Sweet dreams alvast en have fun beforehandquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Wat is een inman aligner? Een hele deftige beugel?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draag
Ik nu dus van beide 1 en meer niet maar gewoon iedereen in zijn waarde laat is er hier niks misquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt nooit in mijn hoofd halen, ik heb in 10 jaar zelfs nog nooit een ban OF note gehad
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Ah okequote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik wil mijn tanden 'perfect' hebben dus er moet iets met een veertje strakker worden gezet in mijn inman aligner die ik 's nachts draag
miss ga ik komende weken s n beetje kutten op de elektrische of bas van vriendjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben ook nog op zoek naar een Western, heb nu een elektrische Squier Stratocaster
Trusten Zomersvogeltjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Doe maar nietquote:
Nou, kansen voor je!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisje van 4 heeft een zelfgemaakt schilderij voor ¤25.000,- verkocht aan een Chinese verzamelaar
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
Kleren opvouwen,
tv kijken,
tandjes poetsen,
bedje toe![]()
Eens kijken of mij dat ook luktquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Meisje van 4 heeft een zelfgemaakt schilderij voor ¤25.000,- verkocht aan een Chinese verzamelaar
Zoiets ja. Vrij populair momenteel in London in ieder gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is een inman aligner? Een hele deftige beugel?
Hoezo datquote:
Dat is zelfs voor MIJN tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat ik deze maar eens hier laat.
Bevalt die overschakelingquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke
inman aligner... ff googlen
Ik ben overgeschakeld naar chrome
Ah en dat gebruik je je hele leven?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets ja. Vrij populair momenteel in London in ieder geval
[ afbeelding ]
Netjes! Het is echt een hele leuke hobby, om echt nummers te spelen die je zelf ook leuk leuk vind. Ik vind het een superleuk tijdsbestekquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss ga ik komende weken s n beetje kutten op de elektrische of bas van vriendjekan ik alvast n beetje vingers trainen
als ik genoeg tijd heb dan koop ik mn eigen, anders staat ie maar stof te vangen
Oh dat lijkt wel een beetje op een ouderwetse beugel, zoiets had ik vroeger ook, met van dat plastic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swingenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat ik deze maar eens hier laat.
Beugels die populair zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belachelijk veel, op facebook is er een speciale groep voor die stukken. Voor simpele stukken kun je ook op main menu en dan music sheets klikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
Zijn er ook 'muziekstukken' voor die virtual piano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |