quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
Grapje is net uitgezonden, iedereen moet lachen (zie publiek er achter):
[ afbeelding ]
Carice snapt het niet, Beau legt het even uit:
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Botox is a bitchquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Bij de tv draait door, gisteren inderdaadquote:
Don't hate the beardquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist mijn waarde board-abi, die optie mis ik!
Carice
Dat Carice zó traag van begrip was...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Great success:
[ afbeelding ]
Accumulatie van kwijl...quote:
Wie? Monsif?quote:
Nee dat 13 jarige jongetje dat net eindexamen gymnasium heeft gedaanquote:
Oh, dat heb ik dan zeker ook doorgeskipt ooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat 13 jarige jongetje dat net eindexamen gymnasium heeft gedaan
http://www.mediacourant.nl/?p=105729quote:Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw op vakantie
VARA-coryfeeën Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw gaan na hun tv- optreden op vrijdagavond met vakantie. Waar Van Nieuwkerk de voorlopig laatste De Wereld Draait Door voorzit, neemt De Leeuw voorgoed afscheid van zijn Madiwodovrijdagshow. De gasten in De Wereld Draait Door zijn wonderkind Erik van den Boom, zanger Huub van der Lubbe en Jan Mulder, terwijl De Leeuw afsluit met Emile Roemer, Hanny Veerkamp, Irene Moors en Jeroen van Koningsbrugge.
Van Nieuwkerk begint op maandag 5 september met het nieuwe seizoen van De Wereld Draait Door. De Leeuw wil terugkeren met groot amusement op zaterdagavond, maar wil pas vanaf december weer de buis op.
De Wereld Draait Door is om 19.30 uur te zien op Nederland 3; De Madiwodovrijdagshow volgt om 21.50 uur op hetzelfde net.
Ze weten toch hoe MM klinkt? Waarom laten ze hem dan zingen?quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 27 mei zijn: Erik van den Boom en Jan Mulder met zijn 5 ergernissen. Muziek is er van Go Back To The Zoo, maar óók van Marc-Marie Huijbregts - tevens tafelheer - en Huub van der Lubbe in DWDD recordings.
No shitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gisteren denk ik. Zie anders mijn post in B&H.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |