quote:
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
die zie je te weinig in DWDD, en teveel Maassen en Teeuwen
Leef ik nu in de omgekeerde wereld?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
die zie je te weinig in DWDD, en teveel Maassen en Teeuwen
Beetje jammer dat Nederland blijkbaar dit niet meer kan waarderen.quote:
Ze werken toch? Wat is dat nou weer voor onzin.quote:
Julius "geef me saus" Jaspers is ook een baas jaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij is geen eckte. Dat is die Han "Julius" Pekel.
Ik kan het zeer waarderen. Maar dit moet toch ook zonder subsidies kunnen?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Nederland blijkbaar dit niet meer kan waarderen.
Helaas wordt de ticketprijs dan zo hoog dat er echt niemand meer gaat of dat het echt alleen voor de elite wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan het zeer waarderen. Maar dit moet toch ook zonder subsidies kunnen?
Blijkbaar niet. Maar je moet koste wat het kost dit soort cultuur beschermen. Heel vervelend voor Henk en Ingrid, die liever de zoveelste met remix van hetzelfde nummer kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als het kan, hadden ze in de eerste plaats geen subsidies hoeven hebben. Blijkbaar moet dat wel, en dus kun je ze niet zomaar korten.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom als de meerderheid van de betalenden er geen belang bij heeft?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar je moet koste wat het kost dit soort cultuur beschermen. Heel vervelend voor Henk en Ingrid, die liever de zoveelste met remix van hetzelfde nummer kopen.
Omdat anders ook de grachtengordel al gesloopt was en de wereld steeds meer aftakelt naar een wereld waarin alleen de grote groep nog telt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom als de meerderheid van de betalenden er geen belang bij heeft?
Onbegrijpelijk.....quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef roos85 het volgende:
maar hoe kan die ene fout een zetel kosten?
Kwaliteit moet zichzelf toch in stand kunnen houden?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat anders ook de grachtengordel al gesloopt was en de wereld steeds meer aftakelt naar een wereld waarin alleen de grote groep nog telt.
zij is zooo moooooiiquote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Kijk Doutzen daar eens een partij geil zitten te wezen.
Sowieso.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Het zou je moeder maar wezenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Je doet net alsof kwaliteit altijd erkend wordt door anderen. Dat is lang niet altijd het geval. Da's uiteraard geen reden om gelijk alles wat niet winstgevend is, op te heffen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwaliteit moet zichzelf toch in stand kunnen houden?
Ik moet altijd denken aan Chantal Janszen, die heeft een relatie sinds een tijd en die vent had al een zoon, die nu 17 isquote:
Niet alles, maar er kan zeker gesnoeid worden in cultuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Je doet net alsof kwaliteit altijd erkend wordt door anderen. Dat is lang niet altijd het geval. Da's uiteraard geen reden om gelijk alles wat niet winstgevend is, op te heffen.
Of virtuoos.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Matthijs het eten 'magnifique' gaat vinden..
Die hoor ik nog wel een beetje hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat ze haar Friese accent kwijt is
Niet alleen het niveau van de dwddquote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
ik vind dat niveau van DWDD een enorme stijgende lijn heeft.
Er kan best wat af, maar met een botte bijl hakken omdat cultuur blijkbaar "links en elitair" is, en niet iets voor Henk en Ingrid, schiet me compleet in het verkeerde keelgat.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet alles, maar er kan zeker gesnoeid worden in cultuur.
En terechtquote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
Doutzen voelt zich stiekem te goed voor dwdd
Inderdaad.quote:
Is ze toch ook of niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
Doutzen voelt zich stiekem te goed voor dwdd
Niet!?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb d'r een aantal jaren geleden geholpen in de supermarkt
Wikipedia is je vriend.quote:
En suggereren dat ze te dik is...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Specularium het volgende:
Een vrouw op tv naar haar gewicht vragen.![]()
Fail, Mathijs.
Ja echt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Specularium het volgende:
Een vrouw op tv naar haar gewicht vragen.![]()
Fail, Mathijs.
Haar ogenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef Ascendancy het volgende:
Matthijs had eens het lef moeten hebben haar dik te noemen.
Ze is perfect.
Dat mondje
U jelly?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor modellenwerk misschien wel, daar is size zero voor nodig
Zeker wel. Zonder die make up veel mooierquote:
Dat zou wat zijn.quote:
Bij BNTM achtige programma's worden meisjes met maatje 36/38 al dik genoemd, echt belachelijk!quote:
dat is echt zo hoorquote:
Daarom is het goed dat ze zich inzet voor die hele ondergewichtzaak.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
dat is echt zo hoorOmdat zij DE Doutzen is kan zij het flikken met haar naam, maar als ze een beginnend model was kon ze het wel schudden met dat lijf voor catwalkopdrachten. Sad but true.
Johan Derksen zou het prachtig hebben gevonden, die tijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat een neppe film. Met een stel kerels naar Nova Zembla varen als je Doutzen thuis hebt zitten.
Iemand van Afvallers XXL.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik schakel net in. Wie is dat dikke mokkel die nu te gast is?
Die gast kei stoer doen dat hij in een Spielberg film zit.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat een neppe film. Met een stel kerels naar Nova Zembla varen als je Doutzen thuis hebt zitten.
Nice. Ben jaloersquote:Op maandag 23 mei 2011 19:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker wel. Zonder die make up veel mooier
Hij zei toch ook al dat het een kleine rol was? Bovendien, dacht je dat Spielberg de hoofdrol aan een onbekende Hollander zou geven?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast kei stoer doen dat hij in een Spielberg film zit.
Ik kijk net op IMDB zie je dit: Curious German Soldier (uncredited)
Hij kreeg veel aandacht alsof je hem minimaal 10 minuten in de film ziet...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij zei toch ook al dat het een kleine rol was? Bovendien, dacht je dat Spielberg de hoofdrol aan een onbekende Hollander zou geven?
En Joost Eerdmans bij Uitgesproken, ook al zo'nquote:Op maandag 23 mei 2011 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is wel slechtEn die vrouw die wel goed is kapt ermee
WNfaiL
Als je maar geld hebt jonguh. Als je maar geld hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
Jort Kelder zit vanavond naast Doutzen.
En neukt met Lauren Verster.
Je kan het ver schoppen als lelijke vent.
* Dj_Day-V doet zijn ogen dicht en ziet Doutzen en Lauren naakt voor zichquote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
Jort Kelder zit vanavond naast Doutzen.
En neukt met Lauren Verster.
Je kan het ver schoppen als lelijke vent.
Dit dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:06 schreef alors het volgende:
welke mongol gaat er nou poep uit het land scheppenje kunt die stadsmensen ook alles wijsmaken
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:06 schreef alors het volgende:
welke mongol gaat er nou poep uit het land scheppenje kunt die stadsmensen ook alles wijsmaken
quote:
Je weet toch, dat is gangster.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
Lucky Fons
heeft Kempi nou een traan als tattoo in zijn gezicht?
Dat is Kleine Viezerik.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
Lucky Fons
heeft Kempi nou een traan als tattoo in zijn gezicht?
Sinds de laatste keer DWDD niet meer naar de kapper geweestquote:
schitterend hoe hij praatquote:Op maandag 23 mei 2011 20:08 schreef JimboSlice het volgende:
jezus christus wat is die Fonz toch een lamlul
treurig juist, Ik heb een Meisje stond op 10 in de charts maar 3fm weigerde het gewoon te draaien terwijl ze kutherrie als Pink wel grijsdraaienquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
Prachtig hoe al die DJ's van 3FM Lucky Fonz allemaal de grond in brandde een paar weken terug.
Stratiblues is gewoon goed hoorquote:
Wat denk je dat daar op tafel ligt?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef JimboSlice het volgende:
waar is die bolle, wie dus ofschoon een geweldenaar is
Wat de boer niet kent, hè?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon en bord warm eten vraag je je dan af.
Niks, maar wel standaardquote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Niks mis met een boterham met pindakaasquote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
waarom een audi a8 rijden als je ook in een fiat panda kan rijden?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
wel met saus:quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef alors het volgende:
Ik wil die bolle vriend van hem wel eens fileren, daar zou je heel Sub-Sahara Afrika tot de kerst mee kunnen redden van de hongerdood.
Zie jij ook Han Pekel in hem?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef alors het volgende:
Ik wil die bolle vriend van hem wel eens fileren, daar zou je heel Sub-Sahara Afrika tot de kerst mee kunnen redden van de hongerdood.
precies kom je ook mee van A naar B en is nog goedkoper ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom een audi a8 rijden als je ook in een fiat panda kan rijden?
Al erg genoeg dat zo'n randcrimineel een podium als DWDD krijgt om z'n bagger te promoten.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd als ik van die snij apparaten zie denk ik aan je vingers snijden
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Al erg genoeg dat zo'n randcrimineel een podium als DWDD krijgt om z'n bagger te promoten.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
rot op met die baggerfilmpjes van kempi
Dat is ook echt iets wat je niet zelf kan onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef carboni het volgende:
Haha je kan de teleprompter lezen. "Dit was de wereld draait door, tot morgen"
dan eet ze gewoon de rest van de week niksquote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alles? Ik denk niet dat ze een Quarter Pounder menu mag...
of appelmoesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook...maar ik vind alles met curry lekker...
dat jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
dan eet ze gewoon de rest van de week niks
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:06 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |