En vieze woorden, met haar harde piemel.quote:
Complimenten voor deze reactie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef pberends het volgende:
En voor wie het vergeten was:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Iddquote:
Polletje dan maar.quote:
Het gaat erom welke van de twee je het liefst hebt he, niet welke twee dingen.quote:
Ze kan zingen terwijl je naar haar tieten kijktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Het gaat erom welke van de twee je het liefst hebt he, niet welke twee dingen.
Waarom dat nou weer? Als ze niet over oninteressante muziek praat en dr tieten laatquote:
Misschien niet nee, maar het is toch wel heel magertjes 2 optiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Als ze niet over oninteressante muziek praat en dr tieten laat
zien zie ik ook jou niet snel klagen.
Zeg dat nou niet, straks vinden een stel mensen op de interwebs je een homoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:36 schreef Deckard het volgende:
Ik vind d'r tieten niet echt super.. Maar goed, ieder zijn smaak.
Ja dank je, in tegenstelling tot die andere moraalriddersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pberends tof topic !
Is vanavond nou de laatste DWDD
"Laot mai outpraten. Jai moet lerren laustrn maisje!"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we straks weer de Zomer draait door met Waldermar Torenstra?
Froukjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Laot mai outpraten. Jai moet lerren laustrn maisje!"
Top-tv.
Lol.quote:Halina Reijn: Ik ben een hoer van mijn eigen emoties
De Nederlandse actrice Halina Reijn denkt bij het spelen van heftige scenes vaak aan het overlijden van haar vader. Ze put uit haar eigen verdriet en pijn om haar acteerprestaties op een hoger plan te brengen.
Halina Reijn (35) is bij het grote publiek bekend vanwege haar rollen in de films Zwartboek en Valkyrie, waarin ze naast vriendin Carice van Houten en Tom Cruise speelt. Halina Reijn speelt ook regelmatig in zware theaterstukken. Om haar diversiteit aan rollen geloofwaardig te kunnen spelen roept ze haar eigen emoties op.
'Je put altijd uit je eigen pijn. Mijn grootste pijn was toen mijn vader wegviel', vertelt de actrice aan Novum Nieuws. De vader van de actrice overleed toen ze 10 jaar was.
Als Halina ruzie heeft analyseert ze meteen de situatie voor haar eigen toneelspel. 'Je bent ook een beetje een hoer van je eigen emoties', vindt de alom bewonderde actrice. 'Je bent bereid om alles in te zetten.'
20/05/11 11u02
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-eigen-emoties.dhtml
Neh, het bericht is van 20 mei, te oud dus.quote:
Oh de laatste al... jezus wat een crap inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:20 schreef Pitom het volgende:
Vanavond: "Muziek is er van Go Back To The Zoo, maar óók van Marc-Marie Huijbregts - tevens tafelheer - en Huub van der Lubbe in DWDD recordings. "
Is het godverdomme de laatste uitzending, vullen ze het hele programma maar voor de gelegenheid met vervelende muziek-items.
Inderdaad. Daar zou ik heel veel waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks vinden een stel mensen op de interwebs je een homo
Huub van der Lubbe record zeker iets van die dikke neger.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh de laatste al... jezus wat een crap inderdaad.
Had dan alle stamgasten van DWDD uitgenodigd voor een of andere onzin-uitzending ipv kut-muziek.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:38 schreef Elusive het volgende:
arie de loverboy heeft een klein Marokkaantje geronseld
Het is maar wat je geil vindquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef pberends het volgende:
Carice had wel geile zaadogen toen hij zong. Waarschijnlijk omdat hij beter kan zingen dan zij.
Capjes:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carice had wel geile zaadogen toen hij zong. Waarschijnlijk omdat hij beter kan zingen dan zij.
Ik heb geen idee wat ze aanprijst van ik skip t altijd door,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef JooB65 het volgende:
Jammer dat het iedere keer totaal ruk is wat ze aanprijst.... Zijzelf is wel lekker hoor.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Capjes:
Carice van Houten deeltje 3 alweer
Oh nu snap ik 'm pas, Karremans en Mladic en de pianospeler. Ik had eerst Knevel gezien waarbij dat fragment net iets ingekort wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef pberends het volgende:
Of sloeg die pianoplayer uberhaupt ergens op?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
Grapje is net uitgezonden, iedereen moet lachen (zie publiek er achter):
[ afbeelding ]
Carice snapt het niet, Beau legt het even uit:
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Botox is a bitchquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Bij de tv draait door, gisteren inderdaadquote:
Don't hate the beardquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist mijn waarde board-abi, die optie mis ik!
Carice
Dat Carice zó traag van begrip was...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Accumulatie van kwijl...quote:
Wie? Monsif?quote:
Nee dat 13 jarige jongetje dat net eindexamen gymnasium heeft gedaanquote:
Oh, dat heb ik dan zeker ook doorgeskipt ooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat 13 jarige jongetje dat net eindexamen gymnasium heeft gedaan
http://www.mediacourant.nl/?p=105729quote:Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw op vakantie
VARA-coryfeeën Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw gaan na hun tv- optreden op vrijdagavond met vakantie. Waar Van Nieuwkerk de voorlopig laatste De Wereld Draait Door voorzit, neemt De Leeuw voorgoed afscheid van zijn Madiwodovrijdagshow. De gasten in De Wereld Draait Door zijn wonderkind Erik van den Boom, zanger Huub van der Lubbe en Jan Mulder, terwijl De Leeuw afsluit met Emile Roemer, Hanny Veerkamp, Irene Moors en Jeroen van Koningsbrugge.
Van Nieuwkerk begint op maandag 5 september met het nieuwe seizoen van De Wereld Draait Door. De Leeuw wil terugkeren met groot amusement op zaterdagavond, maar wil pas vanaf december weer de buis op.
De Wereld Draait Door is om 19.30 uur te zien op Nederland 3; De Madiwodovrijdagshow volgt om 21.50 uur op hetzelfde net.
Ze weten toch hoe MM klinkt? Waarom laten ze hem dan zingen?quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 27 mei zijn: Erik van den Boom en Jan Mulder met zijn 5 ergernissen. Muziek is er van Go Back To The Zoo, maar óók van Marc-Marie Huijbregts - tevens tafelheer - en Huub van der Lubbe in DWDD recordings.
No shitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gisteren denk ik. Zie anders mijn post in B&H.
Ik zie het nuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah. Zoals aangegeven bij de Tv Draait Door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |