper snoep
Ja, ze hebben allemaal heel mooie namenquote:
Het is net die vent van Postal Goldquote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts en dit ding heb ik 's nachts in mijn mond
http://www.myperfectsmile.co.uk/inman-aligner-clapham-sw11.html
Je hebt je tandarts 's nachts in je mond?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Dit is mijn tandarts en dit ding heb ik 's nachts in mijn mond
http://www.myperfectsmile.co.uk/inman-aligner-clapham-sw11.html
Is hij een ding danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je tandarts 's nachts in je mond?![]()
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook echt een heel slecht gebit hoor
daar kan je gewoon niks aan doenhelaas
Da`s niet veel neequote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kamer is 25m2. Daarvan moet ik ongeveer 16m2 stofzuigen.
Dat is wel heel langquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen zijn m'n kiezen nu wel weer helemaal naar de buitenkant gegroeid, waardoor ik weer 3 maanden lang elastiekjes moet
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen zijn m'n kiezen nu wel weer helemaal naar de buitenkant gegroeid, waardoor ik weer 3 maanden lang elastiekjes moet
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.quote:
ik heb geen van beidequote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.
Ik behoor tot die laatste groep.
Mijn ouders tot de eerste.
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad, 3 jaar slotjes, 5 jaar elastiekjes in totaal, ik was blij dat ik er eindelijk vanaf was.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
3 maanden, dat is niets! Ik had volgens mij 2 jaar of nog langer een beugel (of beugels).
Oh die heb ik nooit gehad. Was wel handiger geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snel
Ik zit weer aan de wijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Nah, dan slaap ik niet meer.
En ik heb me voorgenomen om op tijd te gaan slapen vandaag
true die dingen moest ik ook dragenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar elastiekjes werken vaak heel snel
Ik hier nog niks bijzondersquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aldus mijn mondhygiëniste: de een krijgt tig gaatjes, de ander krijgt tandsteen en tandvleesproblemen.
Ik behoor tot die laatste groep.
Mijn ouders tot de eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |