quote:
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
die zie je te weinig in DWDD, en teveel Maassen en Teeuwen
Leef ik nu in de omgekeerde wereld?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
die zie je te weinig in DWDD, en teveel Maassen en Teeuwen
Beetje jammer dat Nederland blijkbaar dit niet meer kan waarderen.quote:
Ze werken toch? Wat is dat nou weer voor onzin.quote:
Julius "geef me saus" Jaspers is ook een baas jaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij is geen eckte. Dat is die Han "Julius" Pekel.
Ik kan het zeer waarderen. Maar dit moet toch ook zonder subsidies kunnen?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Nederland blijkbaar dit niet meer kan waarderen.
Helaas wordt de ticketprijs dan zo hoog dat er echt niemand meer gaat of dat het echt alleen voor de elite wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan het zeer waarderen. Maar dit moet toch ook zonder subsidies kunnen?
Blijkbaar niet. Maar je moet koste wat het kost dit soort cultuur beschermen. Heel vervelend voor Henk en Ingrid, die liever de zoveelste met remix van hetzelfde nummer kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als het kan, hadden ze in de eerste plaats geen subsidies hoeven hebben. Blijkbaar moet dat wel, en dus kun je ze niet zomaar korten.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom als de meerderheid van de betalenden er geen belang bij heeft?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar je moet koste wat het kost dit soort cultuur beschermen. Heel vervelend voor Henk en Ingrid, die liever de zoveelste met remix van hetzelfde nummer kopen.
Omdat anders ook de grachtengordel al gesloopt was en de wereld steeds meer aftakelt naar een wereld waarin alleen de grote groep nog telt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom als de meerderheid van de betalenden er geen belang bij heeft?
Onbegrijpelijk.....quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef roos85 het volgende:
maar hoe kan die ene fout een zetel kosten?
Kwaliteit moet zichzelf toch in stand kunnen houden?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat anders ook de grachtengordel al gesloopt was en de wereld steeds meer aftakelt naar een wereld waarin alleen de grote groep nog telt.
zij is zooo moooooiiquote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Kijk Doutzen daar eens een partij geil zitten te wezen.
Sowieso.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Het zou je moeder maar wezenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Je doet net alsof kwaliteit altijd erkend wordt door anderen. Dat is lang niet altijd het geval. Da's uiteraard geen reden om gelijk alles wat niet winstgevend is, op te heffen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwaliteit moet zichzelf toch in stand kunnen houden?
Ik moet altijd denken aan Chantal Janszen, die heeft een relatie sinds een tijd en die vent had al een zoon, die nu 17 isquote:
Niet alles, maar er kan zeker gesnoeid worden in cultuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Je doet net alsof kwaliteit altijd erkend wordt door anderen. Dat is lang niet altijd het geval. Da's uiteraard geen reden om gelijk alles wat niet winstgevend is, op te heffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |